Hier moet het rond twaalf uur weer helemaal rustig zijn op een beetje regen na. Ik hoop het want weet niet wat ik erger vind, die hond of het onweer zelf! Onze hond is bang, gaat dicht bij je zitten of in een hoekje zitten trillen en verder niet. Deze hond gaat bank op, bank af, dribbelt 20000x heen en weer en irriteert me mateloos!
slaap lekker hahahahahaha....ik haal ff alle stekkers dr uit!!!! Nee maar zonder gekheid...bij een vriendin van me is het toen wel ingeslagen door de tv...vandaar dat ik wat voorzichtiger ben geworden..
ja snap het wel maar het kan net zo geod in je pc slaan dus het slaat werkelijk nergens op dat jij je tv uit doet poppie niet vervelend bedoelt maar wil er alleen maar mee zeggen dat ie dan wat anders pakt en dat kan dan alles zijn dus moet je overal alle stekkers eruit halen en dat is dan weer onzin
Ja 2008 kwam Julian, 2009 vond ik hem te klein, 2010 was Milan nog zo klein en nu ben ik weer zwanger Volgend jaar word denk ik ook nog niks maar 2013 wil ik hoe dan ook op zomervakantie!!!
Slaap lekker!! Ja ik duik er ook in.. Ben kapot.. Geen idee hoe t komt, zal wel de warmte zijn ofzo Slaap lekker! XXX
Maar wat moet je tellen? Van de bliksem naar de donder of andersom of de tijd tussen de donderslagen in Weet het echt niet meer Moet zeggen da het veel flitst maar nog maar drie harde slagen gehad. Hoe dan ook ik ga nog liever naar de tandarts dan dat er onweer is
meiden ik ga ook mijn bed in...morgen sollicitatie en werken en...pffff...vermoeiend dus hopelijk is het niet zo warm morgen want anders kom ik al bezweet aan voor dat ik de auto la in ben