@quschke, tuurlijk je kan mest krijgen maar wil je hem nog want lau had ook al gegeven??? @lau, zo dan wa sze wel moe zeker!! @ikheid, zoo dassss vroeg veel plezier vanmiddag!!! @mermaid, fijn dat jullie de laatste dingetjes gaan doen voor de kleine is het nu bijna af dan?? @quschke, thanks voor de zon hij begint door te komen @hier, allemaal lekker gedoucht
@nonnie nou schijnbaar niet want ze vertikt het om te slapen nou dan niet dus nu is ze weer lekker aan het spelen.. nou jaa de kittens aan het vervelen
@ Nonnie: Ja, als Arco straks klaar is hoef ik alleen nog maar schoon te maken en te wachten tot de meubeltjes geleverd worden. Als die dan staan nog de klamboe ophangen en dan is het af. De meubeltjes worden de 14e geleverd, dus ik moet nog heel even geduld hebben. Zo schattig, Ayla heeft zo'n soort zachte, vierkante bal van de Kruidvat waar op 1 van de kanten een spiegeltje zit. Als ze daarin kijkt en zichzelf ziet gaat ze heel de tijd lucht-kusjes geven. Echt TE lief .
@nonnie: Nee is idd niet meer nodig omdat ik hem van lau heb gekregen! @mermaid: Wat schattig van Ayla!
@mermaid, oh nog even wachten dus, aah wat lief!! alyss had dat gisteren met haar pop, ik gef hem en die pop heeft nog meer kusjes gekregen dan ben en ik samen
Nonnie: have fun! Mermaid: aaaah lief die Ayla! Uuh ja Roefel vond dat een strak plan; binnen plassen.. ik niet!
Mogguh meiden! Hier een rotnacht gehad. Eerst kon ik zelf de slaap niet vatten en toen ik eindelijk sliep werd Noa wakker. Ben er twee keer uit geweest vannacht omdat madam klaar wakker was. Pffff, ben nu echt gaar! Ga vanmiddag lekker met mijn boekje op de bank liggen als Noa naar bed gaat. Eerst straks nog even snel samen met Steef de bovenboel doen. Ik opruimen/stoffen hij stofzuigen/dweilen. Mooie deal vond ik! Vanmiddag gaat Steef Lukas ophalen met Noa en dan ga ik lekker uit eten met een paar vriendinnen. Hier is het ook slecht weer. Bah!
@ Mermaid, fijn dat de babykamer dan bijna af is! Kan me voorstellen dat je daar nu wel klaar mee bent! Lief van Ayla. Noa geeft ook veel handkusjes. Inderdaad erg schattig! @ Ikheid, pfff, dat was vroeg! Gaap! @ Nonnie, veel plezier op de braderie! @ Lau, balen dat je nu toch weer niet zo lekker voelt. @ Quschke, jij lekker weer dus daar? Nou, hier echt niet. Maar bij Lukas op de camping regende het ook nog niet. Was wel bewolkt.
Hier heeft het vroeg in de nacht geregend en nu schijnt het zonnetje weer volop!!! Slaapt lukas nu in het tentje of toch in de caravan?
Caro: das idd een goede deal! Pfff balen van je nacht, straks lekker ff chillen. Oké, ik ben ff koffie zetten, wc nog ff doen en ff wat aan m'n blote voeten doen; koud! Later! x
@ Caro: Balen van je nacht. Fijn dat jullie even samen gaan opruimen boven. Mjammie, wij eten vanavond lekker pannenkoeken. Ik heb er nu al zin in (vooral omdat ik ze niet zelf hoef te bakken ). Ik laat Ayla ook maar gewoon mee eten ipv iets uit de vriezer te halen. Ze heeft vrijdag en zaterdag ook gezond gegeten en de rest van de week eten we ook gezond, dus ik vind het wel kunnen voor een keer.
@Caro lekker vanavond uit eten!! @ Mermaid pannekoeken ikzelf ben dr niet zo gek van @ ikheid goed bezig zeg! @Nonnie tot straks! @ hier straks ff eten en daarna kijken of madam wil slapen..
Hahahaha, ik kan wel merken dat de dochter van mijn vriendin heel snel al doorsliep. Ze heeft nu in haar www op Hyves staan dat het zo goed gaat met hun zoontje (= van 11 mei), maar dat ie nu alleen nog door moet gaan slapen....
@ Quscke, hij slaapt gewoon in de caravan. De tent staat er wel en daar mag hij overdag in spelen met zijn auto's. @ Mermaid, lekker pannekoeken! Noa vind ze ook heerlijk. Meestal geef ik haar dan een halve pannekoek als toetje.