Ik geloof je meteen, zeg hier altijd dat we twee huizen nodig hebben 1 voor ons en 1 voor het speelgoed
Nou, het is bijna tijd om mijn supergezellige zoon van school te halen. Eens kijken of zijn humeur wat opgeknapt is! Tot later!
pff 1 zak vol!!! en heb nog 3 bakken nodig 1 voor alle boekjes want noa houdt van lezen 1 bak met allemaal bouw dingen blokken ballenbaan enzz en 1 bak met groot speelgoed van thobias waar die nog amper mee heeft gespeelt
@Tm zoo goed bezig! k moet nog beginnen hahaha.. nog een bak koffie en dan ga ik aan de gang echgt waar
ik wil ook @hier, zonnetje begint door te komen joepie!!! strakjes alyss naar bedje toe maar denk dat ze nog niet moe is kan ook niet anders als je pas om half 10 je bed uit komt zetten, en dan even goed schoonmaken!!!
mermaid, wowie eerste babywasje komt wel errug dichtbij nou!! @hier, even snel paar boodschapjes halen!
hey hey ! Even heel kort... hier is het nog een ziekenboeg. Sanne is nog steeds niet lekker vreselijk jengelig verhoging etc en ik ben zelf ook behoorlijk ziek... maar ja.. beter nu dan over 2 weken als we op vakantie gaan ! Duik mijn bedje weer in ! Tot later
Netjes toch! Voor de boekjes en puzzels enzo heeft Julian een gedeelte van de kast gekregen waar de glazen in staan, dan heeft Milan een kist, Julian een kist en dan staat er nog van alles omheen. Plus dat de box ook nog vol ligt maar ja die moet nog leeg voor de baby Als Julian straks zijn nieuw kamer heeft gaat er een gedeelte naar boven zodat we iets meer ruimte hebben.