APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Chilleke wat raar zeg! Werkse voor straks!

@ nonnie mjammm lekker!!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Roeland dacht lekker broodjes ei te gaan eten, hij is niet de enige want aan de ene kant van de stoel staat Julian te happen en aan de andere kant staat Milan hahaha

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Chilleke, werkse!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Werkse!

@ Ingrid: Hahaha, dus Roeland heeft 1 hap van zijn lekkere broodje gehad en de jongens de rest :D.

Ayla en Arco hebben even lekker samen gedoucht. Ik heb nu de oven aan staan voor de broodjes. En dan na het eten gaan we even langs mijn vader en stiefmoeder. Nou, en mijn nagel is er nu helemaal af :x, dus ik heb er nu maar een pleister omheen gedaan, want zo zonder nagel ziet er ook niet uit ;).

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nu komt Roeland zijn andere nichtje zo ook langs, had ik kunnen verwachten want als de een komt moet de andere ook altijd komen. Vond het ook lullig om nee te zeggen maar wilde eigenlijk nog even een tukkie doen, rustig douchen en stofzuigen enzo maar dat tukkie kan ik dus wel vergeten.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Balen van je nagel! Zo lang zat het er toch nog niet op?? Veel plezier bij je vader en stiefmoeder!

Roeland heeft idd niet veel van z'n broodjes gehad:D

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ingrid, thanks!! balen van je tukkie!

@chill, werkse en de bultjes? lijken wel op mijn bultjes die ik heb als ik gestoken word door iets.

@hier, alles op de externe schijf staan, geeft me toch wel een fijn gevoel dat me pc nu kan crashen zonder dat ik me druk hoef te maken over mijn foto's :)

8. nonnie26

@mermaid, misschien moet je toch maar terug naar acryl of naar gel? iig hetgeen wat je eerst had want daar had je nooit zoveel problemen mee, en toen je zwanger was van ayla? wat had je toen gel of acryl? en wat heb je nu dan precies?

9. lautjuhhh

@ingrid hahha arme roeland :p

@ mermaid balen van je nagel! Veel plezier vanminddag!

@ nonnie lekker alles op harde schijf. :d

10. lautjuhhh

Wat een rust hier!

11. lautjuhhh

Ahh vind het zo sneu, laetitia is echt net een dood vogeltje hangt alleen maar bij ons, gaat heel af en toe even aan de tafel staan maar daar houd het mee op zo sneu!!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Ik heb altijd acryl gehad. Bij de zwangerschap van Ayla nooit problemen mee gehad, maar met deze zwangerschap wel, ook snel breken enzo. Nu heb ik dus gel en eigenlijk hetzelfde probleem. Kan dus ook niet goed bepalen of het van de zwangerschap komt of dat gel gewoon niet zo geschikt voor mij is.

@ Lau: Ach, wat sneu voor Laetitia.

Heerlijk bij mijn vader en stiefmoeder in de tuin gezeten. Ayla heeft superlief op een kleedje zitten spelen en die ligt nu afgedraaid in bed :D. Arco is nog even de vuurkorf en de vuurrestanten van vrijdag opruimen en ik ga ook even lekker languit. Helemaal geen last meer van voor-/oefenweeën gehad vandaag :p.

13. nonnie26

@mermaid, ja dan word het lastig om te bepalen waar het aan ligt idd..

@lau, ach gos wat sneu voor der.

@hier, papa net onze pc kast opgehaald dus zit nu met een ubertrage pckast opgescheept uit het jaar 2000 :$ dus vergeef me als ik langzamer ben dan normaal :) nog een weekje dan komt de andere weer terug en papa zou nieuw geheugen erbij kopen en nog wat aanpassingen doen waardoor ik alleen maar aan zp hoef te denken en hij springt erop :D

14. nonnie26

hey ingrid! heb je de foto's nog doorgestuurd naar mijn mail??

15. lautjuhhh

@mermaid leuk dat ayla zo lief heeft gespeeld. Nog steds geen weeen:p vnaaf nog maar een poging doen met zn allen :p

@Nonnie lekker dat je straks een snelle pc hebt!!

@hier net al gegeten krieltjes, witte bonen in tomaten saus en een cordon blue mjamm

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou jaaaaa zeg! Mag ik even gillen?! Na mijn laatste berichtje ben ik dus even op de bank gaan liggen (jullie weten hè, ik ben 39 weken zwanger en dan slaap je 's nachts niet meer zo lekker, dus ben je blij als je overdag ook nog even kan liggen). Ayla lag op bed en Arco was de heg aan het doen. Maakt Arco me net wakker, of ik Ayla even uit bed kan halen. Alsof hij dat zelf niet kan ;), maar nee, hij is een man hè en aangezien hij al aan het koken was kon hij schijnbaar niet even 5 min. naar boven om haar eruit te halen. Afijn, dus ik takel mezelf van de bank, loop naar de trap en kijk in het voorbijgaan eens even hoe laat het is. En wat schetst mijn verbazing....het is $&^&$^&&*() al 18.15 uur en meneer is net bezig met een ovenschotel die nog 45 minuten in de oven moet. Hoe godvergeten DOM kon je zijn? J.C. hij snapt toch ook wel dat rond 19.00 uur eten veels te laat is voor Ayla. Zucht....nou ja, ik kan er nu niks meer aan veranderen, maar mijn god zeg, wat is DIT irritant.

17. nonnie26

snap dat je goed geirriteerd bent, maar had je ayla normaal gesproken dan uit haar slaap gehaald en wakker gemaakt om te eten? het is idd niet echt slim van arco :cool: misschien was ie zelf ook even de tijd vergeten ;)

18. lautjuhhh

GRRRRRR lekker irritant zeg!:x Kun je ayla geen potje geven dan? of iets uit de vriezer?

@hier laetitia ligt al op bed die was alweer kapot..

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, als ze om 18.30 uur nog niet wakker was geweest had ik haar wakker gemaakt. En ja, idd de tijd vergeten, maar kom op...daar let je toch op?! Ik wel iig, aangezien ik er rekening mee houd dat Ayla ook op een beetje een normale tijd moet eten. Maar ja, zoals ik al zei: mannen hè, die kunnen niet onkruid wieden én de tijd in de gaten houden ;).

20. nonnie26

als ik jouw verhaal omdraai naar hier, dan was het zo dat ben de heg had gedaan en vervolgens dacht oh ze ligt op de bank te slapen, laat ik anders maar vast met het eten beginnen hoeft zij het niet te doen, oh mjammie ovenschotel daaaaar heb ik nu zin in! oh kind word wakker helemaal vergeten dat we die ook nog hadden :D

Deel Deze Pagina