hahaha ik krijg van iedereen een sms terug dus het zal zo wel super druk zijn hier bij de april mama's
Ja had zoiets gelezen maar dan was dit natuurlijk wel te verwachten Maar goed het heeft ook niet lang geduurd omdat ze snel weeën kreeg die heftiger werden.
oh hemel chill! de zon staat weer op het raam, snel de gordijnen dicht gedaan ze zijn echt smerig mijn ramen
ja doe net of ik het niet zie, aleen beetje jammer dat ik geen gordijnen in de keuken heb en die zien er het smerigst uit hahahaha zat nog te twijfelen om ze vanmiddag te doen als alyss op bed ligt watn dan is ze de zon eraf maar om nou met die hitte de ramen te doen zie ik eigenlijk ook niet zitten
geef je groot gelijk hahaha en dan zie je met een beetje pech strepen hadden we nou trouwens al fotos van de babykamer gezien?
Mermaid en arco, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Ayla, gefeliciteerd met de geboorte van je broertje!! Nu lekker genieten met z'n vieren!!!
Het is trouwens echt snel gegaan van om de tien minuten naar om de drie ging al snel maar daarna is het volgens mij nog sneller gegaan! Geef mij ook zo'n bevalling straks!
Nonnie, ik ga nu de honden doen en danscan ik het boven voor je in, is beter dan op foto. Dus nog even geduld!
ja he, in nog geen 10 min tijd ging ze van om de 10 naar om de 3 minuten ben benieuwd naar het verhaal en de foto
Nou idd, ben benieuwd of de vk nog op tijd was om hem op te vangen of dat arco aan de slag moest. Toen ik typte voor drie uur had ik er eerst staan voor twee uur maar toen keek ik naar de tijd en dacht ik oh nee das wel erg positief Blijkbaar wilde hij erg graag een ijsje
Ik moest wel lachen toen ik vanochtend jouw naam onder in beeld zag staan, was ik niet de enige nieuwsgierige
Goedemorgen meiden! Ik las even bij en wat zie ik!! Mermaid vannacht bevallen van een ZOON !! Ontzettend gefeliciteerd en geniet lekker van elkaar!! Net als de andere zwangere meiden: ik teken voor zo'n snelle bevalling: ben benieuwd naar het verhaal en de foto!!
ja was wakker geworden van gijs (die had thomas net weer een speen in gedaan) en denk, zal eens spieken..maar helaas hahhaha maar was niet wakker genoeg om te reageren jij wel hahaha