hier gaat het als een gek super donker waait als een gek en het onweert in de verte en flitst gigantisch en mn meisje is dr overstuur van..
Allemachtig wat houdt die meid het lang vol! Ik wordt er echt moedeloos van... Het is elke avond een kl*tedrama om haar in slaap te krijgen. En aangezien ik 9 van de 10 avonden alleen ben komt dat fijn allemaal op mij aan. Gatver heb er echt flink de balen van in!!! Zou ook gewoon niet weten wat ik nog moet doen...
Wat wij hebben gedaan is - negeren (in de zin van in haar kamer gaan zitten en niet reageren op haar reacties..) - 10 minuten regel dus om de 10 minuten erheen en steeds langer aan houden - streng toespreken - wat uiteindelijk hielp was dat papa bij dr zat en daarna streng zij gaan slapen nu.. Maar dat kan natuurlijk bij jou haast niet. probeer misschien 1 van die dingen.. ik weet hoe gek je dr van word.. @ hier het gaat echt als een malle hier.. manlief zit buiten nou moet er niet aan denken
hellluuuuupppp dit is niet leuk!! word dr bang van harde klappen gadver flitsen als een malle en groene lucht bah bah bah
@ Ka: Oh, wat klote zeg . Ayla heeft het heel af en toe eens (zoals nu ), maar daar word ik dan al moedeloos van. Ik heb verder dus ook geen tips ofzo voor je. Alleen sterkte! Hier is het nu ook flink aan het waaien, regen en flitsen. Het rommelt ook al wat, maar nog niet echt spectaculair.
Ik laat haar nu steeds 10 minuten huilen en dan ga ik naar haar toe. Leg haar weer goed in bed met speen en knuffel en ga dan weer weg. Maar goed. Eerst pakte ik haar er nog weleens uit wanhoop op en wiegde haar in slaap, maar ik ben er nu zo klaar mee dat ik dat gewoon niet meer ga doen. Volhouden maar ben ik bang, maar ze heeft een heeeeeeeele lange adem....
@mermaid ja idd, nou hier gaat het echt hard hoor zelfs de katten vlogen onder de vogelkooi.. echt super sneu.. laetitia slaapt :O
Zó.. hier gedonderd en geregent. Jayden slaapt overal doorheen. Ka: wij hadden dat ook! NIET uit bed halen, ook niet om te troosten. 5 minuten huilen, troosten (aai over d'r bol, knuffel geven en tut in), 10 minuten laten huilen, troosten, 15 minuten laten huilen, troosten.. dan is het vaak al niet meer nodig. Hier werkt het SPR!!! Oké GTST is weer begonnen!
vervelend hoor meis...maar denk wel dat het beste is hoe je het nu doet..... al is het niet leuk sterkte meis hier ook onweer, maar ben er binnen niet zo bang voor, wel als ik in een tent zit mermaid krijgen we ook nog een foto van het kamertje te zien binnenkort?
Gatver, nou Ayla heeft dus ook geen zin om te slapen. Lekker dan, daar zitten we nu echt op te wachten .
Ik kan er zelf wel om janken. Ze huilt nu al vanaf 7 uur aan een stuk door ondanks dat ik er continu om de 10 minuten heen ga. Ik weet het zo echt niet meer... Mermaid balen dat Ayla nu ook wakker is! Wat een slechte timing hebben ze toch hè. Fijn dat je nu toch de kz krijgt waar je recht op hebt de aankomende 3 dagen! Hier nog geen regen en onweer gelukkig. Zal nog wel komen vanavond vrees ik.
Ka: is ze ècht moe? Kan je d'r anders niet een warme papfles geven? Helpt hier ook goed als ie echt niet in slaap kan komen.. en volhouden meis, tis echt slopend, maar de aanhouder wint! Echt waar!
Tobin is nu net een beetje wakker aan het worden, maar die krijgt over ca. 30 minuten weer een voeding.