APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @kleintje: Justin loopt ook niet los( werd niet eens naar gevraagd) en woordjes komt hij niet verder als papa en mama. Is ook totaal niets gezegd over op cb vorige week.

Pfff..Justin begint er echt een sport van te maken om zijn boterhammen op de grond te gooien. EN nee niet netjes laten vallen echt smijten!Heb het een tijdje genegeerd....een tijdje streng toe gesproken maar niets werkt!

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Volgens mij valt het wel mee hoor! Ben met Elisa geweest en zij is ook 'goedgekeurd'. Ze zegt alleen maar bah, papa, mama en die en loopt ook nog niet los. Los lopen tussen de 15 en 17 maand is prima zei ze en ze hoefde ook maar 2 woordjes te kunnen zeggen. Wat een verschil dan hè per cb!

Ik ga nog even wat doen. Heb al 3 wassen opgevouwen, 1 opgehangen, stof gezogen, wc schoon gemaakt en nu even de kleertjes van Elisa uitzoeken. Ze heeft een gigantische kast vol kleertjes, om je dood voor te schamen. En ik koop bijna nooit wat. Heel veel gekregen van een vriendin met een dochtertje. Allemaal heel leuk en goed spul. Maar goed, iets van 20 rokjes in dezelfde maat lijkt me ook iets overbodig... Heb haar alleen bijna nooit een rokje aan aangezien ze elke legging kapot kruipt.

Chilleke fijn dat je sollicitatie goed is gegaan! Ben heel benieuwd!

Jullie hadden trouwens wel gelijk met dat de hel nog wel zou losbarsten gisteravond. Jeetje wat een onweer zeg!! Heb alle gordijnen dicht gedaan en de lichten volop aan. Vind dat doodeng.

En nu ga ik echt even verder. Vanavond nog werken helaas.

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nog even een vreugdedansje trouwens, de kennel van de honden is eindelijk klaar!!! De babykamer zo goed als leeg en zaterdag komen vrienden helpen dus eindelijk schot in de zaak!! Morgen ook al 30 weken en wil het kamertje toch echt wel eind juli af hebben...

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@cm, balen zeg, zou ook niet zo goed weten wat het beste is in de zin van wel of niet overnachten

@quschke, das een goeie ik heb geen idee want er word hier niet meer gegooid met eten, hier werkte negeren wel dus heb geen tips voor je.

@kleintje, zou je er niet druk over maken, hier kon ze los lopen maar doet het nu niet meer wel aan 1 handje maar niet los, woordjes: maboo (macho de hond) papa, mama, tie (die) , tinke (drinken) en bewust ja en nee knikken als je iets vraagt..

@hier, alysje op bed, wasje opgehangen, vaatwasser uitegruimd, nieuwe vaat aan gezet met de roozsters van afzuiger en gasfornuis, gestofzuigd en nu rest alleen het dweilen nog :cool:

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oh wat fijn zeg!! wat zul je blij zijn!!! :D en ik zei het toch dat de hel los zou barsten hahahaha

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    We kunnen helaas niet eerder weg die vrijdag. En ik zie het niet zitten om op zaterdag weg te gaan, want dan is het natuurlijk mega giga druk in Frankrijk! Nou ja, we maken er maar het beste van en stoppen dan maar wat vaker!

Het is alleen wel jammer dat ook op de plaats van bestemming het meeste op mij aan zal komen. Normaal is Steef van het actieve, spelen met de kids, zwemmen enz. Terwijl ik meer van het lekker luieren ben! Boekje erbij en lekker relaxen! Maar dat zal dit keer ook wel anders zijn. Zal ik toch zelf meer met de kids moeten spelen enzo. Niet dat dat een straf is, maar ik vind het altijd juist zo fijn dat Steef dat in de vakantie op zich neemt. In het gewone leven is dat natuurlijk vaak andersom.

