APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@quschke, is ook lastig, voor hetzelfde geld staat het niet ofzo, snap dat je moeite hebt met kiezen.

@mermaid, lekker hoor! ik was eigenlijk blij dat de kraamhulp weg was, alles lag op een andere plek en daar kan ik echt niet tegen ;) zelfs de geboortefelicitatie kaartjes die op de kast stonden heb ik de 4e dag opegruimd, ik kan niet tegen zooi in mijn huiskamer :) speelgoed vind ik dan weer geen probleem maar verder :)

@ka, hey! al begonnen aan de babykamer??

@hier, alyss op bed maar nog geen man te bekennen ze zaten nu pas bij utrecht dus het zal wel weer gezellig worden vanavond lees: heeft weer alyss niet gezien, en heeft geen aardappels vlees groente gegeten om 18.00 dus hij heeft berehonger en iik ga niet meer voor hem koken dus moet ie het in de magnetron zetten en daar is ie weer te moe voor wat resulteerd in een gezellige chagerijnige bui :cool:

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid moet je ook echt om de 3 uur de wekker zetten of komt hij zelf? Ik weet nog wel dat ik dat echt zwaar vond, dat weinig slapen.
    Maar super dat het voeden zo goed gaat!
    Kan me voorstellen dat je het straks megadruk hebt op de dagen dat Arco aan het werk is en je beide kids hebt. Hoe gaat het staan met Ayla?

Nonnie dat ze gaat knuffelen hoef ik hier niet bang voor te zijn haha. Daar is ze niet zo van. Hoewel nu al wat meer dan eerst. Wel lekker dat Alyssa zich zelf zo goed kan vermaken. Daar is Elisa wat minder goed in helaas.

Lau leuke foto's!!

Smile het lijkt hier weer over te zijn met het slaapdrama. Ze is vanavond gelijk in slaap gevallen!
    Maar ze heeft vandaag ook heel veel gelopen. Hele stukken aan 1 hand, zelf gaan staan, wat losse stapjes zetten enzo. Ze vindt het nu ook helemaal geweldig terwijl ze er eerst niks vanaf moest weten. Hopelijk loopt ze gauw zelf!

TM gefeliciteerd meid!
    Wat fijn dat alles zo snel in werking is gezet met Noa! En goed dat ze alles bekijken volgens jullie normen en waarden. Ook heel belangrijk!

Ik heb last van een megavervelend zwangerschapskwaaltje... Een aambei... Wat moet ik daar nou weer mee?!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie jippie weer een chago vent... das echt balen zeg!

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nonnie zaterdag is manlief vrij en gaat dan aan de slag. Kamertje is al wel leeg. Zaterdag morgen wordt de schutting geplaatst en daar was hij vandaag nog druk mee. Morgen is hij de hele dag in Limburg. De hond die we verkocht hebben aan de politie, met die agent hebben we nog contact, en zij moet morgen nogmaals voor een keuring en had gevraagd of we ook kwamen kijken. Morgen wordt dus geen klusdag. Dit weekend moeten we beiden werken, maar maandag en dinsdag beiden vrij dus dan wordt er hard gewerkt op de babykamer.

En.................... we hebben eindelijk een naam!! Gelukkig!! Wat een ramp zeg. We konden echt niks vinden wat we allebei leuk vonden.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Ja, ik zet wel de wekker 's nachts, maar meestal wordt Tobin zo'n kwartiertje tevoren rustigjes aan wakker en word ik dus wakker van zijn gepruttel. Da's toch wel lekkerder wakker worden dan van zo'n klote-wekker. Ja, het is best vermoeiend om ook zo 's nachts te voeden, maar gelukkig kan ik altijd af met weinig slaap. En ik probeer overdag ook wel zo'n 2 uur te slapen.

Pfff, meneertje had de vorige voeding geen zin meer in zijn "toetje" (2e borst nog even 5 minuten), dus nu zit ik met een bombonella die op knappen staat. Hopen dat hij zo lekker wil drinken en als het dan nog zeer doet probeer ik nog wel wat weg te masseren onder de douche.

