@TM oh heerlijkdat kan ik ook hoor wegzwijmelen bij mb als je je klote voelt.. heerlijk.. Misschien is dat wel een lekker idee voor jezelf lekker spuien (doe ik ook en het is echt lekker) En waarschijnlijk geeft je datook weer goeie energie om er weer tegenaan te gaan! @Kris ze zal het nodig hebben! @ikheid lekker zwemmen! gaan wij ook binnekort doen @ hier planning gewijzigd laetitia ligt nu op bed dus straks ff stofzuigen t balkon en dan lekker met water kliederen voor madam..
Ingrid: fijn dat Milan weer beter is! Goed geslaagd in de stad lees ik.. Lekker! Lautjuh: voor Jayden zou hier in de tuin een badje genoeg zijn, maar daar passen manlief en ik niet bij.. anders waren we gewoon thuis gebleven, maar tis 2 HOT hier, geen zuchtje wind in de tuin. Lekker toch, een beetje aanklooien met water en wat speelgoed. TM: dat zou inderdaad veel kunnen schelen; praten met een onafhankelijk iemand. Hopelijk kun je snel terecht!
@ikheid ja dan is idd naar het zwembad wel lekkerder! hier hebben we helaas geen tuin, maar ach zo kan het ook
@zwemmne, hier in de tuin is het heerlijk, lekker windje dat onder de veranda door tocht en een badje voor alyss... @kris, hoop echt dat de rust haar goed gedaan heeft!! @ingrid, fijn dat het beter gaat met milan ik vroeg het me gisterenavond nog af omdat we niets meer gehoord hadden en ik kon je ook niet een sms sturen hahaha goed gescoord dus!!! @hier, niets bijzonders!
@lau, kan manlief van jou even vriendjes worden met me zussie?? ze heeft nog 1 vriendje nodig namelijk voor fs taak???
tering met tieten!! thobias zit op zijn loopauto en noa die duwt de auto komen ze bij de tafel komt hij dan ook echt keihard met zijn hoofd tegen de tafelpoot precies op z'n hoek hij heeft me nu toch ook een ei op zijn hoofd daar is geen gel tegen te smeren!! eheb het geprobeert om een ijsje uit de vriezer tegen aan te houden nog meer krijsen natuurlijk!!!
oh jeetje!! en een nat of koud washandje mag dat ook niet van hem? misschien dat ie dan niet krijst???
dat wil die dus echt niet! hij heeft echt een joekel van een ei op zijn hoofd 1ste wat ab zei zo jij hebt een lekkere bult op je hoofd zo erg valt ie op
Arma Thobias ! Hopelijk slinkt de bult snel.. @ Hier.... Sanne is wakker.. ging haar uit bed halen.. alles onder de diarree... heel haar bedje en haar romper... maar ze stond me lachend op te wachten dat dan weer wel... gelijk in bad gedaan en maar weer een flesje ORS gegeven..
hij loopt al weer in het rond en doet alweer ondeugend!! ja ik maak hem vanavond als ik thuis kom nog even wakker krijgt ie wel een extra papfles
oh wat fijn dat ze je lachend op stond te wachten, minder fijn van de rest maar is wel een opluchting denk ik!! misschien is ze het nu wel kwijt wie weet!!
@kris fijn dat ze je lachend op stond te wachten @Nonnie zalt vanaaf effe vragen of hij het goed vind! @ tm auwww gelukkig speelt hij alweer. @ hier zo net ff lekker op het balkon gezeten met een ton water.. laetitia is een beetje verbrand dus we zijn maar gauw weer naar binnen gegaan..
nou wat een rust!! iedereen van het lekkere weer aan het genieten hahaha, hier willen we ook lekker spetteren maar helaas alyss ligt nog steeds te slapen vanaf half 1