ja is ook een optie maar alyss vond het in de mc niet zo geweldig, na 2 uurtjes was het genoeg voor madam
wij gaan naar bedje toe!! truste allemaal!! tot morgen! oh ja cm, waar is je foto nou van je nail art
we hebben het allebei nog staan. we hadden een kinderwagen en nu zit ze in een buggy. ( simpele paraplu buggy)
weet iemand eigenlijk hoe het nu met milan is?? bedacht me ineens dat ik weer laat mocht opblijven en mistte ingrid om me uit te lachen
Tsja, duurde iets langer dan gedacht en het ontwerp is iets anders geworden. Dit is 'm.... Niet slecht voor de eerste keer toch!
Dan zou je er wat je laatste oplossing betreft dus niets bij hoeven te kopen behalve een draagdoek/zak. Scheelt wel in de centen. En als blijkt dat dat toch niet werkt, kun je altijd nog via MP een duo wagen aanschaffen toch?
Haha, nee hoor, ik hou het maar gewoon bij mijn rustige onopvallende kleurtje met een laagje extra lak erover heen voor de stevigheid. Over drie dagen ligt het er toch weer half af en ben ik weer druk in de weer met remover! Maar vindt het echt superknap dat jij dat zo kan hoor!
jawel want dan zouden we niet met de kinderwagenbak gaan lopen. ( past niet samen met een buggy in de auto) maar een maxi cosi op onderstel kopen. dus alleen onderstel en buggy in de achterbak. en baby op achterbank in de mc