Ja echt heerlijk!!! Nu kan ik gewoon alles rustig bijhouden en als het goed is dus ook geen dagen meer dat ik niet meer kan lopen omdat ik te veel heb gedaan Wat leuk voor je vriendin!!! Gefeliciteerd!!
hahaha ben nog op tijd voor deel 16 dacht die hebben jullie allang geopend...ga effe met een hafl oog terug lezen
hahaha nee zo erg ben ik niet. Wat dat betrefd is het ook wel zo dat er regelmaat in zit alleen kunnen de tijden wisselen ivm het opstaan. Wel is het zo dat Milan zo goed als altijd twee uur naar het ontbijt fruit krijgt en altijd tussen twaalf en half een lunch en avondeten is meestal rond zes uur of het moet heel raar lopen.
aaaah wat vervelend voor jou en voor irem... trek je het nog wel een beetje? en krijg je niet veel goedbedoeld adviezen? snap dat je tegen de weken zonder internet opziet . maar goed hopelijk werkt het van te voren eten voor irem. sterkte ermee
Jeeee! Wat fijn! Gefeliciteerd! En heeelijl weer een scchoon huis! EnWat lees ik nou? Ikheid een licht stfeepje! Wat ontzettend spannend!
@ chloe, bij lukas als baby ook 5 minuten aangehouden en na drie nachten ging het prima! Sterktr meis!
@Eylem: over het eetgedrag van Irem...ik kan alleen maar zeggen...het is een fase! (die soms lang kan duren). Bij Seeger heeft die fase welgeteld anderhalf jaar geduurd. En ik heb alles geprobeerd, maar het uiteindelijk losgelaten. Hoe moeilijk ook. Op een gegeven moment ga je je ook zorgen maken...want waar halen ze dan hun voedingsstoffen vandaan? HEel veel over gelezen en iedere keer kwam terug....negeer het ze gaan op een gegeven moment echt wel eten. En inderdaad!!!! Sinds twee maanden eet Seeger me de oren van de kop! Zet het haar voor eet ze niet dan niet. Weghalen en negeren. Wij gaven wel een toetje omdat dat ook een onderdeel van het eten is. ZE gaven op het internet ook als tip om dat niet tot een beloning te maken. Het is verschrikkelijk irritant en je staat vaak machteloos.....maar het is een fase.... Sterkte dr mee!
ach meis! komt wel goed hoor! en idd kom gewoon op de avond iedere keer maar bij ons de 5 min vullen we leiden je wel af. maar geloof idd dat je geen keus hebt. eylem heeft er ook ervaring mee. komt goed!!
Zo-even toch nog ff smelt bijgelezen lig al op bed, maar kan niet slapen. Malen nog veels te veel gedachten door mijn hoofd! Mannetje ligt al lang te snurken naast me! Hiern geen superstrak schema, maar wel veel regelmaat. maar dat gaat ook niet anders met een schoolkind in huis. @ wonder hoe is het met jannes? @ ingrism is, toekand nog verder gegaan met.de meubeltjes?
verder lees ik over de lekkere trek van nonnie hahaha en over schema's. strak schema, nee niet super strak, maar mijn dag ziet er wel altijd het zelfde uit wakker, uit bed schone luier, en ontbijten na het ontbijt in de box tot een uur of 10 (kijk wel naar gijs, als hij gaat jengelen gaat hij eerder, als hij nog vrolijk is gaat hij later want anders heeft het geen nut om hem op bed te leggen, want dan gaat hij spoken) wakker worden, in bad/wassen en aankleden, dan spelen/wandelen/boodschappen etc (eet en drinkmomentjes tussendoor, wanneer het uitkomt) dan tv kijken, kan ik koken, eten nog even spelen en dan avond ritueel (omkleden, slaapzak aan, fles, verhaaltje lezen samen, knuffel en speen en muziekje aan) en dan is het avond maar ja als ik moet werken, verloopt de dag een beetje anders. oh en gijs ligt bijna altijd om 1900 uur stipt op bed. dus niet strak, maar wel een vast schema.
Oooh lieve meiden, ik heb jullie wel weer verwaarloosd vanavond! Maar was wel even lekker quality time (wat haat ik dat woord) met vriendlief op de bank hahaha.. Wij duiken lekker ons mandje in en morgen lees ik alles bij! Tot morgen, en nog bedankt voor alle lieve en behulpzame berichtjes! Kus