Manlief is hier nog niet thuis die komt volgens zusterlief pas over een half uur ofzo naar huis rijden.. nou ja dan eten laetitia en ik maar vast wat en dan eten we straks wel met zn allen
Iedereen een fijn weekeinde verder, wij gaan naar Zeeland. Naar mijn ouders. Sanne gaat redelijk, maar ze kan daar ook ziek zijn. Heeft daar een bedje en ik heb wat extra handen om te helpen. Vanavond bbq morgen een dagje rustig aan.
Even snel voor we gaan eten: @ Kris: Veel plezier. @ Ingrid: Goed geslaagd en fijn dat Milan weer is opgeknapt. @ TM: Arme Thobias . @ Ikheid: Hoe was het zwemmen?
@kris, veel plezier!!! @mermaid, eetse!!! @ingrid, wat wil jij hebben voor kado in fs want jij hebt ook al en paar dagen neits erin staan
@tm: vervelend dat lady weer weg moest. @wonder: heerlijk mannetje straks weer thuis. @ikheid: ojee missn muggenbultjes? @mermaid: jeetje hoe je een (10 maanden oud) kind kan verzorgen zeg. zo ff dat topic lezen. @lautjuh: gelukkig was je op tijd bij de koffie. @kris: beterschap met sanne, wij moeten pas over een maand voor de bmr prik dus dan weet ik vast wat ons te wachten staat. @quschke: die bh ziet er goed uit. @hier: wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest. was echt super. het was rustig en dierenpark amersfoort ligt heerlijk in het bos dus veel schaduw en weinig last van de warmte. zal straks ff foto's op hyves zetten.
@mermaid: fijn dat je pakketje nog gekomen is. leuke foto!! @chilleke: leuk zwemen. @ikheid: ook zwemmen begreep ik? leuk. @tm: jeetje dan schrik je je ook rot. nu al wat beter met thobias? @nonnie: gezellig hond te logeren.
@ Pamsie: Wat leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest. Amersfoort is toch met het Berenbos? Of is dat Rhenen? Wij hebben bij de Ikea een matras voor de beeb gescoord, bij de BabyDump nog 2 kruikzakken (grijs) en bij de Leen Bakker een mooi rolgordijn voor op de babykamer. En daarna lekker bij de Mac een McFlurry Rolo gehaald en Arco een milkshake. Het was lekker rustig op de woonboulevard, maar wel bloody hot. En ik kreeg natuurlijk weer pijn aan mijn bekken (FIJN!) en ik had echt giga opgezwollen voeten, dus thuis lekker op de bank geploft. Ayla zit nu nog lekker even te spelen in de tuin.
@mermaid: volgens mij is dat in rhenen maar dat zou je chilleke dan even moeten vragen die was daar laatst toch in amersfoort hebben ze een dinobos
uit mijn hoofd: ikheid, waar ben je uiteindlelijk naar toe geweest, had nog naar je uitgekekn maar niet gezien kris, veel plezier en groot gelijk! ingrid fijn dat het beter gaat met milan pamsie leuk dierentuin nonnie, hoe ging het badje? geen koudwater vrees meer? de rest oeiii... zo hier heerlijk gezwommen, niet super lang omdat het water koud was maar gijs vond het geweldig (toen hij eenmaal door was) net lekker gebbqt gijs op bed en wij effe uitbuiken op de bank zo maar opruimen!
@ Chilleke: WAUW! Hij lijkt idd al echt groot op die foto zeg! LEUK!!! ARGH! Wat kan ik me toch ergeren aan mijn buren. Dat baby'tje van hun ligt nu al 20 minuten te huilen in de kinderwagen. En zij zijn maar bezig met opruimen en het zonnescherm omhoog draaien enzo. Pak dat kind even lekker bij je zeg, dat zonnescherm loopt heus niet weg .
@pamsie leuk naar de dierentuin :d @Mermaid goed geslaagd dus! Balen van je bekken! @chilleke leuke foto! @ hier manlief is thuis laetitia ligt op bed en zo nog ff wat eten maar denk dat het snacken word want heb nouniet echt denderend zin in warm eten..