APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja ben blij dat hij aan het werk is want was hem thuis wel zat hahaha Nu hopen dat hij na die vijf maanden mag blijven maar tot nu toe zijn ze erg tevreden.

Wat fijn meer centjes over!!! Waarom zit manlief thuis?

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: ooh fijn! Lekker dichtbij!

Ka: een half uur.. Das idd veels te lang! Ik kan al niet tegen het gejank door de babyfoon. Laat staan als ik die uitzet, dan hoor ik Jayden beneden. Gelukkig is ze gaan slapen! Zal vast een periode zijn waar ze ff doorheen moet.

Leuk is dat hè! Dat ze echt dingen gaan doen die je vraagt!?
    Als ik zeg 'Jayden, we gaan slapen.' Loopt ie naar de trap en wijst naar boven. Als ik vraag 'Waar is jouw Konijn?', klimt ie de trap op om meneer Konijn uit z'n bed te halen. Als ik vraag 'Waar is je tut?' gaat ie 'm overal zoeken.
    Doe erin, haal eruit, doe maar dicht, maak maar open, kom eens hier, ga je mee.. Dat verstaat en snapt ie ook allemaal.

Behalve 'Nee Jayden, mag niet!' verstaat en snapt ie niet ;)

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid hij zit in de ziekte wet wegens depressie en rugklachten.. maar het gaat nu met medicatie en hulp gelukkig wat beter en wil langzaam weer gaan werken.. moet zeggen dat ik dat zelf ook el erg lekker vind! en we hebben het nodig ook zijn nog al wat mensen die geld van ons willen.. maar dat gaat gelukkig redelijk momenteel.. en binnekort zijn we er van 1 af enkunnen we meer aan de andere betalen en gaat het goed komen.. maar er vanaf zijn we voorlopig nog niet.

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @pamsie: ojee....met geen goed gevoel weg bij vk....Hij ligt gewoon goed verstopt...heb je placenta aan voorkant? Dat kan er ook voor zorgen dat ze hartje moeilijk vinden...en jij hem laatste dagen minder voelt.
    Ik had bij Justin placenta aan voorkant en nu ligt hij aan achterkant, dus benieuwd of ik nu meer ga voelen.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lekker Lau: mannetje weer aan de bak èn meer centjes per maand!

Pamsie: hè gatsie meis! Ik weet (bijna) HEEL zeker dat als je de VK belt en dit zo aan haar verteld dat je vanmiddag nog langs mag komen. Ik heb het ook eens gehad, voelde Jayden ineens minder.. mocht toen meteen 's middags langskomen en kreeg een CTG. Toen was ik weer helemaal gerustgesteld.

Kortom, bel ff!

6. lautjuhhh

@begrijpen. ja dat doet laetitia ook zo leuk! als we zeggen wil je koekje loopt ze naar de kast, als we zeggen wil je fruit gaat ze naar de koelkast, wil je drinken loopt ze naar de keuken ga je mee loopt ze naar de gang waar haar jas hangt. wil je naar bed loopt ze naar haar kamer. echt zooo leuk.. maar idd nee laetitia is schijnbaar nog niet duidelijk :p of ze is nu al oost indisch doof :p

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey! Geen zorgen maken, zoals je al zegt hoef je hem nog niet iedere dag te voelen. Waarschijnlijk is hij net zo gedraaid dat je hem minder voelt maar hij nog volop bezig is, hij heeft nu nog alle ruimte;) Anders gewoon de vk bellen en vragen of je mag langskomen omdat het je toch niet lekker zit! Doen ze vast niet moeilijk over!

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier Justin al in bad gedaan....en zijn haren weer geknipt. Dat groeit...das niet normaal!
    Nu even pc tijd en dan kleerkast uitmesten...eens goed opruimen want ik ga echt niet alles mee nemen. Er ligt zoveel in dat ik al heel lang niet meer aan doe, maar altijd heb bewaard 'voor het geval dat....'.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lau: hoe komen jullie daaraan? Hoef je trouwens niet op te antwoorden, maar ben gewoon ff nieuwsgierig.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat haar groeit hard van die kleintjes hè! Tis dat ik zelf niet kan knippen, maar anders zou ik het om de 2 weken doen ofzo..

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik vind het idd ook erg fijn dat ik het zelf kan doen...als hij nu nog wat meer zou mee werken;)

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Haha ikheid! Die laatste snapt ze hier ook niet nee... Beetje jammer hè. Als ze een vieze luier heeft gaat ze ook weleens bij de deur staan wijzen en soms roept ze dan 'die bah'. Dan moet je de deur open doen en kruipt ze de trap op en kan je haar verschonen haha. En van die little people poppetjes in de auto zetten en rondjes mee rijden. En verkleden op haar manier vindt ze erg leuk, met een bodywarmer aan, sjaal om of rugzak op haar rug. Vind dit echt een hele leuke leeftijd!
    Ik heb de babyfoon niet eens nodig als ze zo schreeuwt nee. Dat hoor je overal doorheen. Ik zei ook al tegen hem dat ze dan stopt met huilen omdat ze echt niet meer kan en zo niet het vertrouwen krijgt dat je er nog wel bent. Denk dat het een kwestie is van zich alleen voelen en vertrouwen moeten krijgen dat je er nog wel bent, maar het is wel raar dat ze dat overdag nooit heeft. Vind wel lastig waar het dan vandaan komt.

Ik ga haar even uit bed halen. Ze is weer wakker.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Milan begrijpt ook veel en als iets niet mag en je zegt nee Milan dan kijkt hij je aan, zegt nee, schud zijn hoofd, gaat sneaky lachen en doet het alsnog om daarna ohoh te zeggen hahaha

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

iedereen is nog steeds druk bezig lees ik :D

@pams, anders even bellen voor je eigen gevoel, wie weet kan ze je geruststellen.

@begrijpen, hier snapt ze ook alles maar net als jayden snapt ze nee mag niet, nog steeds niet ;)

@lau, fijn dat je mannetje weer aan het werk gaat!

@ingrid, ik duim voor jullie dat roeland na 5 mnd mag blijven!

@hier, alles schoon :D beneden dan ;)

15. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ ikheid

Het huis bevalt super !
    Wat een luxe zeg van een flat naar een eensgezinswoning !
    En vooral voor Mike is het heerlijk, lekker door de tuin banjeren,
    en in de zandbak en het zwembad spelen !
    Wij willen hier nooit meer weg
    Hier nog zo een die overal op zoek gaat is ik vraag, waar is je tuttel.
    Gelijk naar de deur kruipt of naar het raam als ik zeg papa komt eraan
    Geweldig ! Ze snappen al een hoop, maar net als Jayden, het woordje
    nee mag niet snapt hij niet hahaha !

@ iedereen
    Bedankt dat jullie voor ons duimen !!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Haren knippen moet hier ook weer nodig gebeuren bij de jongens. Milan werkt wel mee alleen Julian gaat lachen en z'n schouders optrekken bij de tondeuse want dat kietelt hahaha

17. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik heb trouwens eergister mijn tattoeage laten zetten
    Wilde al een poosje een tattoeage van mijn kanjer, maar kon de juiste niet vinden, en stiekem een beetje eng ook haha !

Maar ik heb het aangedurft !
    Maar ik doe het nooit meer !
    Wat een rot gevoel zeg ! Doe mij maar liever een bevalling !
    Hahaha

18. nonnie26

@haren knippen, gebeurt hier voorlopig niet, het begint eindelijk wat te groeien :D;)

19. lautjuhhh

@ikheid zet het ff op priveforum ;)

20. nonnie26

hahhaa FOTO!!!!! :D

Deel Deze Pagina