Ben ik weer, wilde boven met de iPad verder kletsen maar blijkt dat ons logeerhondje bang is voor onweer, nog erger dan onze eigen oudste hond dus ik slaap op de bank en Roeland met julian bij ons in bed want die was wakker geworden van een poepluier. Nu hoop ik dat ik kan slapen want durf de tv niet aan te doen, of maakt het sowieso niks uit als je de stekker erin hebt?, en ben zelf de grootste schijterd hier in huis als het op onweer aankomt
aaaah kan je dan wel slapen vannacht? eerlijk gezegd heb k daar nog nooit over nagedacht...maar volgens mij maakt dat niet uit omdat alles geaard is.. hier staat de tv ook gewoon an
Wonder wat zielig voor Elin! Weet niet of het onder tandjespoep valt, zou maar zo kunnen maar ha bellen ervoor is nooit verkeerd, zeker niet als het in combi is met dit warme weer!
Huh? Maar waarom ga jij dan op de bank? Ik weet natuurlijk niet wat voor een bank jullie hebben...maarre...je bent wel harstikke zwanger!! Anyway...ik haal hier altijd de stekker dr uit...das voldoende.
Ik hoop het hahaha. Ga iig wel de tv aan doen, heb ik tenminste wat afleiding en als het heel saai is val ik vanzelf in slaap
Omdat boven het onweer nog harder klinkt en Roeland morgen moet werken. Onze bank slaapt trouwens wel erg lekker en heb nu de waaier nog aan dus ook beetje verkoeling
Als het echt boven je hangt niet nee.....Ronald vindt mij een stresskip....maar ja als het inslaat, dan heb je ook wel meteen de boel kaput!!! DAarbij geeft het een behoorlijke knal en ik voorkom beter dan dat ik genees...hihi....
Ff iets van totaal andere orde....wij hebben vanavond een vakantie geboekt!!!! Onze eerste zonvakantie in 4 jaar!!! We gaan in oktober naar Turkije....wou dat we al zover waren....
@TV, kan gewoon aanblijven, als je zo'n scheiterd bent die bang is dat ie inslaat daardoor, dan heb je nog een beste klus, stekker van de koelkast eruit, vriezer, magnetron, oven, nachtlampjes, wekkers, pc dan ook uit doen slimpies als ie niet in de tv slaat dan slaat ie wel in de pc dus het maakt geen drol uit schatjes @hier, ik ga naar bedje toe truste allemaal en tot morgen!! dan ben ik er weer de hele dag
nog even snel op jou reageren dan en dan ben ik weg, wat heerlijk wonder!!! ga lekker genieten van de voorpret zou ik zeggen, laatste zon vakantie hier was uuhhhh 2005 ofzo