@kris, oh dat word wel wat laat dan, lekker hoor in het zwembadje @mermaid, wat had je besteld bij de wehkamp dan?? wel fijn dat de rest binnen is!! @ikheid, eetse!! en ja word zeker pittig @lau, mjammie klinkt lekker! @hier, net boodschapjes gehaald maar jeetje wat is het warm om te lopen enzo, beter om thuis in het zonnetje te zitten onder de veranda en niets te doen zo even eten maken, wij lekker zelf gemaakte patatjes en alyss een potje..
hey, ja goed, vandaag alleen gewerkt en die kinderen waren niet te genieten pfff Lotte gaat ook super. we gaan nu uit eten maar ik ben er straks dus niet te veel kletsen he (ik zei het toch van de week, als jij terug bent gaat het veel sneller, kletskous)
@ Nonnie: Ik had 3 leggings en een paar strakke, wat langere (lees: heupbedekkende ) jurkjes besteld. Juist eigenlijk omdat het morgen zo warm wordt en ik eigenlijk niks luchtigs heb om aan te trekken. Maar ja, zoals het er nu uitziet moet ik morgen alsnog in mijn spijkerbroek op stap . @ Pamsie: Lekker uit eten. Geniet ervan! @ avondeten: Wij eten lekker zelf gefrituurde patatjes . Voor Ayla heb ik macaroni uit de vriezer gehaald. Ze zit nu vast een mini-krentebolletje te eten, want voor we kunnen eten is het waarschijnlijk al iets van 18.30 uur, dus dat gaat ze anders niet volhouden.
@Mermaid lekker patatjes!! @nonnie jij ook patatjes lekker hoor! @hier net lekker gegeten manlief is aant scheren hier staat atwt nog ff op en daarna ff tafel afruimen en de keuken wer opruimen
oh oke! was al bang dat ik iets gemist had @lau, waarom zegt meg niks? ze weet toch dingen over hem dat ie gelogen heeft enzo waarom zegt ze dat dan niet?? (heb een paar afleveringen gemist )
@Nonnie ze heeft het gezegt maar niemand behalve holden en molly gelooft haar. En die grady zegt van niks te weten omdat hij omgekocht is..
oh oke dan volg ik het weer... maar ik bedoel dat ze wist dat holden niet echt dood was dat had damian toch tegen meg gezegd??? waarom confronteerd ze hun daar dan niet mee? of is dat niet zo??
@nonnie dat heeft ze dus al gezegt.. maar niemand geloofd haar want damian heeft alles laten verdwijnen de dna uitslag van die sectie toen en grady omgekocht zodat die niks zegt. en omdat damian zo negatief doet richting Meg denkt iedereen dat meg gek is..
Hola! Hoe is het hier? Iedereen genoten van het lekkere weer? Ik ben dus eindelijk naar de Jola geweest. Die kleertjes van Bakkaboe zijn echt superleuk zeg! Heb een schattig jurkje gekocht met legging en een bolerotje erbij. Verder nog een soort broekpak van jeansstof. Voor Lukas hadden ze daarentegen weer niet zo veel. Nou ja, ze hadden wel veel leuke kleren, maar ik vond het niet echt goedkoop ofzo. Heb wel een t-shirt voor hem gekocht. Voor mezelf bij de Hema nog een blouse, een tuniek en een t-shirt gekocht. Helaas alweer niet geslaagd voor schoenen. Oja, was ook nog naar de Action geweest. Iedereen is daar altijd zo over te spreken. Vooral voor kleinigheidjes voor kinderen. Dus ik dacht daar wel wat dingen te kunnen kopen om Lukas onderweg naar Frankrijk in de auto te kunnen geven, maar ze hadden echt helemaal niets leuks! Of auto's (daar komen we al in om) of stickers. Verder niets. Dus dat viel wel even erg tegen. Noa ligt inmiddels op bed. Ik heb Lukas net aan de telefoon gehad en die vermaakte zich prima op de camping. Hij had al gezwommen en gespeeld, kibbeling gegeten en pannekoeken! Heb net de oven aangezet om twee bagels op te warmen. Ik ga er ééntje maken met roomkaas en gerookte zalm en ééntje met kaas, filet americain en ei. Mjammie! Komt er trouwens nog iets leuks op tv vanavond?
ff een vraag, hoe slapen jullie kids nu?? teminste ik bedoel wat hebben ze aan. Lotte ligt nu in een dunne kartoenen slaapzak met een truitje met lange mouwen. maar missn is dat een beetje warm nu??
hier in en romper zonder mouw en een zomerslaapzak.. vanmiddag alleen een pamper en slaapzak.. badderse!!!
Zomerslaapzak met nachtjaponnetje met lange mouwen. (anders krabt ze d'r eczeem weer open. Anders zou ik overdag in ieder geval zonder mouwen doen. 's avonds dan weer wel met lange mouwen)
@Cm, wel geslaagd dus voor noa maar helaas niet voor lukas, wel fijn dat ie het naar zijn zin heeft!! domme vraag misschien maar wat is nou precies een bagel?? zoet broodje toch??
@pamsie hier slaapt ze bovenop het dekbed met een lange broek en een t shirtje geen romper.. oh en badderse!! @Caro lekker geshopt dus! leuk dat lukas het naar zn zin heeft! @ hier laetitia op bed dus avond :d
Omdat wij hier altijd alle ramen open hebben staan 's avonds en dan koelt het best flink af. Toen Lukas zo klein was deed ik in het begin met die warmte ook korte mouwen en toen werd hij elke nacht wakker van de kou. Daarna lange mouwen aangedaan 's nachts en dat ging een stuk beter.