APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Wat eeen schatje!!! Mooi mannetje!!
    lekker uitrusten en genieten :D en zeg maar tegen arco dat hij een ijsje voor je moet halen van ons :p

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, wat een lekker ding zeg!! staat arco nog wel achter je wat betreft bv want het komt echt goed hoor!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Woooow en wat een haar :$ knap ding!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Voor wat betreft de BV: Ik heb voor mezelf al besloten dat ik het sowieso een paar dagen de tijd ga geven, maar dat ik niet koste wat kost doorga. Voor nu wil ik het wel een eerlijke kans geven natuurlijk en ja, als daar dan kolven en vingervoeden bijhoort, dan is dat maar zo voor nu. Tobin moet ook nog wat op krachten komen en hij wil wel, dat is het probleem niet. Arco staat er helemaal achter gelukkig.

5. lautjuhhh

@Mermaid nee je moet niet koste wat het kost doorgaan dat levert alleen maar stress op.. Gewoon lekker de tijd gunnen en als het niet zou gaan heb je het in ieder geval geprobeerd! Fijn dat Arco helemaal achter je staat! das erg prettig!

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, geef het de tijd! Het is nieuw voor jou en voor Tobin dus dat komt allemaal wel goed!!! Wat een mooi mannetje!!! Klein en zo veel haar al!!!!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das ook lekker eten!! Hier was het met aardbei, appel, banaan, ananas, komkommer en druif:D Als toetje had ik yogurt met aardbei en beetje suiker, heerlijk!!!

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Lieve mermaid, van harte gefeliciteerd met Tobin! Wat een gave naam hebben jullie weer uitgekozen. Ik zag net al een mooie foto, super joh!
    Geniet je er een beetje van?
    X

@ de rest: geen tijd om bij te lezen;)

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    haha mermaid, je banner!!

"Tobin is 0 dagen, fijne verjaardag!" :D

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ooohhh lekker ben jaloers op je toetje hahaha maar goed dat ik morgen naar mama ga want die heeft een hele schaal gemaakt :D mama maakt het toch altijd lekkerder dan ikzelf ;)

11. lautjuhhh

@nonnie gezellig morgen naar je moeder :d

@ ingrid klinkt lekker!!

@ hier laetitia ligt lekker op bed, vaatwasser staat aan en wasje alvast afgehaald, das toch beter te doen met iets koeler weer.. maar nog is het heet buiten..

12. lautjuhhh

Morgen voorspellen ze trouwens zware onweersbuien met hagel :O wat een verschil.. nou ja het begint s'avonds pas maar toch.. morgen dus nog maar ff lekker weg van huis haha

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Dank je wel. En ja, die banner, LOL :D, ik zag het ook. Nou ja, morgen staat er als het goed is dat hij 1 dag oud is :D.

14. lautjuhhh

n hier weeer hetzelfde als gisteren laetitia werd weer gillend wakker en slapen ho maar.

@mermaid wat vind ayla van haar broertje?

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

Bij mijn ouders aten we het nooit maar als ik zwanger ben heb ik altijd extra behoefte aan fruit en al helemaal als het zo warm is

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla vond het reuze-spannend. Ze slaakte allemaal kreetjes en kukelde zowat voor over, zo graag wilde ze in de wieg kijken.

Ze ligt nu lekker op bed, zoals altijd zonder problemen gaan slapen. Lekker hoor, want het is best even wennen zo met 2 kinderen ineens.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow ik zag pas onweer bij woensdag staan maar ja als het zo gaat als altijd dan gaat het hierbij langs;)

18. lautjuhhh

@Mermaid lekker dat ze in één keer is gaan slapen! ja ik geloof graag dat dat ff wennen is..

@ingrid wie weet heb je geluk :p

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedeavond dames!

Mermaid: wat een knappie!!! jullie hebben goed werk geleverd!!!

Hier een druk weekend gehad: vrijgezellen feest was gezellig, maar erg vermoeiend!
    Gisteren lekker in ons tuinje gezeten:) Heerlijk! Justin heeft lekker van zijn zwembadje genoten!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    LIEF!!!! Geloof me voor je het weet is het alsof het nooit anders is geweest;)

Deel Deze Pagina