sterkte kris!!! hou je ons op de hoogte?? @chill, ja ben het nu aan het lezen, als ik het zo had gedaan dan had ik me meoder al over me heen gekregen hahaha mijn so daarentegen niet want die zouden dit ook normaal vinden
@Topic ja vind het nogal suikerachtig goed ook dat ze nu zelf in ziet dat het niet goed is.. @ kris afwachten maar dus @ hier laetitia ligt op bed ik heb me om gekleed.. jeetje ik moet nieuwe broeken halen want heb nu een spijkerbroek aan en das met dit weer niet lekker. straks als ze wakker is ff wat boodschapjes halen
ze heeft ook gewoon flinke diarree net ook wel geplast. Ga haar denk ik maar wat ORS geven dat kan geen kwaad alhoewel ze nu zit te dansen op de winny the pooh bal met liedjes.. hmmm opleving ?? Thanks meiden voor het " luisteren" ik kan dan gewoon even niet meer zo rationeel nadenken. Paniek is nu alweer wat gezakt hoor.
@kris fijn dat je zelf weer wat rustiger bent.. t komt vast goed en ors kan nooit kwaad @ hier nou ja ik denk ff lijstje maken maar we hebben alles nog.. haha dus hoef helemaal niks te halen..
Heel herkenbaar....Elin was ook doodziek...die had 40,1 graden koorts....zelfde verhaal als Sanne. Hoe reageert ze op de pcm? Ik zou het ff in de gaten houden en anders de HAP bellen.....maar het klopt dat ze pas na een week ziek kunnen zijn van de BMR. Edit: oh zie dat je al contact hebt gehad....goed zo! Niks aan hoor als die kleintjes zo ziek zijn.
Nee ècht niks als ze ziek zijn.. Bah! Jayden heeft trouwens sinds gisteren aan 1 kant van zijn gezicht rode kleine plekjes, ze zijn een beetje te voelen.. Lijken wel inieminie wijnvlekjes (dat kan natuurlijk niet), maar zo zien ze er wel uit.. Wat zou dat kunnen zijn? Hij is sinds 2 dagen ook erg jengelig, gaat 's avonds ERG moeilijk slapen èn wordt rond 2 uur/3 uur 's nachts in 1 keer krijsend wakker.. Iemand een idee?
@ Nonnie: Nee, heb verder niet gereageerd en ook nog niet gelezen in dat topic. Ayla werd net wakker . @ Kris: Hm, ja ze kunnen redelijk beroerd worden van de BMR, maar gezien het feit dat ze diarree heeft (gehad) én s morgens een droge luier zou ik toch zeker even de HAP bellen. Dat ze wat minder plassen met dit warme weer is te verklaren, maar een droge luier na een hele nacht. Nee, dat is mij te gek. Ik zeg: bellen! Ah, ik zie dat je al gebeld hebt. Hoe is het nu? Bah meis, ik voel me je mee. @ Ikheid: Misschien gewoon muggenbultjes? Ayla had ze vorige week. Echt wel 6 ofzo op de linkerkant van haar gezicht. Ze waren heel klein, maar wel rood en ze lagen ook wat op de huid. Ayla zit lekker in de tuin in de schaduw te spelen en te kloten met haar rietjesbeker en ik heb het verlengsnoer erbij gepakt en zit in de tuin te laptoppen. Hoezo zp-verslaafd
zo das genieten, ga ik zo ook maar doen denk ik 1 nadeel ik moet de hele tijd nee roepen omdat ze wegkruipt en er vervolgens achteraan moet dan heb jij weer een voordeel
Hahahaha, ja da's dan weer een voordeel dat ze nog niet zo mobiel is. Ik zet haar ergens neer en ze blijft gewoon zitten .
@mermaid lekker luxe hoor met laptop in de tuin @ ikheid idd misschien muggebultjes? @ Nonnie tot straks! @ hier laetiita ligt voor een poging 2 had net geen zin en het is nu stil.. straks lekker het balkon op met een bak water kan ze lekker spelen..
ikheid, geen idee, is hij niet ziek geweest van te voren. topic, ja ik vind het ook zo sneu! heb gewoon met haar te doen! mermaid lekker in de tuin! zo net toch de motivatie gevonden en een half uur actief gewiifit (dus geen balancegames) en toen lekker lang gedoucht! voel me helmeaal weer fit wat thomas irritant vind omdat hij slaperig is vanmiddag zwemmen
Oh gatver, Ayla is echt helemaal drijfnat van die rietjesbeker. Gelukkig was het maar water, maar toch....ik kan daar zooooo slecht tegen .
lau, hoop voor je dat ze zo gaat slapen. gijs was net ook aan het klootviolen oh en ga zo broodje tonijn, ei en tomaat maken heb ik zoooo zin in
5 min in de zon en het is droog heb daar zelf niet zo last van...maar da komt ook omdat omkleden en gijs niet zo hele goeie combi is
Ja idd, het slaat ook nergens op dat ik me daar zo aan erger, want het is maar water. Straks als ze naar bed gaat hang ik het in de zon en dan kan ze het gewoon weer aan als ze uit bed komt.