APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Niet zo erg smakelijk.. maar kan al een week niet naar de wc! Heb me een harde, opgezette buik joh! Pfff! Vanochtend was ik er gewoon helemaal duizelig en weeïg van. Blèh!
    Vanavond maar flink aan de kiwi's en pruimen denk ik.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quschke: ooh wat erg zeg! 3 MK's in 6 maanden tijd.. sowieso 1 MK is al kut, maar 3 (!!!). Hopelijk is het alsnog snel raak bij ze!

Ik vind 1 MK al heftig/pittig..

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Plannen weekend: nee niet echt.. ik w8 eerst ff af wat het weer gaat doen komend weekend, op basis daarvan maken we wel plannen. Weekend erop hebben we weer een heel druk en vol weekend, dus we doen het dit weekend ff rustig aan denk ik..

Jullie al plannen?

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

makkie he! lukt hier ook altijd heel goed :D

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Plannen in het weekend: klussen:p maar dan op een andere manier als ikheid.
    Daarbij is bij mijn ouders kermis, dus daar gaan we ook heen!

Het weekend erna hebben we bruiloft van mijn zusje dus ook lekker druk..zowiezo komende week. Omdat ze het thuis bij mijn ouders houden ( hebben grote boerderij) moet er veel gebeuren!

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

plannen weekend, zaterdag wil ben aan zijn auto klussen nu der geld is om dingen te repareren en zondag komen onze beste vrienden weer langs..

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ja zowiezo beetje sneu verhaal....ze gingen samen voor een kindje (zij heeft een dochter van 9 van een andere man) Toen ging het 2 keer mis....
    TOen belde ze opeens dat het over was tussen hun (hij heeft losse handjes gehad) daar had ze het al moeilijk mee. Toen bleek ze ook nog zwanger te zijn....hem weer een kans gegeven...en nu gaat het weer mis.
    Is ook zo lastig, wij kunnen niet veel doen. Er voor haar zijn, maar voor de rest niet veel.

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen, hier om half 10 wakker. vannacht nog een keer wakker geworden van een gigantisch harde klap onweer.daarna wel lekker geslapen

@nonnie jeeej altijd goed toch! schoonmaakse!

@ ikheid vanaf morgen weer klussen jeeej!

@ Franka ben benieuwd wat de vk zegt!

@ chilleke ik duim voor je!

@hier wassen vandaag en huisje schoonmaken en boodschapjes doen..

9. lautjuhhh

Plannen voor het weekend nee hebben we nog niet. misschien ff naar het bos ofzo..

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quschke: jeetje.. verschrikkelijk!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Hier ook aan de poets.....is een stuk beter nu het zo afgekoeld is!

Net even de huisarts aan de tel gehad en we gaan de ontlasting van Elin toch even kweken. Vermoedelijk is het toch gewoon een buikgriep, maar omdat het toch wat lang aanhoudt, wil hij toch het zekere voor het onzekere....

Verders heb ik Seeger ook even op bed gelegd, want die is echt niet te harden hahahaha....;)

12. lautjuhhh

@wonder hopen dat er wat uitkomt, balen zeg.. zoo sneu als ze dr zo'n last van hebben!

@ hier zo ff aan de gang :p

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jemig Quschke wat vreselijk voor die vriendin!!!! Dat is echt klap op klap op klap zeg.....brrrr

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja en normaal gesproken sta ik dr niet zo bij stil en gooi ik het zelf ook op een buikgriep of tandenpoep......maar omdat dit nu zo lang aanhoudt en ze eigenlijk niet reageert op bananen of roosvicee stop had ik zoiets van hmmmm toch maar even bellen.

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: ach arme Elin! Is ze zo erg aan de dunne? Hopelijk zegt de kweek wat!

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    quschke wat verschrikkelijk!
    wonder groot gelijk dat je de ha hebt gebeld, hopelijk komt er wat uit

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja het is waterig met stukjes....smakelijk he! :) Tis wel heel zuur, want ze heeft knalrode billen....:(

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aaah nee.. zielig zeg! Buikgriepje denk ik dan. Wel een heftige! Maar ja, kan ook niet anders met dat heftige weer hè!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik denk het ook hoor.....maar ben wel blij dat ie het voor de zekerheid gaat kweken.....

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wonder: moppie succes met poepscheppen....

Weekend: iig naar de kapper zaterdag!!

Deel Deze Pagina