APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen nonnie:D:D:D:D

ikheid, sorry geen inspiratie voor je

cm, hahaha ben je ons aan het spotten in roosendaal :p al klaar voor de grote trip?

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Op de vensterbank aan de 8erkant, 2 grote potten met takken. Aan de voorkant niks, want dan kan ik steeds politie-agent gaan spelen..

Ooh en m'n Boedha natuurlijk!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nonnie heeft inspiratie nodig Chilleke ;)

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

GTST wordt vanavond héél spannend! Die Wiet gaat Nina wat aandoen.. pfff! Hoezo verslaafd.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, ik reed achter iemand en ik had kunnen zweren dat jij het was! Maar goed dat ik niet als een gek heb zitten zwaaien dan! Haha!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahahaha CM! Grappig!

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen trouwens!

@ chill, hihi, zp'ers spotten! Nieuwe hobby!
    , Nee ben er nog lang niet klaar voor! Nu even noa fruit aan het geven en dan zo de kleren in gaan pakken.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!

Hier heerlijk geslapen en nog beter wakker geworden, namelijk knuffelend met Julian!! Net ontbeten en nu even lekker relaxen.

Inspiratie, wij hebben 3 potten met planten er staan en die staan vanaf 11 uur ongeveer de hele dag vol in de zon maar doen het super. Op de vensterbank bij de keuken staan 3 voorraadpotten, een verbanddoos, hoestdrank, vitamine d druppels enz. maw een dikke zooi hahaha

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    i know...maar omdat mijn pc vast:x liep kon ik niet op tijd verbeteren:cool:

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ikheid, thanks voor de foto! maar is net niet helemaal mijn ding :)

@ingrid, lekker wakker geworden dus! en wat voor planten heb je erin zitten dan??

@cm, alvast een hele fijne vakantie!!

@ikheid, denk je dat we het te zien krijgen vanavond?? ik denk dat ze het weer over laten voor de het nieuwe seizoen, althans zou me niets verbazen als we het niet te zien krijgen ;)

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden speelt trouwens op/aan de vensterbank aan de voorkant. Daar staat ook al z'n speelgoed. Ideaal! In de keuken heb ik op de vensterbank een megagroot windlicht staan met houtsnippers erin en hertshoorn-takken. En er staat een gietertje.. maar waarom? Heb geen planten, alles gaat dood! Vetplanten doen het dan nog het beste.. Ik haal iedere week een bos bloemen voor op tafel (liefst tulpen in allerlei kleurtjes) dat staat zó gezellig!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik HOOP dat we het vanavond te zien krijgen.. nog een weekje en dan stopt het weer t/m september. GROMM!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vanavond Horton hears a who, lijkt me leuke film!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb even het kaartje eruit getrokken en er staat op Chlorophytum comosum. Krijgen twee keer in de week water en zijn al heel erg gegroeid in de twee maand dat we ze hebben dus we doen vast iets goed want normaal is alles binnen twee maand dood;)

15. nonnie26

alyss kan er nu net bij dus ze wil nog wel eens haar speelgoedpoppetjes op de vensterbank gooien ahhaha, hier ook gek op bloemen maar ben fan van de gladiolen in allerlei kleurtjes in mijn grote hoge vazen, vetplantjes doen het hier super maar vind ze zo saai :)

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ga zo naar mijn oma toe met me ma en gijs natuurlijk ;)

oh en schoonpa ligt in het ziekenhuis ;) uit de hand gelopen nierbekken ontsteking :( dus daar moeten we vndaag ook nog naar toe ;)

17. nonnie26

klopt die doen het super, ook in de volle zon, want die heb ik al 2x staan in de keuken achter de wastafel, zijn troujwens ook de enige die blijven leven bij mij :) je kan ze zelfs stekken dus dat is ook een pluspunt..

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Veel plezier bij je oma en beterschap voor je schoonvader!!!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    thnx tot dadleijk!

20. nonnie26