@caro ja we hebben 6 katten 3 vrouwtjes 3 mannetjes.. dus ja dan kon er wel van komen alleen dat het nu 3 achter elkaar was das beetje veel maar goed de heren zijn gecastreerd.. en als de nationale castratie/sterilisatie dagen weer komen dan gaan de dames ook en kan er niks meer gebeuren.. nu ook niet maar toch haha.. Ja ik zet wel even voor je neer!
@ Marijn: Hey meisje wat leuk dat je weer even langs komt. En een jongetje SUPER! @ Caro: Gezellig ochtendje heb je gehad dus . Ayla is bij mijn nicht en ik heb lekker al weer van alles gedaan in huis. Beetje jammer alleen dat ik net 5 minuten klaar was met dweilen en dat toen 1 van de katten drijfnat voor de deur stond dat ie naar binnen wilde. Dus die heeft lekker weer heel de keuken voorzien van vieze, natte kattenpoten en ligt zich nu uitgebreid op de woonkamervloer (óók net gedweild) te wassen. Zucht .ondankbaar werk toch dat schoonmaken. Oh en KLOTE ik heb een nagel kapot, GROM, ik stootte me heel hard en dat vond ie niet zo fijn. Even kijken hoe ie zich houdt en anders maar even langs gaan voor een nieuwe
@weer wat een bagger weer trouwens gedver.. wouw lekker gaan wandelen vandaag maar dan moet het wel eerst droog worden
Nou, het is idd slecht weer zeg. Het regent hier al meer dan een uur onafgebroken . Geef me dan maar die hitte van zaterdag, dan neem ik de olifantenpootjes wel voor lief.
Goedemorgen, Hier net een half uur mijn bedje uit, Roeland was er om negen uur uit met de jongens dus allemaal lekker uitgeslapen! Marijn, wat leuk een jongen! Nog maar vijf weken maximaal, wat gaat dat snel zeg! Mermaid, ook een beetje rustig aan doen he! Cm, balen van de ochtend. Hopelijk is noa nog wel vrolijk vandaag en lukas ook!
Ik denk het ook ja. Wel lekker, want ben zelf ook echt moe. Het huis is nog lang niet klaar. De kennel staat nu voor 1 van de honden. Alleen de 2e nog, maar dat is een dagje werk ongeveer. Dan alle deuren binnen nog schilderen, sommige kozijnen moeten nog een keertje, buiten alles nog schilderen, babykamer moet nog helemaal gedaan worden (dakraam, behangen, schilderen, vloer leggen), er moeten nog lampen worden opgehangen, schutting in de tuin, gras leggen, garage ophogen en een dakkapel plaatsen. Maar goed, eerst maar even alles afwerken en de babykamer klaar hebben. Dan zien we wel weer verder.
Tm, leuk idee voor opa! Hopelijk durft ze het maar anders is opnemen altijd een leuk idee, kan opa het later nog zo vaak bekijken als hij wil. Weer, hier is het droog. Niet zonnig maar nog geen regen geweest vandaag. Zo even verder met de was en schoonmaken enzo.
hier ga ik als de kids op bed ligt is even de speelgoed uitzoeken en heel veel weg halen op sommige foto's op hyves kun je zien wat voor een hoop het is ze spelen niet eens omdat het een zooitje is !!
Pfff, ben echt niet vooruit te branden! Had me voorgenomen vanochtend beneden te stoffen en stofzuigen, maar heb echt letterlijk nog niets gedaan!
@Caro ik ken het ben zelf ook niet vooruit te branden @hier heb de vaatwasser al uitgeruimd nou de rest nog hahah maar heb nog niet veel zin..
schoonmaken en opruimen, dat is het voordeel als ben er niet is, het word geen zooitje nee zonder gein, ik verveel me toch wat meer als me mannetje er niet is dus ga dan alle kasten opruimen en ordenen en dat ik nu ongi ben geworden helpt daar altijd goed aan mee wnat dan krijg ik echt opruimdrang, helaas maar 1x per maand maar goed als ik dan alles doe hoeft het voorlopig niet meer hier alleen een wasje opgevouwen meer niet..straks eens kijken wat ik allemaal heb voor mp wnat staan hier gewoon dozen met meidenkleren die alyss nooit aan heeft gehad
Dat doe ik om de maand ook, alles uitzoeken en waar ze niet mee spelen, wat kapot is enzo dat gaat weg en de rest weer in de kist. Toch is het zo dat er na een maand weer net zoveel ligt en er niemand jarig is geweest en ik niks heb gekocht
Hahaha ik heb ook nog steeds niks gedaan, wil witte kleren uitwassen maar Julian heeft een wit shirt aan die ook in de was moet en wil die natuurlijk niet uittrekken en ik heb geen zin om een strijd te hebben over een shirt maar zolang dat shirt niet uit gaat ga ik de kleren ook nog niet wassen anders blijft dat shirt alleen nog liggen. Daarnaast zit Roeland al sinds ik uit bed ben te roepen dat hij gaat grasmaaien maar zit ook nog steeds op de bank hahaha
Haha speelgoedmysteries! Beter dat het erbij komt dan dat je ineens weer van alles mist. Er moet inderdaad nog veel gebeuren ja, maar dat lukt mij allemaal niet. Dat is mijn man zijn afdeling. Ik ben van het huishouden en Elisa en hij van het klussen.
@nonnie ja heb ik dus ook ik moet ook ongi worden vandaag of morgen en heb tocheen opruim drang maar heb gewoon geen zin.. hahaha echt lekker dubbelzinnig..Maar dan ga ik waarschijnlijk vanmiddag ineens helemaal door het huis razen.. @ speelgoed, ruim ik 1x per maand uit.. ze heeft een doos vol en nog meer maar met de helft speelt ze niet dus goed idee binnekort uitzoeken!