APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@wonder dat zou goed kunnen.. heb ik hier gehad met mn oma die orig jaar maart overleden is.. ze kwam die nacht voordat ze overleed even hier en sindsdien komt ze af en toe met mn opa mee.

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja snap ik heel goed hoor...en dan met dit kwalitatief uitermate teleurstellende weer....niks aan...

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kan ik me voorstellen daarom ben ik niet gaan carnavallen toen :cool:

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    en zeggen ze dan ook wat?

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja achteraf gezien wel, ik heb nooit de dood van opa en oma goed kunnen verwerken naar mijn idee en misste ze enorm, voelde me veel alleen staan in mijn gedachte destijds en wilde graag dat ze er nog waren, dat heeft er misschien wel voor gezorgd dat ik er onbewust voor open sstond, pas toen ben en ik samen een huis kochten was ik meer bezig met mijn toekomst en heb ik het losgelaten, heb wel mijn moeilijke momenten gehad zoals mijn bruiloft die opa en oma nooit hebben mogen meemaken en de geboorte van hun achterkleinkind heb aardig wat tranen gelaten afgelopen 2 jaar vanaf het moment dat ik zwanger was, heb ook een tijd geen contact gehad met mijn andere opa en oma want ik vond het zo oneerlijk dat hun wel hun eerste achterkleinkind kregen en dat mijn andere opa en oma het niet meer mochten meemaken ik was echt boos maar besefte later wel dat hun er ook niets aan kunnen doen natuurlijk, nu heb ik met mijn opa en oma die ik nog heb zowiezo al niet zo'n sterke band als dat ik met mijn andere opa en oma had, naar hun ging ik elke week een dag op visite bij de opa en oma die ik nog heb ga ik hooguit 1x in de 3 mnd :)

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat creepy allemaal...geloof er wel in, maar nog nooit meegemaakt (hoop ik ook niet mee te maken) maar blijf daardoor ook wel een beetje nuchter erin :)

7. lautjuhhh

Ja z heeft tegen mn man gezegt dat hij goed op mij en haar achterkleinkind moest passen. dat snapte we toen niet tot ik s'ohtends het telefoontje kreeg.

8. nonnie26

kan je niet alle stickers eraf halen en zelf een stickervel van bumba kopen en die erop plakken?? heeft gijs wel een unieke daar is er maar 1 van :D;)

9. lautjuhhh

Zou zeker kunnen, is wel heel heftig, maar wel mooi dat je ze daardoor kon loslaten.. en toch zullen ze af en toe vast wel even bij je buurten ;)

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    aaaah ja das wel heel hard dan dat de opa en oma waar je zon enorme band mee had, die belangrijke dingen in je leven niet hebben kunnen meemaken.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga even Julian troosten.

12. nonnie26

ben is dar ook heel nuchter in maar vind programma's zoals derek ogilviedinges wel heel interressant maar na elke aflevering zegt ie grootste bull shit :cool:

vandaar dat ik me ook echt alleen voelde in mijn gevoelens toen we net samen waren terwijl ik opa en oma elke dag aan mijn bed had staan..

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, ik vind het heel "eng", maar ben er ook echt van overtuigd dat er meer is.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach gos, is hij aan het huilen :(.

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja bij hem heb ik ook mijn twijfels hoor!! Ken wel iemand die die gave echt bezit...en zij kan je dus ook dingen vertellen waarvan ze ze nooit had kunnen weten....:(

16. lautjuhhh

Ja das logisch.. Derek ogilvie..mmm nee weet ik niet wij zijn dan naar een theatershow geweest en weet niet helemaal of het moet geloven of dat het gewoon een media stunt is..

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    aaaaaah wat heeft hij?

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie das wel een idee ja :D:D:D

een verre kennis van ons is bevallen...1 ste meisje heet kiara en nu de tweede heet jadey ...niet mijn naam (namen)

19. nonnie26

dat weet ik wel zeker maar zeg er tegen ben verder niets over, want die wimpelt alles af dus hou het tegenwoordig voor mezelf of praat er met mijn zusje over..

is al een paar keer gebeurt dat alyss ontroostbaar wa in de nacht, ging dan met haar op de schommelstoel zitten in haar kamer om vervolgens een koude windvlaag langs mijn voeten te voelen en alyss is weer rustig en kan haar weer terug in bed leggen, net alsof ze me helpen ;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Leuk dat ze bevallen is! Maar nee, mijn namen zijn het ook niet...

Deel Deze Pagina