@wonder hahaha sinds wij mediums over de vloer hebben gehad is het nog 6 x leuker om naar te kijken hahaha
HAhahahahahaha.......een voordeel de buren kunnen het niet meer zien dankzij de schutting. Hoef dus niet bang te zijn dat ik word opgehaald
Trouwens, voor wie nog cadeautjes mag/kan uitdelen in FS: Ik heb nog 1 mest en 1 kleurpotlood nodig. En ook nog 1 zo'n klote-steak....
@Wonder in ons vorige huis hadden we nogal last van "bezoek" dus hebben we op een gegeven moment LPI ingeseind, die kwamen een nacht op onderzoek. dus door het hele huis camera's. evp apparaten noem maar op.. toen hebben 2 mediums apart van elkaar een ronde gedaan. nou echt bizar dat die mensen dat wisten van ons echt niet normaal.. Vervolgens wist 1 van die mediums te noemen dat ik een deel van een tweeling was en dat mn evendeel overleden was in de baarmoeder.. Ze hebben ook met evp aparaaten gezocht en toen werd bij 1 iemand het apparaat uit zn handen geslagen sloeg rood uit en vloog omhoog echt bizar..
Hey, onwijs moe van vanacht, te weinig geslapen en te veel last van mijn buik maar ja het is maar 1x in het jaar
nou misschien moet je er wel bang van zijn, dalijk schrik je je dood! letterlijk dan!! en wie moet er dan bellen @ghosthunt, heeeel interressant maar wel op klaarlichte dag om een uurtje of 2 na 20.00 kijk ik niet meer naar dat soort dingen @ingrid, haaaiiii, hoe was het gisteren??