shoot, quschke, kan hem niet versturen uit mijn lijst dan moet je eerst riet in je wensenlijst zetten, maar dat gaat denk ik niet omdat je de laatste aan mij hebt gegeven
Ha, ik ben gespot Yep we zijn goed aangekomen. Het was een hele ondernemıing, maar alles ging gelukkig redelijk op tijd en lang leve de borstvoeding, daardoor heb ik Irem nog 45 minuutjes kunnen laten slapen in het vliegtuig. Uiteindelijk waren we rond 17.30 hier, Irem helemaal over haar moeheid heen natuurlijk, die liep te gillen en te rennen en wilde niet eten en vooral niet slapen . Uiteindelijk is ze rond 21.30 gaan slapen, dus ze slaapt nu net een uurtje....denk dat ik haar even niet meer ga horen, hahaha, sinds 6.30 wakker met slechts 45 minuutjes slaap op de hele dag. Tis hier verder lekker warm, ik heb ook bijna niet geslapen vannacht dus ik ga zo maar eens naast Irem liggen. Zal morgen wat meer proberen bij te lezen! Oh ja en over FS: ik speel het dus wel gewoon dus graaaaaag kadootjes, ik zal die van mij ook even uitdelen
wij hadden er ook 1 maar was een beetje onzin want we moesten teveel betalen voor stalling en ik heb watervrees dus ja dan vaar je hooguit 1x per jaar en dan is het zonde!!! gaan jullie er vaak op uit???
Oh in het vliegtuig ging het wel ok, had vooral boekjes meegenomen en dat vond ze wel erg leuk....verder een paar keer het gangpad op en neer gelopen, met de buren geflırt , gegeten....we hadden gelukkig een hele rij voor ons alleen dus ze kon ook zelf op een stoel zitten. Tsja leuk was anders maar we hebben het gehad
@eylem wat fijn dat het goed is gegaan!! ja is natuurlijk totaal nieuw! ikz al je gwoon cadeautjes sturen in fs