nee moet idd niet kunnen, iemand zei al waarom ga je niet terug naar de winkel? ja ik ben gewoon helemaal niet blij meer met die wagen, als ik eens toep op ga scharniert de hele wagen dus er zal wel iets lam zijn ofzo, en dan die 4 lekke banden, alyss die als een zoutzak in de wageninzet zit omdat ie te breed is, de riempjes die neit strakker kunnen wardoor ze dus helemaal scheef zit etc etc.. gijs ziet er stoer uit
Ahhh wat een schatje! Leuke kleertjes! Ingrid, haha hier ook hoor, we zitten allebei in ons trainigspak, ik met n dekentje op de bank Haha beetje jammer voor het filmpje op hyves, was leuker geweest als ie leuke kleertjes aan had maar dat overleven we wel Nonnie, jaaa ik ben ook zo'n zoetekauw.. Heerlijk! Maar dat moet echt niet kunnen hoor, alweer een lekker band
chill leuke foto!! pfff ben echt verrot en moet nog werken de wallen hangen weer ergens tot aan me knieen ga me dus even klaar maken tot morgen mssn heb morgen veel te doen duss denk dat ik er savonds mssn ben
Je moet er ook echt paal en perk aan stellen, anders kunnen ze heel de dag achter de tv/pc hangen. Lukas mag van mij bijvoorbeeld af en toe een half uurtje FSen, maar dan dus niet daarna nog tv kijken. Daarna lekker spelen! Lukas speelt wel bijna elke dag buiten. Tenzij het echt heel slecht weer is.
Drinkt ze al uit een tuitbeker zelf? Dat is iets minder knoeigevoelig om de achterover slaan beweging mee te oefenen. Als ze dat zelf snapt overgaan op een gewone beker of een oefenbeker (dat is een beker met een sparing aan een kant, zodat ze niet met de neus tegen de ander ekant van de beker komt.
@nonnie lekker tijd voor jezelf! Balen dat alyssa jengelig is.. @Chil wat een schattige foto! @ ikheid ahhh wat lief!! @ hier, zo net lekekr gewandeld ook langs de kruidvat gelopen dus heb ze in huis. vanavond maar 1 en morgenochtend maar 1 als die van vanaaf niet duidelijk is.. straks ff stofzuigen maar nu eerst een saucijzen broodje :d
hey meiden, even een vraagje alyss werd vannacht dus weer wakker en dacht toen aan de tip van chill om ben zijn kussensloop bij der te leggen maar dom als ik was heb ik het hele kussen in der bed gelegd en haar met haar hoofd op het kussen gelegd om 4 uur vannacht en ze is heerlijk gaan slapen eigenlijk direct al daarna, maar toen dacht ik dekbed word afgeraden tot 2 jaar maar hoe zit dat eigenlijk met een kussen
Kussen ook pas later hoor! Zou ik nu echt nog niet doen. Volgens mij had Lukas zijn eerste kussen toen hij drie was.
kussen zou ik nog later doen dan een dekbed en dan ook nog eens een speciaal kussen voor kleine kindjes. Julian slaapt nu met een kussen sinds hij in zijn peuterbed ligt maar had al wel in zijn ledikantje een dekbed iets voor hij 2 was.
ik ga roeland zo eens schuppen, de kast zit nog steeds niet in elkaar en het enige wat nog moet is de achterkant, drie deurtjes en twee lades en dan is het klaar.
Zó.. gedronken, gegeten èn gevingerverfd! Zal zo foto plaatsen. Maar wat een teringzooi en wat ik al wist; Jayden was het na 5 minuten beu. Hahaha!
hahaha daarom ben ik altijd blij dat ze dat op het kdv doen. Vind het wel knap dat ze het daar met veel kinderen tegelijk doen en dat het er dan nog netter uitziet dan wanneer ik het hier met 1 kind thuis zou doen