hahahahha wat een grietje is het toch ook! Hier heeft vooral jannes nergens last van....die wil gewoon naar buiten met dit weer?!!!
whoopsie, hoor net bij HvNL dat er een complete woonwijk in geldermalsen is ondergelopen even mama bellen zo want die woont daar ook
Ahh wat sneu zeg! Ik weet ook niet of dat nog onder tandenpoep valt of wat anders is.. Hier is tandenpoep wel iets dunner, maar vooral zuurder en niet meer luiers dan anders.. Misschien heeft ze iets van een virusje te pakken?
hahaha wonder, hier is het heerlijk als het onweerd honden naar buiten en klaar is nonnie enige naddel: ze koemn zeiknat binnen
nou zo zat ik ook! eerst gaf ik dezelfde reactie als wonder van oh joh! en daarna jouw reactie jeetje zeg! maar ze heeft niet zefl gebeld dus denk dat het wel oke is ben bang dat ze nu al ligt te slapen en papa ligt waarschijnlijk beneden in zijn stoel te pitten
hahahahahhaa........of ze ligt nu te dromen dat ze lekker aan het dobberen is op een luchtbedje....en dat het geen droom blijkt te zijn....