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Gelukkig maar !
    Maar ik maakte me er al niet zo druk om.
    Maar het is toch fijn te zien dat hij dan niet de enige is, dus
    dan zal het helemaal wel meevallen.
    En idd wat een verschil per CB

Ik ben omdat ik verhuist ben overgegaan naar een ander CB, en daar verschillen ze al enorm !

Ik heb trouwens 5 juli (dinsdag) een afspraak bij de h.a.
    Dan word mijn spiraaltje verwijderd, en gaan we voor een
    broertje of zusje voor Mike !

Ik vind het nu alweer spannend...
    Ik hoop zo dat het niet weer 3 jaar duurt, en dat ik niet weer
    ziekenhuis in en uit hoef....

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Caro: succes meid... lijkt me ook wel even stressen, maar het gaat goed komen! Dat kunnen wij vrouwen namelijk!!!!!

Kleintje:Heeee!!! Wat leuk! Hier ook nog niet los of 1 hand, alleen langs randen. En soms denk ik dat ie wat zegt, maar of het echt zo is....?

Ka: hoera voor de kennels!!

Ik moet alleen nog stofzuigen en straks de wasmachine leeghalen....

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Ka fijn dat de kennels afzijn!!

@Cm balend at je alleen moet rijden!!

@ napoleon jij ook al! wel lekker een tussenstop!

@kleintje hoii hoe is het! Niet te druk maken om het cb!

@ Nonnie goed bezig!

@hier zo wasje gedraaid en uitgehangen volgende was aangezet, gestofzuigd en keuken opgeruimd en nou loopt het zweet van mn hoofd af dus ff niks.. manlief is boodschappen doen met laetitia.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @kleintje: wat leuk een broertje of zusje in de planning voor mike! Hoop met je mee dat het niet zo lang duurt :) Is je gegund in ieder geval!!

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Lief ! :)
    Dankje ! :D

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    #3312 kleintje84, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
    Hoi !!

Hier gaat alles goed !
    Mike gaat ook alles goed, het is nog steeds een heerlijk, vrolijk ventje ! :D

Nee, zal me niet zo druk maken hoor.
    meestal is het ja, nee en amen, want ik doe toch wel
    mijn eigen ding. Hihi ;)

Hoe gaat het met jullie ?

13. lautjuhhh

@Kleintje ja hier goed hoor alleen erggg warm... maar verder gaat het goed!!

14. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Fijn dat alles goed gaat !

Gelukkig is het hier nu een heel stuk afgekoeld vergeleken met gisteren.
    Pffff dat was echt niet uit te houden !

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ka, jeahhhh!!! Kennels af, babykamer leeg en hulptroepen onderweg!

Cm, komt wel goed! Jij kan het! Kan me wel voorstellen dat je baalt!

Lz, druk bezig zeg!

Wonder, hopelijk is het iets onschuldigs!

Kleintje, hoi!!! Cb, tja het is dat die prikjes er zijn anders zou ik er nooit te vinden zijn. Moet wel zeggen dat ze hier in assen relaxter zijn dan in Hoogeveen maar dat het ook ligt aan wie er is. Leuk een brusje bijna in de maak!!! Ga voor jullie duimen!

Lau, ook alzodruk bezig!

Nonnie, ook al druk. Het is nationale huishouddag vandaag denk ik!

Franka, lekker rustig aan doen dus!

Meer weet ik even niet!

Visite was gezellig! Nu even eten en dan weet ik het nog niet.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Franka: fijn dat je bent terug gebeld. Dus nu ff aan de zoutigheid. Hopelijk voel je je snel beter!

Caro: oooh ik kan het me zo goed voorstellen! Zeker als nu alles ineens op jouw schouders terecht komt, en dat is heel veel, zeker met een vakantie voor de deur en 2 kindjes. Ik zou toch serieus die overnachting overwegen, dan maar wat levendigere kindjes op de 8erbank, moet manlief ze maar vermaken, kan jij mooi doortuffen. Succes mop!

