@ikheid is het ook af en toe word ik knettergek van G. Maar gelukkig krijgen we steeds meer onze dingen apart van elkaar das gewoon veel lekkerder.. Zoals deze week hebben we elkaar bijna niet gezien enw at is het dan heerlijk om een avondje op de bank te hangen met zn tweetjes.. @ Mermaid nee alleen boodschappenz ou ik zeker niet meer doen.. zul je net hebben dat je vliezen breken ofzo OEPS.. Neee doe maar niet..
Mermaid: ooh dus dat heb je maar mooi weer gehad dat feestje, nu focussen op jullie beebje. Heb je er zin in? Aah beter, samen ff snel boodschappen doen. Lijstjes maken vind ik rete-irritant, manlief gaat ook telkens naar andere winkels. Heb nu globaal het e.e.a. opgeschreven, ben benieuwd! Hij wilde ook persé naar de Sligro om voordeelverpakkingen te halen. Maar ik zag net al dat ie daar 226 euro heeft gepint.. pardon?! Hij zal wel weer vanalles gezien hebben en denkt dan 'hebben, hebben, hebben..'.
Serieus hè, sommige mensen zijn echt gek.... In de Lounge is nu een topic over hoeveel geld te geven als gast op een bruiloft. Zegt er iemand dat ze 10,-- te weinig vindt en dat als ze maar 10,-- zou kunnen geven ze niet zou gaan . Nu geef ik ook wel (een stuk) meer dan 10,--, maar dat is toch ieder voor zich? Je kunt toch niet in een ander zijn/haar portemonee kijken. Echt hoor, sommige mensen snap ik niet...
Oh ja, als ik geen lijstje maak dan vergeet hij de helft (minimaal ) van wat we moeten hebben en neemt ie allemaal dingen mee die we echt NIET nodig hebben, want "het was in de reclame".
grrr mag ik ff klagen vanaf het moment dat we thuis zijn heeft madam alleen maar zitten miepen.. niks is goed en mopperen dat ze doet zeg. pfff vanmorgen ook al toen ze uit bed kwam dacht dat ze gewoon naar buiten moest maar niet dus...
Deze mevrouw slaapt gelukkig! Is echt een drama steeds. Of ze slaapt de hele dag niet of ze wil 's avonds niet in slaap komen. De vloer van de kennel is zeiknat geregend en kan dus weeeeeer opnieuw!!! Hoezo klote!! Kost gewoon elke keer 150 euro en weer een week tijd. Dat schiet dus geen fuck op zo met de babykamer. Zo, dat moest ik even kwijt...
Misschien simpel gedacht van mij, maar kan je man niet beter even het weerbericht in de gaten houden en op basis daarvan besluiten wel of niet de vloer te doen. Volgens mij was het weerbericht voor vandaag voor heel NL: veel regen. Niet zo handig om dan de vloer te gaan doen...
Oh, Ayla heeft weer wat nieuws (en irritants ). Als ik haar een schone luier aantrek, gaat zij 'm heel de tijd los trekken. Echt hoor, voor ik die romper over de luier heb getrokken heeft zij al tig keer die ene kant los getrokken.
@Ka balen van de kennels zeg.. Gadverdarrie dat zit lekker tegen.. @ hier laetitia ligt net op bed en is stil.. dus zo ff kattenbakken verschonen en de was uithangen als hij klaar is.
Hahaha die Ayla! Werk om werk te houden. Het spul zou binnen 4 uur droog moeten zijn en hij heeft het gisteravond na het eten gedaan. Dus was het voor de regen droog (volgens de gebruiksaanwijzing). Alleen zijn de zijkanten nu helemaal verregend.
Lautjuh: dan is het juist fijn hè om samen gezapig op de bank te zitten.. vind ik wel. Lekker genieten van een avondje samen, die zijn namelijk best zeldzaam geworden hier. Allebei toch eigen dingen willen doen, Jayden..
Jayden zit te eten.. wij pakken zo worstenbroodjes en dan gaan we naar Ballorig, kan Jayden ff zijn energie kwijt! Later! xxx
@ikheid ja das echt fijn,. zo ga je elkaar ook weer waarderen, tenminste vind ik.. lekker met een bak koffie op de bank zitten kletsen over de dag, gewoon lekker ontspannen en tijd voor 2 heeerlijk..
ben ik weer, even door de regen naar buiten geweest moest toch een aantal boodschappen hebben dus ja @ikheid, veel plezier in ballorig! @lau, balen dat laetitia zo vervelend is, maar ze slaapt lees ik. @mermaid, ook al een ayla die irritant is. zou het door het weer komen? @ka, balen zeg, het zit jullie niet mee he @chill, heeeyyyy, zal zo je vlas tot leven brengen @hier, net een paar dingetjes gehaald, alyss op bed en nu lekker zitten, mannetje is kipnuggets aan het frituren jammie
Ikheid leuk ballorig! Wil er binnenkort ook eens heen met Elisa. Ze ging vanmorgen trouwens zelf staan, even los staan en weer zitten! Helemaal trots keek ze! Geweldig gezicht! Ik verveel me dood met dit weer. Vind er niks aan. Nu is manlief het autostoeltje vergeten mee te nemen van de hondentraining en kan ik vanmiddag nog niet weg. Beetje balen. Wou nog even nieuwe bloempotten kopen en plantjes.