APRIL-mama's 2010 deel....15!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chill, was de film leuk???

@lau, slaapt ze al??

@cm, fijn dat lukas weer thuis is kan me voorstellen dat je hem wel gemist hebt!! lekker gegeten dus!!

@hier, buren zijn weg, nu lekker bedje in!!

@WONDER!!!!! mijn god heb jij weer die overstroming in arnhem jij woont echt niet veilig daaro!!!! :D:D

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Nonnie slaap lekker! en ja ze slaapt hahaah

@caro fijn dat je kleine ventje weer thuis is :d

@ hier zo ook lekker naar bed!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hoi,

Even kijken wat ik heb onthouden,

Babykamer zo goed als klaar yeah!
    Pannenkoeken eten, lekker!
    Zoo Antwerpen was leuk!
    Franka, rustig aan doen meis!
    Roefel die het geen buiten plas weer vond, das kltn! Hier van de week ook maar dat kwam door een epilepsie aanval dus dan kan hij er niks aan doen.
    Nonnie, dikke knuffel en als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen! Rook je trouwens gewoon sigaretten? Anders kijken naar zo'n ding dat je ze zelf kan maken, is een stuk goedkoper! Ding om te maken is 9,- shag die je nodig hebt afhankelijk van welke je wil maar l&m bv is 14,- en hulsjes zijn 1,- je kan er dacht ik 200 sigaretten van maken dus stukken goedkoper. Stoppen is natuurlijk helemaal goedkoop ;)

Lukas weer thuis!!! Eten was lekker en gezellig, top!

Hier, hele dag bij kennissen in Duitsland gezeten en het weer was op 1 hoosbui na super! Daarna bij mijn ouders langs want die waren terug van een weekend weg en we kwamen er zo goed als langs op de terug weg. Nu even niksen op de bank en zo naar bed want ben gaar, mijn buik doet zeer, lopen kan ik zo goed als niet meer door m'n bekken en mijn voeten zijn omgewisseld voor die van een olifant!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ingrid, druk.maar leuk dagje gehad zo te horen! Maar ik weet niet wat zieliger is; dat jij rondloopt met de poten van een olifant, of die arme olifant met wie jij geruild hebt en die nu probeert vooruit te komen met jouw kleine voeten onder dat gigantische lichaam!:D

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha denk dat het voor die olifant idd zieliger is, die moet nu vooruit komen met maat 37:p

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Caro: Fijn dat Lukas weer lekker thuis is!

@ Ingrid: Gezellig dagje gehad dus. Doe je wel een beetje rustig met dat bekken van je?! Oh enne...olifantenpootjes...CHECK ;)!

Mijn god, wat een vreselijke nacht, ARGH! Ik ben mijn bed zo ongeveer uitgedreven, zo warm als ik het had, het omdraaien wordt met de nacht pijnlijker en om 04.00 uur moest ik ook nog plassen (beneden dus, want boven hebben we geen wc). Van ellende ben ik er om 07.00 uur maar uit gegaan ;). Ok, dat was de klaagmodus voor vandaag. Hij gaat nu uit :).

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meid dikke knuf!!!
    zwaar he elk dubbeltje omdraaien
    wij blijven het ook doen niet omdat het moet maar omdat we volgend jaar een nieuwe auto willen kopen!
    maar wij hebben er ook 1 jaar in gezeten en ik weet hoe rot het is!

en wbt met ben
    hopelijk gaat de tijd snel!!

hier aan een grote kop koffie ! hopen dat ik wakker blijf vandaag
    gister avonddienst gehad!
    en ben echt verrot
    ook nog is last van me bekken blegh
    dacht dat ik er van af was !

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    goedemorgen!

9. Trotsemama1

goeiemorgen ! ik moet de kleding nog uitzoeken hoor!!
    maar moet de bovenverdieping nog opruimen:)

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha, geeft niet hoor...heeft geen haast...Moet nog minimaal 11 weken voordat beeb mag komen :D

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka, ik las dat je nog rustiger aan moest doen. Vervelend zeg!! Ik heb ook steeds veel harde buiken, maar mijn vk zei dat het helemaal geen kwaad kon en ik gewoon alles moest blijven doen. Raar al die verschillende reacties hè.