Kleintje: terug van weggeweest! Hoe bevalt het huis, hoe bevalt het getrouwd zijn (stelt niet veel voor hè?) en hoe is het met Mike?!
    Ooh als ik dat zo lees hoef je je nergens zorgen om te maken hoor wat betreft Mike. Net alsof ieder kindje zich hetzelfde ontwikkelt, als ie vrolijk en allert is en eet en drinkt goed is er niks aan het handje lijkt me.. althans, dat is zoals ik het bekijk bij Jayden.
    Leuk voor een 2e! Spannend! Hopelijk is het dan snel raak en hoeven jullie niet weer door de malle molen heen!

Ka: was Elisa vannacht nog stil gebleven en is ze rond 20.30 uur toch nog gaan slapen toen het stil leek te zijn/was?
    Nou jij bent ook goed bezig met poetsen en opruimen! Werkse straks!
    Hé wat fijn; kennels af en kamertje leeg! Nu gaat het snel!

Napoleon: jij dus ook een flinke rit voor de boeg, maar door die overnachting valt het dan wel te doen.
    Veel plezier vanavond! Hoest trouwens met je moeder?

Zo zo.. drukke tantes! Druk met poetsen enzo!
    Hier erg rustig.. Nja, langzaam afbouwen naar het weekend hè! ;)

Kus

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid ja ze sliep gelukkig! Kwam manlief thuis en vertelde ik het. Ooooh zegt hij, maar je maakt jezelf er zo druk mee. Als ze geen honger heeft en een schone luier enzo dan laat ik haar wel een half uur huilen. Nou dat vind ik echt veeeeel te lang!!

Elisa voert ook wel kleine 'opdrachtjes' uit. Vind ik ook zo leuk om te zien! Dingen als ga maar naar je stoel, maak je mond maar schoon, zet je beker op de tafel. Dat ze dat al snapt!

CM kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet! Het is voor jou weinig vakantie zo...

Kleintje wat leuk dat jullie voor een brusje gaan voor Mike!! Ik hoop dat het snel mag lukken!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, terug komend op je eerdere vraag, Roeland heeft weer werk bij een bedrijf in assen voor iig vijf maand en dan kijken ze verder hoe het gaat enzo

19. lautjuhhh

@ingrid fijn dat roeland nu ff werk heeft! das wel een flinke opluchting denk ik!!

@ hier laetitia ligt lekker op bed, manlief is de laatste boodschapjes halen.. Enik is blij binnekort wat meer centjes over in de maand jeeeej.. En dan manlief straks ook weer aan het werk hopelijk! whiehoeee

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

ik doe ff zwaai zwaai, nog steeds druk met werk.
    ik ben zo blij als de zomervakantie begint dan ga ik minder uren werken. lekker wat meer tijd voor mezelf.

gisteren naar vk geweest. ik ben weer goed gekeurd. vond het alleen wel moeilijk, ik voel de baby al heel goed en sinds twee dagen wat minder dan daarvoor. ( maar goed eigenlijk hoef je hem helemaal nog niet te voelen) en gisteren ging een stagiaire naar de baby luisteren. kon ze het hartje niet vinden, dus zij aan alle kanten luisteren en toen had ze steeds mijn hart te pakken. toen ging de vk haar maar helpen en kregen ze hem alleen in de verte (qua hartslag) hij was wel steeds druk aan het schoppen.
    ze vroeg of ik het goed genoeg gehoord had. ( omdat ze het eerst niet konden vinden) dus ik zei ja, omdat ik hem wel veel voelde.
    maar ergens zit het me niet lekker in combi met het minder voelen dan daar voor.

pff dit is eigenlijk ook gezeur om niks:p

maar goed hoe gaat het hier met iedereen.

zag kleintje terug van weggeweest en willen ook voor een tweede gaan. super spannend meid.

Deel Deze Pagina