APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@TM wat spannend! Leuk dat je er bij bent in het ziekenhuis dan
    Kun je meteen de kleine meid zien.

@Mermaid wat goed dat die kleine lieverd zo goed hefet gedronken!

@Lautjuh lekker even tijd voor jezelf met 2 uitslapers.

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    goedemorgen meiden,

Kwam even spieken hoe het met Tobin en de bv is...Goed om te lezen dat alles goed gaat met jullie, Mermaid! Heerlijk! Krijg er zelf ook steeds meer zin in :D Maar goed, eerst de dames voor mij maar even afwachten...

@tm: Spannend!! Bijna kennismaken met je nichtje!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: hopelijk gaat het aanleggen nu beter en heb je niet zoveel last meer van naweeën. Hoelang kan dat trouwens aanhouden die naweeën?
    Jammer dat je kraamhulp er vanaf vandaag minder is..

Leuke foto's op Hyves Ka en Lau! Wat gaat het hard hè!?

MamaX: geniet van de vakantie! Fijn dat jullie nu ook ècht vakantie hebben.. daar zijn opa's en oma's voor hè! Hahaha!

Wauw! Prachtig mannetje Mermaid! Check die haartjes.. Ik wil óóóóók! Hahaha!
    Die BV komt helemaal goed meis, niet aan jezelf gaan twijfelen!
    Geef het idd een kans en kijk het nog een paar dagen aan.. Oei gescheurd lees ik, au!
    Lijkt me ook een hele omschakeling, van 1 kindje naar 2. Gelukkig is Ayla een makkelijk kindje!

Nonnie: mijn nummer had je ook niet :-S
    Snellere pc, fijn!

Fijn dat Yestin goed slaapt!

Mermaid wat goed dat ie wat drinkt en dat het lukt uit beide borsten!
    Fijn dat je het zo met Arco en je moeder hebt kunnen regelen.

TM: fijne vakantie meis!

Chilleke: lekker 1500 euro!

Slecht slapen/moeilijk in slaap komen: herkenbaar! Gelukkig lijkt het nu beter te gaan met Jayden, alleen kan ook door de BMR komen dat ie nu zoveel slaapt.

Nonnie: fijne dag vandaag!

Wauw Mermaid, das goed van 'm èn van jou!

TM: spannend!

Zó ik ben zo goed als bij! Nu weer ff werken!

Liefs!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zooo ben ik ook weer van de vk en meteen wat boodschapjes gehaald.

Mermaid, wat goed!!!!!!!!!

TM, in het ziekenhuis das spannend!

Ikheid, werkse!!!!!

Smile, geen idee of het gelukt is met het uwv. Heb het wel gisteren op kunnen sturen dus het hoort er op tijd binnen te komen maar ja dan duurt het natuurlijk weer zoveel weken voor je antwoord krijgt want snel zijn ze daar zeker niet!

VK, alles was goed, bloeddruk was laag 110/55. Niks mis mee natuurlijk maar gezien het warme weer en de termijn van de zwangerschap had ze hoger verwacht. Verder deed de baby het prima.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    fs, willen jullie mijn mais weer laten opleven??? Alvast bedankt!!

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid fijn dat alles goed was bij de vk..

@ikheid werkse!!

@ hier nog geen moer uitgevoerd hahah

7. lautjuhhh

wat een rust hier!
    net ff de vaatwasser uitgeruimd en gestofzuigd, zo laetiia maar es op bed leggen kijken of ze wil slapen met die warmte..

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een rust hier!

Ingrid: fijn dat alles goed was!

9. smile17

smile17 Niet meer actief

@TM en ben je al tante?

@Ingrid fijn dat alles goed is! Hopelijk krijg je dan nog optijd bericht van UWV

@Ikheid hopelijk blijft jayden lekker goed slapen en geen last van zijn BMR prikjes

Ben echt benieuwd wat het weer gaat doen!
    De zon schijnt hier nu vollop. Hopelijk geen zware file wara ze wel voor waarschuwen want daar zit ik echt niet op te wachten

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik leef nog!!!

:D:D:D

Maar zit nu ali illegali op mn werk, dus ben er iig morgen weer!!
    Mermaid: had je al op hyves gefeliciteerd, maar nogmaal gefeliciteerd met Tobin!

11. lautjuhhh

mm dat noodweer mag van mij wel komen..

vind het behoorlijk benauwd gadverdarie..
    Laetitia heeft het zo warm dat ze niet eens wil slapen..hoop maar dat het vanavond iets afgekoeld is amar dat zal wel niet.

12. lautjuhhh

@Lz wat fijn dat je nog leeft :p tot morgen!

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Heet meiden ben er wel maar me zus heeft volledige ontsluiting dus ben er maar druk mee zit bij haar in het ziekenhuis

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Spannend TM!

Volgens buienradar barst het hier rond 22.00 uur pas los.. Mooi! Ben ik iig thuis.

15. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ikheid beter als het dan pas komt dan ben ik ook lekker veilig thuis hoeplijk valt de file ook mee

@Tm jeetje wat spannend hopelijk hoeft ze niet al te lang te persen

@Lautjuh arme leatitia als het goed is koelt het vanavond wel af en hopelijk kan ze dan wel lekker slapen

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een rust hier.

@ TM: Spannend zeg. Ben je al tante inmiddels?

Mensenkinderen wat een hitte zeg, niet normaal gewoon. Echt NIET lekker. Hier verder alles ok. Helaas wilde Tobin net links weer niet goed aanhappen, dus heeft hij alleen rechts gedronken. Hij krijgt dan nog 20cc bijvoeding (heeft ie 15cc van gedronken) en ik heb links dan nog 10 minuten gekolfd. De vk was er echt niet over te spreken dat ik minder kraamzorg krijg (omdat de bv nog niet super loopt heb ik eigenlijk recht op meer uren zorg en nu word ik dus gekort) en heeft gebeld met het kz-bureau. Mijn kvz komt nu woe t/m vrij gewoon de volledige uren en zat en zon moet ze dan waarschijnlijk wel ook naar dat andere gezin...

17. lautjuhhh

@mermaid wel fijn dat je meer begeleiding krijgt!! Gaat alles verder goed met jullie allemaal?

@Smile ik hoop het..

@hier zus net geweest, heeft tapijttegels gebracht die is man al aan het leggen.. straks lekker eten weet alleen echt niet wat..

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou ik vind ook niet dat ze jouw uren moet korten Mermaid.. je hebt er recht op, punt! Goed dat je vk heeft gebeld!
    Komt je kraamhulp nu dan wel de volledige aantal uren?

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oké.. ik ga ff post frankeren, bureau beetje opruimen en dan naar huis. Manlief heeft papa-dagje, dus met een beetje geluk hangt m'n was buiten, bed verschoond, heeft ie stof gezogen en staat het eten dadelijk op het vuur. Das nog eens een verwennerij.
    Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

Iedereen alvast een fijne avond!

Liefs

Ps. Mermaid.. zet 'm op hè! Laat je niet gek maken.. die BV komt vanzelf goed en anders dan maar niet hè. Neem je rust meis!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ze komt woe, dond, vrij de volledige uren en zat en zon dan waarschijnlijk 2 à 3 uur minder... Maar goed, ik ben allang blij dat ze de aankomende dagen wel volledig is, want ik kan nog wel wat hulp gebruiken met dat aanleggen.

Deel Deze Pagina