APRIL-mama's 2010 deel....15!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, hij is nog geen maand oud! Nou, dan slaapt een gemiddelde baby nog niet door geloof ik! Noa sliep wel met vier weken al door, maar bij Lukas duurde het ook wel wat langer!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga even actie ondernemen boven. Des te eerder kan ik even relaxen!

Tot later!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat doe ik normaal gesproken ook idd. Maar nu laat ik haar gewoon een keer mee eten. Dan doe ik er wel Appelstroop, fruitstroop of Zonnatura jam op.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, Ayla ook met 4 weken, maar dat zijn volgens mij meer de uitzonderingen op de regel...

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@caro succes!!

@ Mermaid ik zou dr ook gewoon lekker mee laten eten :)

@hier geds ik word helemaal gek van mn keel.. bah... zo maar ff eten..

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben douchen. Tot straks!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik heb weer een kledingvraagje :): Zou ik Ayla iets met korte mouwen aan kunnen doen, of is dat te koud?

8. lautjuhhh

@mermaid ik denk eht wel hoor, en dan een vestje meenemen voor als het te koud is..

@ hier laetitia ligt te slapen en wij lui op de bank hahaha

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

als je binnen blijft is dat geen probleem toch. Lotte heeft ook korte mouwen aan hoor

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

haha ze was verwend:p

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @mermaid: is het dan zo fris bij jullie??? Hier schijnt de zon vol op en is het behoorlijk warm...ook erg benauwd! Justin heeft korte broek en tshirt aan en we gaan nu met ons handdoekje naar de geul:)

12. lautjuhhh

ik denk dat als laetitia wakker word ikook nog ff met dr ga wandelen een rondje..

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Merhabalar :D

Ikheid woooww wat vroeg! Kan je de hand wel schudden, Irem liep om 5.30 ook al door de kamer te rennen

Mermaid wat schattig van Ayla die luchtkusjes!

CM, veel plezier vanavond!

Nonnie, lekker over de braderie gewandeld?

Lau hoe is het nu met je keel?

Quschke zwemze!

Zo, Irem slaapt dus ik heb even tijd :) . Wat een drama zeg vannacht/vanochtend. Tot 4.00 uur heeft ze non-stop geslapen, toen wilde ze drinken, daarna lag ze net half in slaap en toen begon de ezan (oproep tot gebed) en aangezien wij dus tegenover de moskee slapen was dat niet te missen, dus Irem zat rechtop in bed en besloot daarna maar dat ze klaarwakker was, beetje lopen klooien maar om 5.30 probeerden wij onze ogen open te houden en liep zij met haar boekjes door de kamer te slepen. Pfff. Terwijl ze natuurlijk nog lang niet uitgeslapen was. Om 7 uur heeft ze nog een uurtje geslapen en vanochtend zijn we naar de markt geweest (echte Esprit en andere merkkleding voor heel weinig :D en geen namaak, maar overblijfselen uit de fabriek) en toen heeft ze in de buggy nog een half uur geslapen. Nu ligt ze weer een uur op bed, hoop dat ze eventjes lekker 2 uurtjes gaat slapen ofzo want ze kan het wel gebruiken, gisteren was ook al zo druk.

Het is hier verder erg aangenaam, 31 graden, windje en heel veel ZON. Mijn moeder landt over een kwartiertje op Antalya dus die is hier ook aan het einde van de middag. Helaas moet mijn schoonzusje werken vannacht dus ik moet voor het eten zorgen, haha, hoezo vakantie? :p maar ze heeft al wel veel voorbereid en ach dan doe ik ook nog eens wat ;)

Merk wel dat Irem echt moet wennen, ze hangt heel erg aan me, zodra ik naar de wc ga ofzo is het meteen drama en dat heeft ze thuis absoluut niet. En ze is ook gewoon moe natuurlijk, andere omgeving, ander weer, andere mensen....Zal met een paar dagen wel beter worden.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: hier probeert de zon wel wat door te komen, maar het zijn toch voornamelijk wolken die er te zien zijn. Helaas....

@ Eylem: HOI! Irem was lekker vroeg wakker las ik op Hyves.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Slapen jullie nu bij je s.z.? En hoe lang bleven jullie ook alweer in Alanya?

16. lautjuhhh

@Eylem zooo dat was dan wel heeel erg vroeg..gelukkig slaapt ze nu even! idd een paar daagjes wennen waarschijnlijk..

17. lautjuhhh

@hier laetitia slaapt nog steeds :O

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ben ik weer,

@eylem, ja was gezellig over de braderie, wat gezellig dat je moeder straks komt, hoelang blijft ze?? denk dat het met irem idd over een paar dagne wel over is, ze moet toch even wennen denk ik, wat een lekker weer hebben jullie :) en wat staat er op de planning voor avondeten???

@mermaid, hier thuis een lange broek en shirtje korte mouw, buiten vestje erover..

@doorslapen, hier met 3 weken maar dan wel van 11.00 laatste BV tot 7 eerste BV..

@quschke, veel plezier!

@hier, lekker over de braderie geweest met so hebben voor alyss een broekje van name it gehad (niet mijn smaak maar wel geinig ) en een shirtje van mexx wel mijn smaak wnat heb hem zelf uitgezocht in mijn lievelingswinkel ;)

net stond spontaan mijn vriendin op de stoep met haar nieuwe lover dus was even gezellig, ze zijn nu even over de braderie maar komen strakjes nog even terug!!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Yep, we zijn nu in het appartement bij mijn schoonzusje (en man en dochter van 13). Dus wel gezellig. Mijn moeder zit wel in een hotel want dat gaat niet passen hier maar hotel is hier 5 minuutjes vandaan dus verder ideaal.

We blijven nu 2 weken in Alanya, dan gaan we 2 weken naar mijn schoonouders in een dorp bij Ankara (slik....dat worden 2 lange weken vrees ik, daar is echt helemaal niks....) en dan nog 1 week hier

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuk dat het gezellig was op de braderie!

Mijn moeder komt voor deze 2 weken dat wij ook in Alanya zijn.

En voor het avondeten :D we hebben yaprak sarması (druivenbladeren gevuld met rijst), peynirli börek (laagjes deeg met kaas en peterselıe), pilav (rijst), şehriyeli çorbası (vermicellisoep), yumurtalı mantar (gebakken champignons met ei) en kuru biber (gedroogde pepers gebakken, met yoghurt - dat eet ik niet ;) ). Dus er is genoeg, hahaha

Deel Deze Pagina