ingrid, irritant een trage pc. mermaid, hmmm...vervelend hoor.. .gijs zijn ritme loopt ook andrs. hij ligt nueffe op bed....dus ben aan het duimen nonnie, hier ook verslaafd aan chips lau, oh dus nu hangt alles er weer netjes bij tm fijn dat je slaapmed krijgt
Mermaid, dan begin je dinsdagnacht/avond als het slecht wordt Hier, gaan we zo chinees eten en vanavond even de stad in want het is tenslotte tt Nu eerst even douchen want heb met mijn moeder schoongemaakt vandaag.
Whahahahahahahhahahahaha, ik dacht dat er stond "even douchen want heb mijn moeder schoongemaakt", hahahahaha .
@ingrid lekker schoongemaakt! @hier net lekker pizza gegeten mjamm was erg lekker..nu ff atwt afkijken dan lekker douchen en daaran bedritueel van laetitia beginnen..
hahaha oh die vind ik dan weer minder gijs zit effe in de box te spelen, na wel wat gemopper...maar goed hier eten we biefstuk aardappelen en roerbakgroenten met champignons en gijs eet een ei ipv biefstuk
mjammie klinkt heeel erg lekker!! waarom krijgt gijs geen stukje biefstuk? speciale reden ofzo? puur nieuwschierigheid hier staat het eten ook op, gebakken aardappeltjes met voor ben shoarma en voor mij pangafiletje in citroen knoflook dressing uit de oven en sla voor alyss hetzelfde als mij, aardappeltjes en visje en sla
nou ten eerste omdat ik zelf biefstuk erg lekker vind en maar 2 stukjes heb gehaald en ten tweede omdat ik dacht dat "rauw"vlees vast niet goed is
hahhahahahaa lig gewoon dubbel arme gijs mama houd alles voor der eigen nee klopt met rauw vlees maar ben eet hem meestal doorbakken dus ja dan kan het wel vandaar mijn vraag
zoooo douche is schoon ramen zijn gelapt ! nu moet ik alleen zo naar de winkel voor nog shampoo voor thobias en ondergoed van mij
@nonnie ik geef heel soms een stukje biefstuk maar we eten eht uberhaupt niet veel @tm goed bezig eetse!! @hier net lekker gedouchd laetitia ligt net op bed, om half 8 komen ze naar de kittens kijken en daarna avond!
Manlief rijdt nu naar de Gamma, speelhuisje is daar in de aanbieding. Jayden ligt al lekker op bed.. Ik ben ff was opvouwen, vaat wegwerken en dan koffie zetten. Iedereen een fijne avond! Liefs!
Chinees is op, m'n moeder is met de jongens naar huis, roeland zit boven achter de pc en ik ga lekker helemaal niks doen! Roeland ook heel handig, vraag ik aan hem hoe laat hij naar de stad wil krijg ik als antwoord: hoe laat wil jij heen?? Nou als het aan mij ligt sla ik het dit jaar over dus niet zo'n slim antwoord hahaha. Nu gaan we rond negen uur weg dacht ik dus ga nog even al mijn energie verzamelen om het vanavond aan te kunnen hahaha
@lau, wij ook niet hoor, is een luxe vlees @ikheid, wat leuk! wat voor 1 is het? fijne avond meis! @ingrid, heel veel plezier!!
nou wij eten het ook niet wekelijks hoor ingrid, waar gingen jullie ook al weer naar toe? veel plzier ikheid, leuk ding jammer dat wij geen tuin hebben zo dadelijk gtst en dan de film die er na komt. llijkt me erg leuk