Ik zeg een toekomstige kunstenaar in de dop Leuke foto's en die paar minuten dat hij er mee bezig is geweest leek hij het wel leuk te vinden!
@ Franka: Dank voor de link. Ga ik zeker invullen. @ Ikheid: Hayley --> heli ja, ik snap wat je bedoelt . Hoe is het verven verlopen? Ah, ik zie het al goed. Super leuk geworden! Zowel de vingerverfkunst als de fotos. @ Chilleke: Mjammie, lekker die pancakes! Toen wij in Canada op vakantie waren heb ik ook van die echte pancakes met maplesirop gegeten (als ontbijt!), mjammie, was echt TE lekker. Ik ben in de vakantie ook bijna 5 kilo aangekomen . Gijs ziet er idd leuk uit. Lekker stoer. @ Caro: Nee, Ayla drinkt uit een rietjesbeker. Ik heb wel zon tuitbeker met een zachte tuit, maar daar komt zo slecht drinken uit. Kan ik beter een tuitbeker met harde tuit kopen misschien? @ Lautjuh: Ik ga zo even lezen op privé. Zo, boven alles weer gestofzuigd en afgenomen. Het dekentje op de het ledikant gedaan, de wieg opgemaakt, de bekleding weer om de maxi cosi gedaan en mijn vluchttas vast wat ingepakt. Eindelijk zeg! Nu nog even die lamp scoren en dan is het kamertje echt zo goed als af.
Yeah mermaid, nu kan je eindelijk bijna gaan bevallen en weten wij eindelijk de naam van de kleine man!!! Nog wel even foto's maken he van de kamer!
Ach gos ik ging ff om het hoekje kijken of laetitia al wakker was, ligt ze helemaal met haar knuffel vast duimpje in dr mond te salpen overdwars in haar bed zo lief *smeltt*
zo wij hebben even lekker een half uurtje gefietst! nu even boven mijn knutselkamer in want ga zelf haarklipjes maken voor alyss
Jayden ff in bad gedaan, is nu lief aan het spelen en aan het w8en op papa. 'Pa-páááá!' Het is hier donker en het valt met bakken uit de lucht hier!
@Nonnie lekker gefietst!! @ ikheid ah liefff @hier mm ik heb je voorbeeld gevolgd ikheid ik heb laetitia maar eens laten vingerverven hahahaha wat een kliederboel word dat inderdaad haha de kinderstoel onder dr kleertjes dr koppie dus ff goed schoongepoetst en straks maar lekker in bad hahaha
Vraagje heb nu die kruidvat 2 voor 5 gehaald, kan je die ook s'avonds doen of is het het beste om s'ochtends te doen???
ik had dan wel geen kruidvat testen maar clear blue en ik heb 2x in de avond getest tegen 10en en beide positief
thnx over gijs zijn outfit chloe, ja jammer is dat he maar ach niemand kijkt naar de kleren maar naar yes lau lekker saucijzenbrood nonnie, heeft wel gewerkt dus met zijn geur? ikheid leuke fotos knap manneke hoor! vind vooral de bovenste leuk mermaid, ik denk het wel, ik heb beide...hij drinkt uit harde tuit beker, op de zachte gaat hij kauwen en laat hem maar komen. wij zijn net zo nieuwsgierig hihi nonnie, wat crea bea leuk hoor, show je uitresultaat? ikheid aaaah lau, foto en geen idee, ik was al extreem zwanger toen ik ging testen hahaha (s avonds) dus de andere kunnen je daar best over adviseren. mij lijkt van wel, zwanger is zwanger toch? toen EINDELIJK het pakketje kwam ben ik gelijk gaan fietsen, boodschapjes doen met me ma. we eten broodje hamburger trouwens nog effe wat gedronken bij mijn ouders en teon ging het me toch regenen dus moest ik verplicht wachten en natuurlijk had gijs gepoept en had ik voor een keer niets bij dus ja.... maar goed het is allemaal goed gekomen hahaha. ohja ze belden van een andere woning of ik kan komen werken mogren avond....nou heb daar eigenlijk geen zin in maar ja kan de uurtjes ook wel gebruiken. dus nu compromis gesloten. ga pas om half 9 werken tot 7 uur de volgende dag. zodat ik thuis ben voor gijs wakker word (= slaapdienst) ach ben ik amper weg en toch nog het gevoel van vrij zijn
@ Lautjuh: De kruidvat testen zijn best gevoelig. Ruim 2 weken geleden heb je ook al getest met het vermoeden zwanger te zijn, dus als je écht zwanger bent ben je al voorbij de 4 weken en zou een test die je nu doet ook wel echt positief moeten zijn. Anders doe je er nu 1 én morgenochtend 1 .
Nou net gestest spierrrr wit dus negatief dus geloof dat het door mn pil komt, morgen ochtend nog 1 maar dan meer om het nog een keer te bevestigen.. wel opluchting.. pfff t zou wel welkom zijn dat zeker maar timing zou niet al te goed zijn.. zo ff met laetitia douchen en dan laetitia naar bed doen