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nonnie balen dat Ben steeds zo laat (en chagerijnig) is! Kan me voorstellen dat je daar wel eens klaar mee bent!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

En JOEPIE! Ik had vandaag een mailtje dat (eindelijk) mijn lamp verzonden is.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Oh lekker dan, zo'n chagrijnige vent :x.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ka, er is een heel goed zalfje voor schijnt kan me de naam nu alleen niet herinneren.

Mermaid, klinkt lekker relaxed! Ook als arco straks aan het werk is en de kraam weg is zal het goed gaan hoor! Alleen de eerste keer alleen weg en ergens op tijd moeten zijn vond ik wennen en plannen maar verder is het ne als 1 alleen dan heb je er 2 ;)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Oh, aambeien, hoe klote! Zit ie inwendig, of uitwendig? Ik heb een tijd een inwendige gehad ;) en bij mij verlichte sperti wel goed. Curanol schijnt ook goed te helpen heb ik begrepen.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jaaaaa eindelijk bijna een foto van de kamer:p:D

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Curanol bedoelde ik idd, hoor daar veel goede verhalen over.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, hoop dat hij vandaag wat vrolijker isbij thuiskomst!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb hele tijd zo'n stekende pijn onderin mijn buik maar voelde daar net iets hards eruit steken dus denk dat het de elleboog of hand of arm ofzo van de baby is.

15. lautjuhhh

@ingrid ahh das wel grappig

@hier zo net ff wasje opgehangen en de keuken opgeruimd vandaag geen tijd voor gehad met een jengelende ties..

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hij zit uitwendig :x Kan je dat zalfje zonder recept ophalen of moet je daarvoor eerst langs de ha?

Ingrid hoe is het nu met je bekken en de harde buiken? Is het een beetje vol te houden?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Harde buiken zijn nog volop aanwezig, hoop op dit moment alleen dat het al zorgt voor wat ontsluiting zodat het straks minder lang puffen is;) Bekken is heel verschillend, zolang ik oplet wat ik doe gaat het redelijk maar 1x iets te lang lopen of staan met de was ophangen bijv en ik heb er meteen twee dagen volop last van;):(

Hoe is het nu met jou? Kun je al wat rustiger aan doen? Ook op je werk?

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Kan je gewoon bij de Kruidvat of de Etos ofzo halen. Hoef je niet eerst voor naar de ha.

19. lautjuhhh

@Ka wat balen zeg! hopelijk helpt de zalf zeg!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

ff niet bijgelezen hoor! NOg iets spannends gebeurd?

Mermaid, hoe gaat het met jou? En met je twee kleine schatjes? Loopt de BV al wat beter?

Nou, ik heb de knoop doorgehakt en toch een hotel geboekt halverwege. Vandaag al veel spullen in huis gehaald, dus ik hoef morgen alleen broodjes te halen en verder alleen maar de boel in te pakken en het huis weer een beetje aan kant te maken (oja, en tussendoor natuurlijk de kids verzorgen, Lukas naar school brengen en halen, dakkoffer ophalen, auto schoonmaken etc.)
    Maar dat komt vast goed. We vertrekken morgenavond om een uur of 6 denk ik.

Met Steef gaat het nu niet zo goed. Hij baalt verscrhikkelijk van zijn knie en voelt zich echt rot. Hij moet ook elke dag trombose prikken zelf. Gister voor het eerst geprobeerd, maar we durfden het allebei niet en uiteindelijk heeft de buurvrouw (verpleegster) het gedaan. En nu vanavond durf ik het wel, maar hij niet. Dus net een beetje woorden over gehad. Dus dat speelt ook wel mee dat hij zich niet lekker in z'n vel voelt. Bah, stomme rot knie ook!

Nou, ik ga zo nog wat strijken en dan vroeg naar bed. Lag er gister pas om 1 uur in en er om 6 uur weer uit!

Misschien tot later!

Deel Deze Pagina