hahahaa die jayden! volgens mij is dat echt een geweldig gezicht!!! over je ruggengraat joh! hoe gaaf! heb je foto? of wil je die hier niet neerzetten??
Nee want doen wij ook niet.. wij zetten haar streng aan de kant.. dan moet ze wel heuuull ver gaan wil ze een tik krijgen..
stond die foto niet op je hyes ? Staat me iets van bij dat ik hem ooit is heb gezien. Maar mijn hele ruggengraat moet ik al helemaal niet aandenken.. Respect !
als alyss niet luistert na 3x nee zeggen, dan gaat OF het betreffende object aan de kant, en is dat niet mogelijk dan gaat zij aan de kant, ben heeft haar na 4x ooit een tik op de vinger gegeven en toen ze het weer deed gaf ie weer een tik, daar was ik het dus totaaaal niet mee eens want ze snapt gewoon niet waarom ze daar niet aan mag zitten, dus we hebben gelijk onze lijn even rechtgetrokken ik wil het niet hebben want zie het nut er niet van in, nu is het een tik op de vinger en als ie dan nog niet luisterd? wat volgt er dan?
ja heb hem al een keer gewijzigd omdat me pc toen ook opgeschoond was maar ja nu weet ik het dus helemaal niet meer maar volgens mij weet ik wel waar jouw verhaal over gaat met schulden etc.
Ik zie er dus ook het nut niet van in. En toch zijn er mensen die mij voor gek verklaren omdat ik dan de spullen zelf weghaal. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet doet. Ik begon bijna aan mijn opvoedkundigheid te twijfelen....
ons huis is kind proof op een paar dingen na zoals bloembakje op tafel en dat soort dingen, als ze na 3x niet luistert zet ik het bloembakje aan de kant heel simpel, dan verklaren ze me maar voor gek edit, moet wel zeggen dat het bloembakje 9 van de 10x gewoon op tafel staat
Is niet raar want wij doen het ook niet. Wat ik wel doe bij Julian is hem iets steviger bij zijn arm vast pakken maar die begrijpt en weet waarom sommige dingen niet mogen. Milan zet ik gewoon weg als hij niet luisterd, ik ga geen dingen voor hem verplaatsen.
Ik ben geen voorstander van tikken uitdelen. Wij waarschuwen Jayden eerst 3 x en het voorwerp/Jayden halen we weg. Na de 3e keer gaat Jayden de box in (daar draait het altijd op uit, want als het aan Jayden ligt gaat ie door totdat ie erbij omvalt). Hij geeft niet op, maar geduld daarentegen heeft ie niet. Raar kind Ruggengraat ja.. best pijnlijk. Foto staat op Hyves d8 ik. Ik zal ff kijken of ik 'm ergens kan vinden.
Ik heb hier ook vanalles weggehaald hoor; denk aan bakken met planten op de vensterbank, vaasjes/theelichthouders. Ik heb geen zin om de hele dag de politie-agent uit te hangen. Nu kan ik iig ff m'n kont keren en niet 24/7 Jayden in de gaten houden. Tis wel een beetje saai zo, maar goed, dat komt wel weer hoor.
Wij hebben niks vast op tafel staan maar wel glazen, mokken, kopjes enz. die ga ik dus niet voor hem verschuiven omdat ik vind dat hij daar gewoon vanaf moet blijven en moet leren er omheen te gaan tijdens het lopen. Ze staan natuurlijk niet op de rand van de tafel dus hij zou er gewoon langs moeten kunnen
@kleintje: nooit gaan twijfelen meis, je wil het beste voor je kind, en zou het nooit opzettelijk pijn doen. dus ga er vanuit dat wat jij doet goed is voor je kind. wat andere ook zeggen. ik ben ook tegen een tik geven. is hier ook nog nooit gebeurt. ze snappen het nu nog geen eens. dus ik zou er meer voor kiezen om hem dan in de box te zetten. ( als zijnde strafbankje, aangezien ze nog niet blijven zitten als je die in de hoek van de kamer zou plaatsen bijv.) @nonnie: balen dat je je wachtwoord kwijt bent. ga ff thee zetten, nu lotte eindelijk slaapt en dan ff de vk bellen.
Haha ! Hier draait het ook meestal uit op de box, want meneertje hier gaat ook door totdat de waarschuwingen op zijn Hij begrijpt ook wel ondertussen dat ie sommige dingen gewoon niet mag Net als het kastje van de televisiemaatschappij, of de stereo. Hij wil maar wat graag op al die knopjes drukken. Tijdens het erheen gaan kijkt ie al achterom of je kijkt.. als je kijkt gaat ie heel sneaky lachen naar je, en als je niet kijkt kruipt ie nog harder. Dan gaat ie voordat ie aan de knopjes gaat zitten nog ff kijken,en als je dan kijkt gaat ie lachen en schud ie zelf al nee met zijn hoofd haha ! En dan toch nog op de knopjes drukken ! Totdat mama eraan komt... hihi boefje !
mee eens. ik laat de glazen ook gewoon op tafel staan. als lotte er aan zit omdat ze er toevallig bij kan. ( normaal staan ze in het midden en kan ze er niet bij) dan zeg ik gewoon "nee' en meestal laat ze het dan met rust. uiteraard laat ik geen thee ofzo op tafel staan dat risico wil ik niet nemen. dat staat op een hoge plank in de boekenkast.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/275913-show-tatoo-18.html#post10014166 Hier staat mijn tattoo
Glazen staan hier ook op tafel gewoon in het midden en ze heeft er maar af te blijven.. maar ja wat niet mag is natuurlijk erg leuk! we hebben nu een eigen tafeltje voor haar en nou grijpt ze onze glazen ook niet meer. staat haar tuitbeker op gaat veel beter zo..