mjammie, maar is boerenkool niet een stuk sneller klaar even fs vraagje aan je: wat zouden we zonder de expert moeten heb nu een totempaal taak maak 4 nette pakken en nog iets maar kan het niet lezen??? er staan 3 van die perkamentrolletjes voor uitgeklapt???
@nonnie verwend dus! @Eylem zoo das een flink menu klinkt wel goed overigens Maar ja dat klinken veel van die gerechten haahha @ hier net lekker buiten geweest lekker gewandeld, ff naar een speeltuin gelopen laetitia heeft de hele weg meegelopen dus dat ging lekker! toen begon het te waaien en te betrekken dus zijn we terug naar huis gegaan.. wel leuke foto's gemaakt!
Zo..wij zijn ook alweer terug..het begint zich hier flink te betrekken en het onweert! De eerste druppels beginnen ook al te vallen...achja zijn we er even 1,5 uurtje tussen uit geweest! @eylem: JAmmer dat ze zo vroeg was vanmorgen....Hoeveel gangen diner is dat????
Tuurlijk, moet wel een keertje kunnen toch! Meestal krijgt zij eerst gewoon eten omdat er niet genoeg pannekoeken in een pak zitten om dit kleine vreetmonstertje volledig mee te laten eten! Hahaha! (Ik ben altijd heel lui en koop kant en klare.) Ik denk dat zij er met gemak drie op zou eten!
He Eylem! Alles goed gegaan met de vlucht met Irem? Balen dat ze zo vroeg al klaarwakker was. Is er nou ook tijdsverschil? @ Nonnie, goed geslaagd dus op de braderie! @ Quschke, jammer dat het weer nu omslaat bij jullie. Hier wordt het nu juist weer beter!
Zo, Steef is met Noa nu onderweg naar de camping op Lukas op te halen. Ze blijven daar eten en komen dus vanavond pas thuis. Bovenverdieping is inmiddels blinkend schoon, dus even lekker me-time! Ga zo nog even een paar hoofdstukken in mijn boek lezen. Is zo spannend nu! Ik was vanmorgen even aan het lezen en net bij een superspannend stuk werd Noa wakker! Wat een timing!:x
@ Caro: Oh, wat heerlijk zeg dat je het huis even voor jezelf hebt. Ik kan daar zo van genieten. Eet je nu ook alleen vanavond? @ Eylem: Heb je wel internet als je bij je s.o. zit ? Zo, wij zijn even bij mijn oma geweest (omi voor Ayla) en we gaan nu eerst even een rolgordijn op maat maken en ophangen in de babykamer.
@ Mermaid, wel een foto plaatsen van de babykamer als hij af is he! Kreeg je nou volgende week de meubeltjes?
Hahahhaa, ja idd. Ik wilde wachten met bestellen tot ik mijn vakantiegeld had. Toen heb ik het gelijk besteld, maar kon er pas geleverd worden in week 24, beetje jammer dus.... Maar ja, ik wil persé deze meubeltjes, dus nou ja...vooruit dan maar . Maar ik zal idd blij zijn als ze geleverd zijn.
Het rolgordijn hangt en hij is moooooooi . Normaal ben ik niet zo'n fan van rolgordijnen, maar deze ziet er echt mooi uit. Mag ook wel voor f*cking 60,-- .
lau, heb je 1 riet gestuurd!! @cm, geniet van je sushi @hier, vriendin met lover is net weg dus nu even eten en daarna de buurtjes op visite!!