APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen!~

@gtst jaaa ben zo benieuwd!! de cliffhanger zal daar wel overgaan :p

@Nonnie lekker rustig aan doen dus!!

@Chilleke oei das minder dat hij in het ziekenhuis ligt! hopelijk word hij snel beter

@ikheid hier staat helemaal niks in de vensterbank haha

@hier om half 9 wakker,. en laetitia is weer stront vervelend. pfff manlief is ook nog es veel weg vandaag dus dat word nog wat hahaha.. verder straks ff bank kijken of kb er is :d

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou wij hebben laatst nieuwe planten gehaald want wat we hadden zag er niet uit hahaha. Waren voor 3 grote planten en 3 kleine planten bijna 200euro kwijt dus heb Roeland gezegd dat hij maar beter kan zorgen dat ze blijven leven anders komt er nooit meer een plant in huis dus nu doet hij heel goed zijn best en alles leeft nog en groeit zelfs:D

Wij krijgen nu aan die planten in de vensterbank bloemetjes:$ Wist niet dat dat kon;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wij hebben rtl lounge dus kan om tien uur dacht ik de aflevering al zien en jullie allemaal extra nieuwsgierig maken hahahaha maar dat doe ik niet want ik kijk eigenlijk nooit naar gtst en de tv moet nog worden gemaakt waardoor 's ochtends mijn geduld erg op de proef wordt gesteld.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja dat kan zeker en strkas komen er dikke lange sprieten met aan het eind een knopje en daar komt dan een miniplantje uit ;) die kan je afknippen en vervolgens in een nieuw potje doen, niet doorslaan daarmee watn ik had er op een gegeven moment een stuk of 8 dezelfde plantjes in huis :cool:

hier staat een bakje op tafel met eendenkroos shit doet het ok super trouwens, in de vensterbank in de keuken dezelfde als jouw plantjes, en er staat nog een ficus ofzoiets in de woonkamer..

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi,

Ik wilde even bijlezen maar heb eigenlijk geen tijd. Wij gaan dit weekend een weekendje weg. Nog even spullen pakken, maar eht huis moet eigenlijk ook echt even schoon en ik moet nog wat boodschappen halen en ik moet ook nog wat voor m'n werk doen, dus ik ga eerst maar even de moet-dingen doen ;)

In elk geval wens ik jullie even een fijne dag!

6. nonnie26

lau, geld staat erop van de KB :D;)

7. nonnie26

veel plezier!!!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja die heb ik ook, dat knopje en miniplantje! Ga het maar niet tegen Roeland zeggen want die slaat idd door en vind dit aantal planten eigenlijk wel meer als genoeg;) Ik heb geen idee wat de andere planten zijn die in huis staan, ze zijn iig groot en uit 1 komt elke keer een witte bloem en verder zijn ze groenig;):p

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Succes met de moet dingen en veel plezier met het weekendje weg!!

10. lautjuhhh

net gekeken bij mij nog niet :p
    Zal straks wel komen :p

JEEEEESSS laetitia is echt niet te houdenz eg!

11. nonnie26

mhuhahahahaha grapjas! echt groene vingers heb jij dus ;) heb je nou al je nummer inplaats van alleen je pin?

12. nonnie26

ik had trouwens bij de kruidvat zo'n big waterplay gezien zou dat wat zijn voor alyss voor van de zomer of is het meer voor volgend jaar :( kan me herinneren dat chloe er ook 1tje had voor yes

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik zei altijd dat alles wat leeft bij mij wel dood gaat maar inmiddels is gebleken dat dat alleen geldt voor groene dingen die leven;):p Ik heb vast ergens mijn pasje hier in de buurt liggen, zal even voor je kijken;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is er 1 die op de grond ligt toch? Denk eigenlijk dat alles waar een beetje water in zit wel leuk is voor die kleintjes. Wij hebben een waterspeeltafel voor Julian en daar speelt Milan ook altijd mee.

15. nonnie26

weet ik niet precies, vrouwtje voor mij rekende hem gisteren af en dacht oh leuk prijsje! maar of die nou op de grond ligt weet ik niet? iig zit er zo'n baan in met bootje dat er doorheen kan varen etc.. en alyss is gek op water maar niet het zwembadje watn dan gaat ze wapperend met haar handjes erin zitten maar wel naast het badje, kliederen met water vind ze helemaal het einde net als de hondenwaterbak :cool:

16. nonnie26

deze was het! haal uiteraard wel de kleine dingetjes weg voor nu..

17. lautjuhhh

@nonnie das wel echt leuk!!!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: veel plezier!!!

Zo.. ff een xxl kaart besteld voor papa&mama via Greetz. Ze zijn zondag 31 jaar getrouwd.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lau: oooh wat erg.. heb het met je te doen!

20. nonnie26

@lau, ja he vrouwtje rekende af en zag die doos met al dat spul erin voor 29,95 op de kassa aangelsgen worden, ik dacht kassa is leuk voor nu maar ook leuk voor volgend jaar en blijkbaar ook nog langer want julian van ingrid speelt er ook nog mee ;) investering he ;)

@ikheid, leuk! wat lief van je zeg! gefeliciteerd met je paps en mams

Deel Deze Pagina