@Mermaid idd ff in de zon en tis weer droog @ Chilleke ze slaapt.. haha @ hier manlief belde net om zn excuses aan te bieden haha..
Chilleke: nee hij is niet ziek geweest. Er zijn er ook geen meer bijgekomen dus misschien toch muggenbultjes.. Mermaid: ooh my god! Herkenbaar! Als ze de rietjesbeker schuin houden gaat ie lekken, omdat er een luchtgaatje zit vòòr het rietje. Als ze de beker gewoon rechthouden gebeurt er niets.. maar goed, leg dat maar eens uit. Lekkere plakzooi met roosvicee ofzo, water boeit me niet zoveel, maar in huis dus wel! Ik houd gewoon niet van knoeien, vieze nagels en kliederen met eten.. Maar ja, daar staan dreumessen bekend om.
@ikheid hij deed vanmorgen nogal kinderachtig nadat hij een fout had gemaakt.. hij had hete koffie op de rand van de tafel gezet en laetitia had het kopje te pakken en bijna over dr heen.. ik was dr op tijd bij en toen ging hij boos weg.. maar hij bood net zn excuses aan..
@ Ikheid: Ayla heeft er vooral een handje van om het drinken uit haar mond te laten lopen als ze net een slok genomen heeft . En nee, ik houd ook niet van geknei, maar daar moet ik me toch overheen gaan zetten ben ik bang...
Ik had trouwens de wonderbra strapless bh besteld! Wat een super ding!!!! Zakt niet af, zit perfect, geen rare vorm borsten en een mooie push up! Mijn boobies zien er super uit in het jurkje!!
Super zeg! Wat is ervoor 1, want ik vind een goede strapless vinden ook altijd een drama'tje, dusse.....linkje?
wij zijn eruit waar we gaan zwemmen oh ja ikheid thnx voor de link van het buitenzwembad, gaan we zeker doen als hij wat ouder is nu hopen dat Gijs goed slaapt, boterham en melk geven en dan hup naar het zwembad
Dank! Die ziet er tenminste ook wat steviger uit, omdat hij aan de onderkant meer stof heeft zeg maar. Daardoor blijft ie denk ik ook beter op de plaats zitten.
Gatver, had ik die waterdichte molton gewassen zie ik net dat er nog allemaal kattenharen opzitten . Dus kan ik als ie droog is eerst al die haren eraf halen met zo'n plakroller en dan was ik 'm daarna nog wel een keer...
Alle randen aan de binnekant zijn voorzien van plastic, dus hij zakt echt niet af. Ik heb heel vaak dat mijn borsten zo'n rare vorm krijgen in strapless beha's, maar hier zien ze echt super in uit!