hoe dan??? is serieus maar ik kan echt niet met alyss samen onder de douche of samen in bad, kan der wel zelf onder de douche gooien of zelf in bad laten spetteren maar samen?? nee zou niet weten hoe?? @quschke, nee das niet gek dan, ben is lekker wispelturig: laat mijn ouders het maar uitzoeken ze koemn maar een keer hierheen, ikke prima maar het zijn jouw ouders, 2 weken later, zullen we naar mijn ouders gaan is lang geleden
ik zet het in badje in de douchebak, vul ik met water... Gijs gaat in bad (in badring), ik ga naast het badje onder de douche staan (kan gewoon warm douchen, want eer het water op de vloer is het afgekoeld) gijs vind het niet erg, als ik klaar ben, droog ik mezelf af, badjas aan. haal gijs uit het badje en die kleed ik dan aan, en dan mezelf
Goedemorgen! Wat een waardeloze nacht! Constant wakker, even troosten, weer slapen, wakker, huilen, enz. De koorts lijkt gezakt maar heb nog niet getempt. Drinken blijft er in en hij wilde een mini stukje banaan die er ook nog in zit. Ga nu even een broodje eten en instorten op de bank.
@badderen laetitia gaat gewoon op de grond ik er naast en dan douchen we met zn tweeen.. ze wil niet eens zonder mij douchen.. haha.. @hier, laetitia ligt op bed en kitten nummer 1 is naar dr nieuwe huisje.. vanmiddag de tweede en dan volgende week de rest.
Zie je, mijn s.o. zijn alweer weg. Ach, het zijn geen slechte mensen hoor, maar ik heb er gewoon niet zoveel mee. Ze zijn wel erg wijs met Ayla, dus dat ik wel leuk. Hier heeft Arco er ook een handje van om mij nog alles met Ayla te laten doen als hij thuis is. Pas vroeg ik of hij haar 's avonds op bed wilde leggen. Dan moet hij haar dus ook vitamine D druppels geven en de tandenpoetsen. Ja, of ik daar dan even mee kon helpen... Nou, nee dus...ik kan het ook prima zelf, dus hij ook. Uiteindelijk lukte het natuurlijk prima . GROM...ik ontdek net een vlek op mijn shirt. Zo ongeveer het enige zomerse shirt wat lang genoeg is om over mijn kont te passen. Klotezooi :x. Zo meteen bij de Wehkamp eerst eens wat lange tanktops ofzo bestellen. Mijn god, wat zal ik blij zijn als ik na de bevalling weer eens kan shoppen. Ik ben elke keer diezelfde kleren zo ontzettend spuugzat.
@ingrid, balen zeg ik hoop dat het vandaag beter gaat met milan! @hier, hebben wij weer, lekker buiten op de veranda, alyss in haar ballententje helemaal happy met dat ding hebben we achter de veranda planken een hommelnest zitten beesten vliegen je om de oren!! er zat er met alyss der verjaardag continue eentje onder de bank verder geen alst van het beest maar ja dat was de konigin ofzo wnat nu zwerven er 10 rond de bank ben is het nu met peur aan het dichtkitten maar die beesten zijn pissig natuurlijk dus nu verplicht binnen met alyss
GODVER!!!!!!!! Soms HAAT ik die vent van mij echt. Heeft die LUL al het brood op 1 boterham na opgemaakt. Uhm....misschien moet Ayla ook nog eten vanmiddag en morgenochtend. Reactie: Oh, ik wist niet dat er niks meer in de vriezer lag. NEE, ontzettende oen, als je niet kijkt zal je het ook nooit weten. Jezus, wat kan ik daar kwaad om worden. Is het zo moeilijk om je hersens te gebruiken?! :x
@mermaid zwaaaaar irritant is dat... grrrr kan ik me ook dood aan ergeren.. @ fs geef mij maar bouwmateriaal.. en kunenn er mensen even pompoenen tomaten of aubergines planten?die moet ik water geven..
Hahaha, hm, nou niet dus, want hij is natuurlijk weer aan het verven enzo . Beetje jammer. Net als die gezamenlijke rekening, waardoor zijn kosten eigenlijk ook mijn kosten zijn, hahahahhahaha .
Mermaid hoe irritant zeg!! Mannen kijken echt niet met hun ogen af en toe... Ingrid beterschap met Milan! Wat een nacht zeg... Nonnie bijen, bah zeg! Daar heb ik echt een hekel aan. Enge beesten zijn dat. Mannen, die van mij is aan het klussen met de kennels in de tuin. Een deur aan het maken voor de schuur die eraan vast zit, maar dat gaat dan niet zoals hij wil. Zit me toch te mopperen en negatief te doen. Daar kan ik me gruwelijk aan irriteren! Stel je toch niet zo aan. Ga even wat anders doen of denk er even over na ofzo ipv dat gezeik over ik kan het niet en bla bla bla. Ik zou blij zijn als het huis en de kennels af zijn en er niet meer geklust hoeft te worden. Goed voor de relatie is het in ieder geval niet...
Hahahah, allemaal opstandige, irritante mannen vandaag . @ Ka: Daar kan ik ook ZO slecht tegen als Arco dan een partij'tje gaat lopen chagrijnen omdat iets niet lukt. Doe even lekker volwassen zeg.
nou zeg dat wel @ka, irri is dat he, ben heeft daar ook een handje van dan is ie aan het klussen en als het dan niet lukt oef!!! ik blijf altijd uit de buurt en vraag ook maar niets aan hem wnat als ik al zeg wil je wat drinken krijg ik een snauw dat ie het zelf wel pakt, dus ik hou dan heel wijselijk me mond dicht
Inderdaad ja! Kom op zeg! Hij wil ook gewoon niet komen eten omdat het dan niet lukt. Het moet dan eerst af. Nou zoek het lekker uit en succes ermee. Mijn boterham heeft goed gesmaakt. Ik ga me eens even nuttig maken denk ik zo.
Die van mij is aan het werk, dus dat scheelt! Hij heeft ooit 1x in het oude huis uit frustratie een ijzer ding in de toiletpot gegooid.... gat erin van hier tot tokio, en dat was onze enige wc. We zouden na een paar maanden verhuizen.... Het enige wat ik toen zei was: ok, nu kunnen we niet meer naar de wc..... Ga jij even naar de Karwei?