Hoi dames!! Was jullie alweer kwijt, maar deel 15 en 150 bladzijdes verdeR: ik heb jullie gevonden!! Alles goed hier? x
Hoi franka hoe is het met jou meis? Gaat alles goed met de zwangerschap en met tomas? hier gaat het goed hoor alleen heeft madam geen zin om te slapen
aaaah nonnie...balen dat je je zo rot voelt! dikke knuf vanaf hier!!! geniet nog maar lekker van je man!
thanks, weet je wat het is, we hadden het erover gehad of ik weer zou gaan werken maar na lang gepraat was het niet nodig wnat we kwamen uit en konden zelfs gaan sparen vanaf volgende maand en dan krijg je weer een domper wardoor je weer in de min staat en ja als je niet sin huis hebt qua geld heb je natuurlijk niets, kan het dit keer ook aan niemand vragen want me ouders zijn op vakantie en me zusje zit ook krap waardoor ze niet hierheen kan komen om wat te brengen, normaal zou ze het dan overmaken maar ja dat gaat nu dus niet want staan te ver in de min en dan baal ik zo erg he, dan gaat het eindelijk weer goed maar das altijd van korte duur helaas
@lau: lief dat je het vraagt! Hier alles goed met Tomas: is een lekker bezig bijtje en een echte lachebek: genieten dus! Met mij iets minder weer: woensdag bij de VK geweest: bloeddruk e.d. ok: ben nu 2 kilo aangekomen dus ook daar niets over te klagen maar nog steeds veel te veel harde buiken. Ik moet nu op de dagen dat ik alleen thuis ben met Tomas ook hulp zoeken voor minimaal een halve dag omdat ik nog minder moet gaan doen...Verder heeft ze me ook nog even getoucheerd voor de zekerheid: maar dat was gelukkig allemaal nog rustig en netjes gesloten..Geeft me wel wat rust... Verder lekker weekend gehad: gisteren was het nationale opa en omadag, dus lekker wezen pichnicken met mijn ouders bij een plas heir in de buurt, 's avonds bij vrienden gegeten...Vancohtend lekker uit mogen slapen tot kwart over 9 en toen met zijn 3en gaan zwemmen,....Vanmiddag in het zonnetje nog even bij een tuningmeeting in de buurt langs geweest waar mijn broer met zijn auto stond te pronken Nu op de bank niets doen want mijn buik heeft teveel gedaan haha! Wat een verhaal weer
oh meis das echt klote.. t zit je ook niet mee ff he Knuff Ook wij komen er wel weer uit.. alleen tis zo hard als je ineens niets hebt.. hebben wij hier dus ook. gelukkig hebben wij wel wat in huis... anders kom je des noods maar hier eten
He balen dat het niet echt mee zit.. Dan wel echt rustig aan gaan doen ja! Lekker weekendje gehad dus!! nu wel rust houden he!! Fijn dat het met tomas zo goed gaat :d @hier laetitia slaapt nog steeds niet.. en de kittens hier zijn op hol geslagen geloof ik rennen door het huis heen whahaha
hahaha is lief van je maar dat kost gas en nadeel ook nog, heb genoeg om op mp te zetten maar ja dan maken ze het over en heb ik natuurlijk nog niets want heb geen geld om te verzenden
franka...ooei balen van je harde buiken maar fijn dat er nog niets in aan de hand is! nonnie, veel plezier!
He balen zeg, dat je niet lekker in je vel zit. Is natuurlijk ook niet niks als je vent zo lang weg is van huis. En dan ook nog financiele sores, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Dikke knuf!
Hier terug van het etentje. Heerlijk gegeten weer! Lekkere sushi en ook nog wat chinese dingetjes tussendoor. Was weer gezellig in ieder geval! Mijn kleine ventje is ook weer thuis, ligt weer lekker in zijn eigen bedje te slapen. Toch wel heel fijn weer stiekem! Ik ga zo ook naar bed. Morgen weer vroeg op, want Lukas moet weer naar school. Tot morgen!