@Chil lekker toch!! ik kan dat echt niet slapen op de bank moet echt mn bed of mn mannetje voelen ahah
Hey meiden, Kom weer ff spieken hoor! Ff nieuwsgierig of er bij Mermaid al iets aan de gang is....maar voorlopig nog voorweeen last ik. TM veel plezier op vakantie!! Verder nog niet veel kunnen lezen. Zijn hier, voor de verandering, heel druk met de tuin en de schutting STAAT! Ben ik zo blij om! Hier nieuwtjes die ik MOET weten? xxx
@ Wonder: Fijn dat de schutting staat. Geen spannende nieuwtjes verder, of ik moet ook iets gemist hebben .
Ja goud!!! Ben heel blij dat de tuin eindelijk begint op te schieten!!! En met jou? Voel jij je al iets beter?
Ja, Elin loopt de hele kamer door en heeft vandaag buikgriep. Die is dus wat aan het kwakkelen. Jannes groeit als kool!!!! Baalt volgens mij heel erg vna die schutting hahahahaha....
@Wonder ja ikke wel nou begint laetitia haha die heeft last van de bmr prik maar ligt nu lekker te slapen!! Fijn dat de schutting staat! nog ff en dan is je tuin af :d
ooooooooooh ik vind het zo spannend wat jou betreft!! Hahaha....heb echt in mijn vluchtige momentjes steeds gespiekt of je al begonnen was!
oh wat naar dat ze ziekjes is van de BMR. Van die prik heeft Elin ook zoveel last gehad. Echt mega hoge koorts ook! Sterkte voor het meiske. Wel super fijn dat jij weer bent opgeknapt!
Hahahhaah, nee dus, nog niks noemenswaardigs. Vandaag dus voor het eerst was voorweeën gehad, maar ja, dat hoeft niks te zeggen. Arco zegt ook wel minstens 10x per dag "ik ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen".
Ja, heb je zelf een voorgevoel? Was je met Ayla overtijd (zal je vast wel honderd keer gevraagd zijn al...)
Met Gijs gaat het prima belt met alles was los en vast zit (van wie zou hij het hebben ) en begint steeds meer te "lopen" 4 stapjes los kan hij zetten dus ik ben wel trots
Van Ayla ben ik bevallen met 39+5. En een voorgevoel...hm, nee eigenlijk niet, maar ik heb mijn zinnen erop gezet dat ik pas ná het mooie weer van de aankomende dagen ga bevallen .
Hahahaha we hebben een bellerrrrrr!! Lachen joh! En wat goed dat hij begint te lopen....mag je ook trots op zijn!