ZO....hier ook weer thuis en gegeten! Manlief is de hele dag pleite geweest en ligt nu half dood op de bank....Gezellig dagje dus... NOT!! Ik ga zo eens lekker badderen! Justin is nog fijn aan het spelen....die heeft vanmiddag lang geslapen. @nonnie: De salade was geslaagd!!!!!!
@chil ja ik snap die reacties niet hoor heb ook maar eens om uitleg gevraagd @ quschke gezellig idd. not.. veel badder plezier!
Die reactie van bammetjebam vind ook ook beetje 'hard'. Maar weet niet zo goed wat ik van het verhaal moet vinden.....
ja vooral die reactie weet je kan best voorstellen dat sommige meiden daarvan schrikken en dan niet meer hun eigen vraag durven te stellen over iets waar ze zich voor schamen/waar ze over twijfelen....
ik begon later ook mijn twijfels te krijgen, misschien nieuw email account en darmee 2e keer lid geworden om rel topic te openen ofzo ik weet niet, maar we zullen zien.. fijn dat de slade geslaagd was je moet ervan houden maar wij vinden hem het einde! zelfs ben zijn neefje die chefkok is vond hem lekker en das voor mij voldoening hahaha @lau, hier ook niet gegeten, hebben nu een soepje opstaan met broodje.. @chill, wowie gijs lijkt echt groot!! en ja ging goed in het badje, had hem nu op babybad temp gedaan was wel warm maar ze vond het tenminste niet eng, ze heft niet gehuild en heeft er zelfs even voor 10 min in zitten spelen en toen weer der uit voor 5 min en toen weer der in en der uit en der in @mermaid, nou dat snap ik idd ook niet van dat babytje, fijn dat je geslaagd bent maar balen van je bekken @pams, leuk dierentuin!! ben benieuwd naar de foto's!!! @hier, even eten en niets meer doen het is hot!! windje is weg
Ja, heb de reacties ook nog gelezen. Ach joh, sommige moeten altijd wat te zeiken hebben denk ik dan maar . @ Nonnie: Wil je misschien 5 tomaten voor me planten?
moet ik ze ook planten mermaid? moet je maar roepen want ze verwelken snel! queske badderse lau, smakelijk voor dadelijk nonnie, ze heeft al meer dan 40 berichten, dus denk niet dat het nep is en fijn dat het goed ging
uiteraard!!!! mag ik van jou nog een gratis kadootje dan? of heb ik die al gehad?? graag verf of riet...en anders wensenlijstje ga nu hyves opzetten dus even geduld ik zeg het wel als het er staat
@ Chilleke: Hm, nee, heb vanmorgen al gewerkt bij jou, dus kan ze nu geen water meer geven... @ Nonnie: Ja, ik zal even een cadeau gaan uitdelen.
@topic mm ja k weet niet zo goed iksnap de reacties nu wel net ff niet maar nu wel.. heb geen idee maar t zal wel goed zijn denk ik.. in de zin van dat ze er aan werkt..
@ Lautjuh: Wil jij misschien ook 5 tomaten voor me planten. Dan geef ik die ook water en heb ik mijn taak af .
Ik denk dat er word getwijfeld aan de echtheid van het verhaal, niet zo zeer of zij de adviezen gaat opvolgen.