ik gebruikte trouwens voor stuwing natte kraamverbanden. die legde ik in de vriezer en dan een half uurtje op mn borsten heerlijk..
Hebben jullie trouwens nog wat van Marijn gehoord? Ik zie dat ze in het topic wat ik had geopend voor de geboorte van Tobin een berichtje had geplaatst dat zij 27 juni ook heel erg weeën had, maar dat het gelukkig niet door heeft gezet.
@mermaid, nee niets gehoord, waar staat je topic dan? balen van de stuwing althans dat denk ik, heb het nooit gehad is het druk met visite of valt het mee? @ka, werkse!!
@ingrid: nee dan zou ik ze maar niet laten vechten nee! @chilleke: balen meid! @nonnie: balen dat manlief laat thuis is. @f.s willen jullie me zo'n huisdier speelgoed ( houten paard) sturen kan hem nu nog niet in me wenslijst zetten.
@mermaid: balen van de stuwing. ben idd ook wel benieuwd hoe het marijn is dan! hoever is ze eigenlijk?
@quschke, wooww wat lief!! en gefeliciteerd!! @hier, gegeten en bachelor gekeken, stomme sukkel heeft de slechtste keuze ooit gemaakt in zijn leven door voor die domme griet te kiezen