Helaas werkt de chocola nog wel een paar uur ben ik bang Ga ook erg boos worden morgen over de telefoon, nog 1x en het oppassen voor hun is over en ze krijgen alleen nog maar bezoekjes onder toezicht. Eerst was hij soort van aan de diaree en nu niet in slaap te krijgen en avondeten was waardeloos.
Volgens mij is er iets met die tickers van Cafemom, ik had er ook 1, maar die deed het ook niet meer. Vandaar nu één van Liliypie...
Wat last van voorweeën volgens mij. Harde buiken en echt zo'n zeurende, golvende pijn, net als weeën dus, maar dan ongeveer een miljoen keer minder pijnlijk, hahaha.
jullie eigenlijk nog plannen voor morgen? wij gaan waarschijnlijk even naar mijn ouders, externe harde schijf ophalen en de vaste pc mee geven aan papa om te maken want hij is zo traag :x dus even alles eraf en nieuwe snellere software erop ben hem dan wel een tijdje kwijt maar goed, we hebben nog 3 reservekasten en een laptop dus moet goed komen..
@nonnie morgen lekker een dagje rustig aan doen en smiddags misschien ff naar de lek en anders lekker wandelen
was vanmiddag even naar de stad geweest en kwam er halverwege achter dat ik me telefoon vergeten was, GROTE paniek!!! ben snapte er niets van ik kan zowiezo al niet zonder telefoon maar even snel naar de pomp voor sigaretten ofzo red ik wel, maar nu leip ik een uur te slenteren en was helemaal in paniek omdat mermaid kon bevallen ja :x geloof dat ben me toen echt voor verslaafd aan zag voor zowel zp als me telefoon
Ik ga 's middags denk ik even bij mijn vader en stiefmoeder langs. Hebben Ayla al even niet gezien. Misschien dat Arco ook nog meegaat, maar die wilde geloof ik ook nog wat verven ofzo (hoe verrassend ).