oh zo, ja dat is wel even pittig, ik ben ook zo iemand die dan in bed blijft malen en uiteindelijk in slaap val zonder dat k het door heb..
oooh das heftig idd je moet maar zo denken, je kan er nou niets meer aan doen, dus heeft het nu geen nut meer om er over te denken. is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit ervaring
heb maar een sms gestuurd: truste lief! hou van je! krijg waarschijnlijk niets terug omdat ie voor pampus ligt ze werken in buitenland altijd van 5.00 tot 22.00 dus ja dan ben je wel op natuurlijk
oh enne mamax, deel 16 redden we niet hoor denk ik want ik ga aftakelen en naar me bedje toe en aangezien ik door mermaid bekroond ben als opperkletshoofd zal het hier dood vallen als ik in bed lig
ja logisch maar is wel jammer dat hij niet gebeld heeft. als thomas in het buitenland zit..zit ik daar echt op te wachten
ik ook, hij belt elke avond een paar tellen om 7 uur voor alyss naar bed gaat om met haar te "kletsen" en dan belt ie mij rond 22.00 maar helaas vanav dus niet, ik denk dat ze misschien zelfs nog aan het werk zijn zodat ze morgen op tijd nar huis kunnen rijden vanuit oostenrijk anders is ie morgen pas tegen 22.00 thuis en anders gewoon om 15.00 ofzo
Ja , maar denk eerder dat het kwam omdat ik op mijn zij liggend aan het typen was met de phone op het matras en 1 arm onder mijn hoofd!
hmm jullie liggen allemaal in bed en ik zit beneden misschien toch maar naar boven en op me tel verder nee toch maar niet
wie zegt dat ik in bed lig thomas ligt inmiddels in bed, en ik zit op de bank, ga zo gijsje nog goed leggen voor ik ga slapen maar ben altijd zo actief na mijn late dienst....nu is het een keer druk hier, maar das normaal niet als ik klaar ben