Nonnie sterkte meid! Balen is dat van het geld hè. Wij hebben ook een tijdje elk dubbeltje om gedraaid om een schuld van manlief af te lossen en daar wordt je echt niet vrolijker van nee...

Ik heb afgelopen week 36 uur gewerkt en ben nu echt helemaal op. Morgen een dagje vrij en dan nog 2 dagen van 9 uur en dan weekend gelukkig. Was er vanmorgen ook al om 5.45 uit ivm stage van jongeren op het werk. Veel te vroeg!

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @Ka: ja idd vreemd die verschillende adviezen...Mij lukt het gewoon niet alles te blijven doen; dat doet echt teveel zeer...Ik merk gewoon dat mijn lijf me echt terugfluit...Jij toch ook zoveel mogelijk rustig aan doen hoor!! Was alweer vroeg vanochtend lees ik :D

13. Trotsemama1

weet iemand hoe je op 3 melkoeien kan passen?

14. nonnie26

morgen!! het is dat ik een sms kreeg van quschke anders had ik nu nog in me bedje gelegen :$:$:):) heb alyss dus ook maar wakker gemaakt :)

@tm, wat voor een auto word het?? en het is gewoon 3 koeien eten geven...

@ingrid, heb zo'n apparaatje maar was er altijd te lui voor en nu wil ik het wel maar kan dus no way die shag betalen hulsjes heb ik ;)

@franka, ook goedemorgen! aan het werk??

@mermaid, aah balen dat je zo slecht geslapen hebt kom ik aan zeg :)

15. Trotsemama1

een deawoo tacuma lekker groot:D

o thanks:D

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @nonnie: ja idd aan het 'werk'...dadelijk 2 uur bespreking en dan weer naar huis...even bijslapen...Later!!

17. Trotsemama1

fs: heeft iemand nog 2 melkkannen voor me?

18. nonnie26

heeeyyy chill, hoe zit het met die roze cactus :):D:D

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Dag lieve meiden,
    Kom even zwaaien!
    Hoe is het bij jullie?
    Pamsie gefeliciteerd met je zwangerschap, zo lang niet hier geweest, dat ik dat nu pas zie! Fijn voor je zeg!
    Mermaid, jij bent al ver! Ik was vorige zwangerschap al aan het bevallen met 36 weken en 3 dagen, haha! 1 juli uitgerekend toch?
    Hier wordt vermoed dat ik weer rond de 36/37 weken ga bevallen, dus dat is nog hooguit 5 weekjes. Komt het niet uit zichzelf, dan wordt ik sowieso met 37 weken ingeleid, vanwege het syndroom dat ik heb. Enneh, we weten inmiddels dat het echt een jongetje wordt, leuk!
    Liefs

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeiemorgen meiden!

Hier een goede nacht gehad, maar een minder goede ochtend. Lukas werd pas kwart voor 8 wakker en Noa ook. Maar Lukas was superchagerijnig. Zat alleen maar te huilen dat hij helemaal niet thuis wilde zijn, maar op de camping. Het is me gelukt heel geduldig en begripvol te blijven, hoewel we dus ontzettend haast hadden en hij niet vooruit te branden was. Maar van binnen had ik het echt helemaal gehad met dat gemeut!

Daarnaast is Noa ook echt niet in d'r hummetje. Huilerig, hangerig, drammerig. Ook echt supergezellig dus! Nou ja, Lukas zit nu op school en ik heb Noa weer op bed gelegd, dus nu even relaxen!

@ Marijn, ha meis! Fijn weer wat van je te horen! Wat leuk, een jongetje! Jeetje nog maar 5 weekjes! Gaat echt supersnel zeg! Ben je al met verlof of werk je nog?

Deel Deze Pagina