Hoiiiiiiiiiiii! Zwemmen was leuk! We zijn naar de Stok geweest, buiten wast water veeeeel te koud, uiteindelijk buiten gespeeld en binnen gezwommen. Hij heeft net nog ff een uurtje geslapen, nu loopt ie alweer te miepen, dus die krijgt zo een papfles en naar bed. Dadelijk koffie en appelflappen! Hmmm! Quschke: balen zeg dat ie bijna een hele dag pleite is.. Chilleke: voor herhaling vatbaar dus dat in Rucphen? Leuke foto! Topic: belachelijk die reacties..
@chilleke: leuke foto en wat lijkt hij idd groot zeg! stoer hoor. @uhh ik wordt nou toch wel nieuwschierig naar dat andere topic ff lezen
weet je het zeker? tis leuk maar ook niet super bijzonder het is in rucphen (ligt tegen roosendaal aan) dus wel een endje weg van jou en de site is niets bijzonders, maar dit is hem Laco | Sfeerimpressie wat wel zeker de moeite is om naar toe te rijden (vooral als ze iets ouder zijn) bospad hoeve SPLESJ! Het leukste waterspeelpark van Nederland en België zit ook bij ons om de hoek. en is zooooooo leuk (zelfs zonder kinderen hahaha) hele gave glijbanen, je kan roeien en waterfietsen (inbegrepen) erg leuk dus. alleen best prijzig
ja weet niet hoe het in de stok was, maar hier was het erg rustig, erg fijn dus. 3 badjes met laag water, apart gelegen met grasveld met veel schaduw aanliggend. 1 badje glijbaantje en de rest waterspugende figuren. erg leuk dus. maar wel koud water
woooowww die 2e ziet er wel heel gaaf uit maar dan moet ze wel een flink stk ouder zijn dan denk ik en vind de prijs voor alles wel meevallen, 10 euro voor een hele dag pret
ja zeker stuk ouder, meer voor voglend jaar denk ik. maar zooooo leuk denk dat wij later wel een abonnement nemen erop. het is nog geen 15 min rijden hier vandaan
ladies, kunne jullie een respect of reactie achterlaten op me www want onze buren komen morgen gezellig langs maar die andere buur viert de verjaardag van haar dochtertje je weet wel die meid de alles beter weet en chocopasta op de 1e snee brood gaf en aardbeien gaf toen die kleine 4 mnd was..mijn buufje en ik willen even duidelijk maken dat we dus niet naar hun gaan voor die verjaardag maar dat wij ons eigen feestje maken.... dus als jullie iets kunne sturen in de zin van altijd gezellig met buurtjes of een geode buur is je beste vriend.. je snapt hem wel
uhhh dan komen wij naar jou is ook zo wat om voor jullie eerst hierheen te komen en dan wer terug te rijden