APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lijkt ie op Ayla?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Ka en als je dr een kwartiertje laat huilen en dan gaat? en idd een papfles geeft?

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha mermaid...dan wachten we mee op de lamp :) al veel kraamvisite gehad?

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja ze is doodmoe. Ze valt gewoon zowat om van de slaap. Normaal gaf ik haar dan nog weleens melk, maar ben bang dat ze het nu gewoon net zo lang vol wil houden totdat ze of echt niet meer kan of uit bed wordt gehaald.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, nog niet zoveel visite gehad. Onze ouders en broertje en zusjes natuurlijk en 1 vriend. Dat was het. Maar ik vind het ook niet zo heel erg. De bv is toch best intensief en kost nog redelijk wat tijd, dus ik vind het wel zo lekker om me daar even volledig op te concentreren. Als ik dan tussendoor ook nog allemaal visite krijg heb ik helemaal geen tijd meer voor mezelf. Grappig, want bij Ayla vond ik het heel erg dat er in de kraamweek zo weinig mensen kwamen.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou ook echt geen melk of pap ofzo gaan geven hoor. Ik denk dat je dan uiteindelijk veel verder van huis bent.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Alhoewel Ayla nog niet slaapt denk ik, is ze nu iig even stil. Uit ervaring weet ik dat dat vaak een goed teken is. Fingers crossed!

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Zou het dan echt........... Het is stil boven!!!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben film kijken, thee drinken en koekjes eten..

Fijne avond! xx

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier werkt pap wel.. mgoed, ieder kind is anders hè!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Hahaha, geniet ervan, vooral van de koekjes :D.

@ Ka: Nou da's toevallig, we posten op hetzelfde tijdstip dat de meiden stil zijn. Zouden ze het afgesproken hebben ;).

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid dat vond ik bij Elisa zo lastig. We hadden elke dag steeds 2 dagdelen met kraamvisite en dat vond ik natuurlijk super gezellig en ik wou er graag bij zijn en haar showen. Maar aan de andere kant had je ook het voeden wat veel tijd in beslag nam. Ik vond dat heel vervelend en had steeds het gevoel om gehaast te moeten voeden omdat er visite wachtte of bijna kwam ofzo.
    Ik vond de visite ook echt tegenvallen omdat je soms ook gewoon zo moe was. Zal ik nu ook minder doen denk ik.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Oh ja, ik denk ook zeker dat het misschien wel zal helpen, maar Ayla krijgt bijv. nooit meer melk voor het slapen gaan. Ik denk dat als ik daar dan ineens mee zou gaan beginnen ze slim genoeg is om het verband tussen het huilen en de fles melk te zien en er dan een sport van gaat maken om het vaker te doen.

14. lautjuhhh

@Ka en mermaid fijn dat ze stil zijn

@ikheid bankhangse!!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, het neemt allemaal gewoon heel veel tijd in beslag. Kraamvisite wordt er hier na 30 minuutjes ook zonder schroom uitgebonjourd :D.

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid daar ben ik ook bang voor inderdaad dat ze dat door heeft. Als ik maar lang genoeg huil dan wordt ik er vanzelf uit gepakt om nog wat te drinken.

Ikheid ik heb dat ook weleens geprobeerd. De ene keer hielp het wel en de volgende keer ging het drama weer verder.
    Veel plezier met de film!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga even plassen (nog onder de douche, dus dat kost altijd wat meer tijd hè, hahaha) en me dan maar eens klaarmaken voor het voeden. Tijdens het plassen maar eens bedenken welke houding ik ga proberen. Misschien nog tot later en anders tot morgen (ik denk het laatste ;)). KUS

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Echt wel! En het gevoel dat je gewoon echt helemaal geen tijd meer hebt voor jezelf. Continu voeden/kolven, zelf eten, visite, voeden/kolven, eten, rusten, voeden/kolven, visite, eten, enz.
    Groot gelijk dat je iedereen er na 30 minuten uitgooid!

19. lautjuhhh

@mermaid slaap lekker alvast!!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ka, gelukkig is ze stil!

Mermaid, Ayla ook stil lees ik!

Onweer, hier nog een stralende blauwe lucht met een paar kleine witte wolkjes.

Slapen, ze liggen alletwee op bed en het is stil dus ga ervan uit dat ze slapen.

Kraamviste, tot nu toe is het zo geweest dat de eerste twee dagen alle opa's en oma's, broers en schoonzussen, nichtjes en aanhangsels en een tante van roeland langskomen en de rest van de week komt de rest binnen druppelen. De eerste dag vind ik vooral vermoeiend omdat ik tot nu toe elke keer 's ochtends ben bevallen en dus de hele nacht wakker ben geweest en de laatste visite vertrekt dan ook pas weer rond negen uur (als we geluk hebben).

Deel Deze Pagina