Nou hier ook zo'n slaakop, ze slaapt al 2 dagen 2 uur overdag en dat is echt veel voor haar doen. Maar toen het de vorige keer zo warm was sliep ze helemaal niet langer...nou ja, het is wel relaxt . Nonnie ga zo ff je filmpje bekijken Kris jammie dat klinkt als een heerlijke pizza! Mermaid fijn rustig dagje dus! Caro wat goed van Noa! Lau en slaapt Laetitia al? Hier is de rust ook weergekeerd, koffers zijn voor het grootste deel ingepakt. Morgenochtend breng ik Irem naar mijn moeder en ga ik even stofzuigen schoonmaken opruimen etc...dan schiet ik even een beetje meer op zonder Irem.
Hey meiden, @mannen en s.o.: hahaha heb dr wel om moeten lachen....die mannen komen echt van een planeet, want het is zooooo herkenbaar! @CM: wat goed van Noa! @Kris: klinkt lekker die pizza! @Eylem: heb gister trouwens jouw gehaktschotel gemaakt...was ook errug lekker! @Nonnie: filmpje ik ga zo kijken! @Ka: ik hoop dat je man weer een beetje energie krijgt voor die kennels...ipv zijn energie te steken in het mopperen.... En dat hij dan braaf aan de gang gaat met de babykamer! @Hier: Jannes heeft behalve een hele frisse adem verder niks overgehouden aan het ajax incident...wahaha...Heb ook een lange lijn voor hem gekocht voor aan een spiraal, want nu sjouw ik de hele dag achter hem aan (staat nog geen schutting tussen ons en de buren). Nu kan hij niet verder dan 5 m...ik ben dus blij!
deze zaterdag al geniet ervan meid!! alvast heel veel plezier!! @wonder, uuhh leuk zo'n lijn maar kan je vertllen dat ie niet meer werkt als jannes volwassen is hier trekken ze hem met aarde en al uit de grond
@ Eylem: Moeten we je 5 weken missen vanaf zaterdag! Lekker hoor dat jullie al bijna gaan. Moet je man nog werken morgen? @ Wonder: Oh ja, beter zo'n lange lijn idd heb je tenminste ook even een keer je handen vrij. Zucht...ik zoek voor Ayla gewone effen leggings, maar ik kan die krengen dus echt nergens vinden. Bij de Hema hebben ze ze elke keer niet en verder zie ik alleen maar met printjes of met strikjes of roezels enzo. Ik zag dat ze ze bij Rainbowbabies hebben, maar daar zijn ze bijna € 8,-- per stuk en dat vind ik eigenlijk best veel voor een legging.
bij ons in de hema zoek ik me ook altijd suf maar hier hebben ze de grote maten bij de babymaten liggen, dus in overvloed want niemand ziet ze, misschien ook bij jou het geval??
@ Nonnie: Hm, nee helaas bij de babymaten liggen ze ook niet. Wibra is ook nog een optie idd. @ Wonder: Benneton hebben we hier niet... Nou ja, anders bestel ik ze toch maar bij Rainbowbabies...