@Nonnie zag het tanx! @ Fs heb nog 3 verf nodig voor mn taak en dan ben ik klaar! @hier net lekker gegeten, al vond laetitia de spinazie niks aan.. tis echt super benauwd hier bah
Het ruikt hier al lekker naar pannenkoeken . Ayla heeft net nog wat rozijntjes op, die vielen zoals altijd ook weer goed in de smaak.
@ Lautjuh: Vroeg jij pas niet om die link van de webshop waar ik dat oogschaduw-pallet had gekocht? Had ik die link al gegeven eigenlijk?
Thanx! Hoe lang duurt het voor die krengen klaar zijn om te oogsten . Oh, en hier de link: Boozyshop - NYX Cosmetics, Bdellium Konad Nail-art, Sugarpill, Misa Cosmetics, Diamond Cosmetics, Essie, Sigma, Wet 'n Wild, Yes to Carrots, Cheeky Monkey Cosmetics, Misa, Hello Kitty, Beautyblender, Sigma, Inecto, Freeman, Nulon, China Glaze Werd heel snel geleverd en ik ben heel blij met de oogschaduw-pallet. Volgende maand ga ik voor de lippenstift-pallet . Ssssssttttt, niet tegen Arco zeggen
@Mermaid duurt 8 uur dan kun je ze oogsten.. kun jij mij dan een verf sturen? en tanx voor de link binnekort maar es bestellen
hoihoi, veel fs verhalen, slechte nachten en vroege ochtenden en eylem die kwam buurten volgens mij heb ik het zo wel mooi samen gevat HIer weer terug. Met de trein naar antwerpen geweest en naar de zoo! erg leuk en gezellig mijn broer was ook gekomen vanuit leiden. dus was gezellig. Gijs vertikte alleen te slapen dus die viel uiteindelijk pas om 2 uur in slaap maar was wel heel gezellig gijs vond het prachtig :d nu net pizza besteld en gijs gaat zo lekker naar bed. die is nu nog van zijn vrijheid aan het genieten , na een hele dag vast gezeten te hebben hoest verder hier?
@ Chilleke: Leuk dat jullie zo'n geslaagde dag hebben gehad. Wij gaan in september als Arco vakantie heeft een keer naar de dierentuin met Ayla + nieuwe beeb. Nu zie ik het niet meer zitten om met mijn dikke buik door zo'n dierentuin te sjouwen. De pannenkoeken waren lekker hoor . Ayla vond ze ook heeeeerlijk. Die heeft er 2 op (wel 2 kleintjes), 1 met fruitstroop en 1 met Zonnatura jam.
@Mermaid fijn dat de pannekoeken lekker waren @chilleke geslaagde dag dus en lekker pizzaa!! @ hier laetitia ligt op bed keuken is opgeruimd, en nog ff wat op mp gezet en nu een bak koffie en op de bank
ben ik weer, zit niet zo lekker in me velletje, ben die natuurlijk weg gaat, en dan nog financieel even niet lekker wardoor we weer elk dubbeltje om moeten draaien tot de 15e en het feit dat ik dus verplicht moet stoppen met roken watn het is niet anders nu, ongesteldheid moet morgen doorkomen en heb de hele dag al zo'n zwaar drukkend gevoel in me buik en rug dus ben beetje down maar komt vast wel goed... @mermaid, fijn dat de pannekoeken geslaagd waren!! @chill, klinkt als een geslaagd dagje!! @lau, alles weer aan kant dus!! @hier, alyss net op bed en de buurtjes komen strakjes langs dus denk niet dat iik er daarna nog ben want als ze weg zijn kruip ik lekker tegen me mannetje aan om de nodige traantjes te laten
oh mei s toch tis ook niet makkelijk.. balend at jullie elk dubbeltje weer om moeten draaien, helaas kunnen wij erover mee praten momenteel.. Ik zou idd lekker tegen je mannetje aankruipen vanavond!!