APRIL-mama's 2010 deel....15!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

marijn wat leuk om iets van je te horen
    en een jongen super leuk:D:D

2. Trotsemama1

zo nu bak koffie heeft me echt goed gedaan
    moet ik vaker doen!! whahahaha

3. Trotsemama1

hier even oma''s aan de top downloaden en met noa een andere tekst erop oefenen want me s.v wordt voglende maand 50 dus we gaan er opa's aan de top van maken:D:D

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@marijn, hey wat leuk dat je even langskomt en een jongen wat leuk!!

@Cm, balen zeg, maar wel op tijd op school??

@Tm, wat een leuk idee!!

@chill, thanks! :D

5. Trotsemama1

ja he vond ik ook weet alleen niet of ze het gaat doen hoor met een tuin vol visite!!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ehm, net op tijd. De juf wilde net beginnen toen wij binnen kwamen gestormd! ;)

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ TM, leuk idee! Hopelijk durft ze het idd wel met alle visite erbij!

8. Trotsemama1

en anders filmen we het thuis en laten we het daar afspelen:p

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ FS, zouden jullie mijn champignons weer tot leven willen wekken? Ik ben blijkbaar in digitaal tuinieren even slecht als in het echt!;):D

10. Trotsemama1

wahahaha jij ook al
    ik ben al bij je geweest sorry!

11. nonnie26

@Cm, ik doe het zo wel hoeveel zijn het er?? anders kan ik via ben ook nog even langskomen??
    eerst even alyss wat fruit geven want die is inmiddels begonnen aan haar leesboekje ;)

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Mogguh meiden,

@Tm moe van het werken. lekker he bak koffie :d ben benieuwd of noa het gaat doen, is natuurlijk wel spannend met veel publiek ;)

@ Nonnie zoo das lekker uitslapen :D altijd goed toch! voel je je al wat beter?

@Caro stress ochtendje dus! maar je hebt je ingehouden hahah goedzo.. gelukkig waren jullie op tijd op school

@Marijn hee meis een jongen wat leuk!! dus nog ff en dan heb je je beeb in je armen :D nog maar een paar weekjes :d

@ hier om 10 uur er uit.. nu is laetitia lekker aan het spelen Wij zijn verschrikkelijk blij dat de kater nu echt gecastreerd is.. want het laatste nest ligt eral... en het scheelt we zijn op tijd want we worden het nu wel zat hoor. zo denk je nog maar 1 nest te hebben en ehb je dr in totaal nog 3..fijn... maar goed t zijn wel mooie 2 rooie 1 pikzwarte en een lapje..

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Het zijn er 13, dus als jij er vijf wilt doen en ben ook, graag!

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Huh? Alweer een nestje? Hoeveel katten hebben jullie eigenlijk?

Lekker uitgeslapen zeg! Pfff, kan ik hier ook wel gebruiken! Hoewel kwart voor 8 natuurlijk ook niet echt slecht is ;).

15. nonnie26

cm, er zijn er weer 5 tot leven!!! ben je ook vrienden met me zusje?? want dan kom ik strakjes namens haar ook even langs!!

16. nonnie26

EYLEM!!!!!!!!! heeft irem beter geslapen of was ze weer zo vroeg wakker???? was het eten gelukt gisteren??

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks! Nee, ben geen vriendjes met je zus. Maar als Ben er nog vijf doet, zijn het er nog maar drie en misschien wil Lau die drie nog voor me doen. Dan ben ik er ook.

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Marijn wat leuk een jongen! Je schiet al erg op zeg. Zijn jullie er al helemaal klaar voor? Hoe gaat het met Fiene?

Eylem hoe is het in Turkije?

Elisa ligt alweer voor de tweede keer op bed vandaag. Snap er niks van. Gister heeft ze de hele dag niet geslapen en nu al 2 keer...

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aan het inhalen van gister dus blijkbaar!

Hoe ver zijn jullie nu met jullie huis? Is alles al bijna klaar? Jullie waren ook nog bezig met kennels toch?

20. nonnie26

cm, namens ben net ook 5 tot leven gebracht! wil jij dan ben zijn zonnebloemen tot leven brengen want ook ik ben ze vergeten gisteren :D

lau, kan jij ze ook tot leven brengen bij ben als je tijd hebt??

Deel Deze Pagina