Haaii meiden! Smile, whaa jaloers! Ik zou ook zo graag een keer naar New York willen! Nonnie, hoop dat je droog bent overgekomen vanmorgen! TM, en al tante??? Mermaid, echt fijn dat Tobin zo goed drinkt! Ray is trouwens helemaal weg van zijn naam haha.. En netjes dat je VK het KZ bureau gebeld heeft! Chilleke, heerlijk zeg 1500 euro!! Zielig dat Gijs gevallen is! Ingrid, fijn dat alles goed was bij de VK LZ, whoe fijn dat je nog leeft!! Lau, balen dat laetitia zo aan t gillen was, slaapt ze inmiddels al? Ka, ook voor jou balen dat Elisa duidelijk een sprongetje heeft.. lekker vermoeiend weer Hier werkt pap ook erg goed, wat Ikheid al zei.. Sterkte! Ikheid, haha hier slaapt Yes ook altijd door het onweer heen.. Moet zeggen dat ik het zelf heerlijk vind als ik lekker in bed lig en het buiten zo tekeer gaat.. Hmm lekker koekjes!! haha Hoop dat alle kindjes nu lekker blijven slapen!! Zoooo ik zit weer lekker op de bank.. Wat een hitte om te werken zeg haha..
Ingrid bij ons was het ook zo ja. Opa's, oma's, broers en zussen allemaal de eerste dag. Vervolgens kwamen de opa's en oma's eigenlijk elke dag en de broers zo om de dag ongeveer. Die hadden we dan veel over de vloer. Mijn ouders helpen dan gewoon mee met zelf koffie pakken enzo maar mijn schoonouders gaan gewoon zitten en laten zich bedienen. Erg fijn... Verder zijn toen goede vrienden en een oom geweest en de rest kwam na de kraamweek tot 3 maand na die tijd ongeveer. Toen hadden we iedereen gelukkig gehad. Vind het wel heel gezellig maar ook heel vermoeiend!
@Chloe ja bizar he die hitte hier is het heeerlijk afgekoeld.. maar nog best wel benauwd.. @ Kraam visite wij hadden de dag van de bevalling gelijk mn moeder( was er bij) mn zus (was er ook bij) mn broer en schoonzus met kids en mn vader met mn stiefmoeder. nou nooit weer gadverdarrie.. de volgende keer dan hebben we mooi de eerste dag alleen..
Ja idd opa's en oma's komen hier ook vaker in de week maar gelukkig niet elke dag, alhoewel mijn vader en moeder wel maar mijn vader komt dan om de honden uit te laten en mijn moeder om mij in de weg te lopen. Met mijn vader ben ik dus wel blij maar mijn moeder minder blij hahaha Broers en schoonzussen komen ook altijd 2 keer en nichtjes proberen ook altijd vaker te komen. Dit keer vind ik dat opzich wel prima maar 13 augustus is Julian jarig en dan komt ook weer iedereen dus als alles 1x komt voor de kraamvisite vind ik het ook prima.
Ingrid dat kan ik me wel voorstellen ja dat alles in 1 keer ook wel heel prettig is! Anders zit je 2 keer met iedereen. Hartstikke gezellig maar ook erg druk! Ik had even op buienradar gekeken, maar dat ziet er niet zo lekker uit... Tussen half 10 en 10 zou het hier los moeten barsten. Het wordt ook al erg donker. Manlief is trainen met de honden. Heb maar een berichtje gedaan of hij wel een beetje eraan wil denken.
mermaid, slaap lekker!! kraamvisite, nou mijn ouders en schoonouders iedere dag...pfff jeetje wat vermoeiend...vond het ook niet fijn... omdat mijn moeder alleen maar kon zeuren over het huis... ik heb toen de 3de dag ook een dag zonder visite ingelast... heerlijk was dat omdat ik veel pijn had en gewoon niet kon zitten/liggen/staan etc en visite zitetn ook geen feest was... zo net allerslechtste chauffeur van nederland gezien...jeetje hoe hebben die hun rijbewijs gehaald/... bij een pakje boter? wanneer kwam eylem terug, weet iemand dat?
Whoooo het gaat tekeer hier!!! Mijn hemel alles trilt door die harde klappen haha Eylem zou volgens mij vijf weken wegblijven en is ze niet twee weken geleden weggegaan? En toen vorige week naar haar schoonfamilie waar ze geen internet heeft?
ik dacht dat ze al 3 weken erop had zitten en dan 2 weken zonder internet...dus ik dacht die zal binnenkort wel terug komen maar geen idee
@chloe eng he! vind dr niks aan. @eylem volgens mij heeft ze volgende week weer internet dan zou ze een week bij haar schoonzus blijven en daarna naar huis geloof ik. @ hier het rommelt nog steeds
ze is net twee weken bij haar schoonzus geweest nu is ze nog 1,5 week bij haar schoonouders dacht ik en dan nog 1 week bij haar schoonzus en dan weer naar huis, in totaal blijven ze 5 weken weg.
pffff de warmte hangt hier echt nog in huis morgen sollicitatie...nog effe bedenken wat ik ana ga trekken
Chilleke spannend! Wat voor functie? Hier flitst het gigantisch maar gelukkig geen harde knallen ofzo. Manlief was kwart over 9 al thuis en is nu hondjes uitlaten. Of ik mee ging... Nou daaaahaaaag! Daar waag ik me niet in hoor haha.