APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoi hoi ga zo effe bijlezen :)

maar we moeten zo ook nog boodschappen doen...blehhh

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    correctie eerst boodschappen ;)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Boodschappen zijn hier ook weer binnen. Ayla vond het erg gezellig in de supermarkt, hahaha. Bij de kassa had ze hele verhalen tegen de dame achter ons en toen ik de kar doorreed ging ze zwaaien :D.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zucht....nu heb ik alwéér een nagel kapot ;). Hoe irritant zeg. Ik weet nu niet of het komt door de hormonen dat ik ze zo kwetsbaar heb, of dat gel gewoon echt niks voor mij is.

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zo hier vriendin weg, manlief thuis..
    Laetitia had om 15.00 39 graden koorts dus maar een zetpilletje gegeven ligt nu op bed te kletsen..

Straks lekker eten

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjonge, wat een rust hier zeg. Saai! Heb net even lekker op de bank geslapen, maar heb nu elke keer harde buiken. Echt zo irritant ;).

7. lautjuhhh

@Mermaid das wel irritant ja!

@hier net lekker gegeten, laetitia had net 38.7 wel iets gezakt dus sinds 3 uur.

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, irritant je harde buiken, hopelijk zet het door :p

@lau, gelukkig koorts iets gezakt!

@hier, ben zijn broer kwam vanmiddag langs met vriendin, dus we zijn even naar de stad geweest en net gegeten met zijn allen dus strakjes alyss naar bed en bakkie koffie doen..ben benieuwd hoelang ze blijven plakken wnat wil eigenlijk even fsen :):D

9. lautjuhhh

@nonnie nou als je dan kado's uit gaat delen wil je mij dan 1 aap sturen ;) heb ik weer een taak af

@Fs voor de rest uit mn lijst of energy

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    tm
    fijne vak, al lees je dit niet meer denk

mermaid
    :$ woooow al een woordje knap hoor! gijs zegt nog steeds niets verstaanbaars ;)

ikheid
    hoe was het in ballorig?

lau
    aaah helemaal nat geregend :(

boodschappen man
    maak altijd ene lijstje en dan moet ik heeeeel specifiek opzetten wat en welk merk. hij vergeet nooit wat maar neemt ALTIJD dingen mee die niet op zijn maar hij denkt dat wel ;)

lau balen van de miep dag :cool:

ka, das irritant :x

mermaid
    hahahaha das wel knap van der :p

nonnie GRAAG :D

ka, wat knap van elisa :)

mermaid balen van je nagels

nonnie, hahahaha schandelig hoor je visite weg kijken :p

zo weer bij ;) (globaal dan :p)

net zelf pizza gemaakt en gijs gaat nu naar bed :) thomas gaf net aan dat het toch wel zwaar is de hele dag voor gijs zorgen omdat je hem geen moment alleen kan laten.... nee gek he ;) weet hij eens wat ik doe ;)

ga gijs effe op bed leggen ;)

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh en :D heeft vandaag weer een aantal stappen gedaan (het worden steeds meer echt stapjes :)ipv verschuiven;)) zo tussen mij en me ma in :D

12. lautjuhhh

@chilleke lekker pizza!! Ja zo komen de mannen er toch achter dat moeder zijn ook heeel zwaar kan zijn

@hier laetitia ligt net lekker op bed was nog gloeiend heet.. hopelijk slaapt ze vannacht goed en is ze morgen weer op geknapt. manlief is ff douchen daarna lekker koffie

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Soms is het echt goed voor die mannen om eens een dagje alleen met hun kind te zijn. Toen ik een keer een middagje met mijn moeder naar zo'n beautycentrum was, was Arco dus ook alleen thuis met Ayla. En toen was zijn conclusie toch ook wel dat je er best veel mee bezig bent, want hij "kon niet eens rustig playstationnen" ;).
    Wat goed dat Gijs al steeds meer gaat lopen, dat doet Ayla dan weer niet ;).

Het eten zit er weer in hier. Ayla zit nog even in de box te spelen en Arco kwam net even melden dat hij brownies gaat maken. Heb ik niks op tegen natuurlijk :D.

Pfff, dat van mijn nagels is echt rete-irrirant. Ik hoop maar gewoon dat het aan de zwangerschapshormonen ligt, want anders moet ik straks toch over op acryl en ik heb geen idee waar er in Woerden acryl gezet wordt....Ja, bij ons in het winkelcentrum volgens mij, hm, nou dat zou dan ook nog een optie zijn...

14. lautjuhhh

@Mermaid ja das balen van je nagels!! Lekker brownies :D

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt wel, mjammie :D. Ik zou ze eigenlijk gisteren maken voor Arco's verjaardag, maar ik had er zoooo geen zin in. Dus Arco heeft gewoon cake meegenomen van de winkel. Nu hebben we dus nog 2 pakken brownies over, hahaha, meer voor ons :D:D:D.

16. lautjuhhh

@mermaid hahah idd des te meer voor jullie :dis het al aan het rommelen of niet? :p

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, had vanmiddag dus wel wat voorweeën denk ik (bij Ayla nooit gehad...), maar ik weet van mijn vriendin dat het niks hoeft te betekenen. Die heeft het bij beide zwangerschappen 2 weken lang gehad en is bij haar dochter uiteindelijk nog gestript...

18. lautjuhhh

dat zegt weinig idd.. Maar wel goed teken dat er iets aan de gang is :D

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

kom zo reageren maar visite is er nog kwma alleen voor chill

Chill, ze zijn tot leven!!! tot zo allemaal!!

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    voel me vereerd:D hahahaha

mermaid...oh spannend

voorweeen kunnen best pijnlijk zijn (vond ik dan) en zwakken af in de douche of in bad. dus misschien voor de volgende keer.
    maar SPANNEND :D

net eeffe in slaap gevallen op de bank :)

Deel Deze Pagina