Ik heb twee maanden geleden een goed gesprek met haar gehad en toen zei ik dit ook (mijn moeder heeft ook een burn out gehad, en dat was idd heel heftig) Maar de reden dat het bij haar zover is gekomen, dat ze overspannen is, is vooral de thuissituatie en dingen die er daar gebeurd zijn.. Zij ziet haar werk dus eigenlijk als de enige uitvlucht en moet er niet aan denken dat ze thuis komt te zitten want dan heeft ze niks meer zegt ze.. Daarom vind ik het zo moeilijk, anders was ik allang naar mn leidinggevende gegaan, al was het alleen om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen
Nou, ik vind het sowieso een vervelende kerel. Lelijkerd zeggen tegen zijn zoon (zal vast een "grapje" zijn, maar dan wel een stom grapje ) en "papa heeft het ijsje betaald, dus het is eigenlijk mijn ijsje". Mijn god zeg en dat moet voor volwassen doorgaan...
Hm, ja, dan snap ik je dilemma, maar ik vind toch dat jullie leidinggevende er op zijn minst van op de hoogte moet zijn...
Zo, hehe, weer bijgelezen! Hier druk dagje gehad op het werk. Maar het nog maar drie daagjes werken en dan vier weken vakantie, dus het eind is in zicht. Oja, ik had gister afgesloten toen Steef binnenkwam, dus heb jullie natuurlijk nog niet verteld wat die sukkel heeft gedaan. Hij is gisteravond met kiten verkeerd terecht gekomen uit een sprong en heeft zijn meniscus en kniebanden verrekt/gescheurd of weet ik veel wat. In ieder geval kan hij nu dus haast niet lopen. Vanmorgen werd hij bij het opstaan letterlijk onwel van de pijn. Dus heb hem moeten helpen met douchen en naar beneden gaan. Vandaag naar de huisarts geweest en hij moet rusten. Dus nu zit hij thuis. Ben dus bang dat ik volgende week het hele eind naar Zuid Frankrijk zelf mag rijden! Aan de ene kant ben ik echt een beetje pissed op hem. Ik bedoel, hoe lomp kun je zijn! Zo net voor de vakantie! Grrrrr.:x Maar ja, aan de andere kant is het ook wel sneu voor hem. Ik snap ook wel dat hij het niet expres doet. Maar goed, morgen dus maar even kijken of ik krukken voor hem kan regelen. Als de pijn maandag niet minder is moet hij terug voor een foto. Het enige voordeel is nu wel dat hij nu het hele weekend thuis is! Eigenlijk zou hij zowel zaterdag als zondag heel de dag weg zijn!
Tot nu toe nog niet. Ze is lekker vrolijk en gezellig geweest vandaag. Maar vanaf morgen is het dag vijf, dus ik juich niet te vroeg en wacht rustig af!
@ Caro: Oh nee, dat heeft Steef lekker voor mekaar. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt, helemaal zo vlak voor de vakantie...
Ik denk ook dat ik volgende week met hem ga praten.. Als hij ervan op de hoogte is zal hij waarschijnlijk ook vaker op locatie komen kijken hoe het gaat, en dat vind ik in dit geval wel een prettig idee.. Maar nu eerst even lekker van mn weekend genieten
Jawel, maar toen hij begon met kiten heeft hij me beloofd dat hij niet zou gaan springen. En dat doet hij nu toch. En ik elke keer maar zeggen dat hij voorzichtig moet doen en dan doet hij alsof ik achterlijk ben ofzo en dan net voor de vakantie dit! Snap ook wel dat het niet expres gaat, maar handig is anders!
nou voor thomas zou het al een straf zijn als hij niet kon rijden maar vervelend joh hopeljik snel beter
Caro, lekker zo vlak voor de vakantie Dit soort dingen gebeuren ook altijd om momenten dat het dus echt niet uitkomt..